19.12.2016, 22:51 UTC
A ja się skusze, do ME mam bezgraniczne zaufanie
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
|
Mass Effect : Andromeda
|
|
19.12.2016, 22:51 UTC
A ja się skusze, do ME mam bezgraniczne zaufanie
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
04.01.2017, 18:20 UTC
Dzisiaj została podana data premiery: 21 Marca, czyli dodając do tego obsuwy grę otrzymamy w okolicach jesieni 2017
05.01.2017, 10:02 UTC
(04.01.2017, 18:20 UTC)TeddyPanda napisał(a): Dzisiaj została podana data premiery: 21 Marca, czyli dodając do tego obsuwy grę otrzymamy w okolicach jesieni 2017 21 marca dla USA, dla Europy to 23 marca. Jest tez nowy material z gry: Z przykroscia stwierdzam, ze po jego obejrzeniu zrobilem sobie system status check i w linijce EFEKT WOW wyswietlilo mi sie BRAK...
05.01.2017, 10:59 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.01.2017, 10:59 UTC przez TeddyPanda.)
(05.01.2017, 10:02 UTC)Tesu napisał(a): Z przykroscia stwierdzam, ze po jego obejrzeniu zrobilem sobie system status check i w linijce EFEKT WOW wyswietlilo mi sie BRAK... Meh, taka szczelanka scfi, liczyłem na klimat jedynki, tajemnicę, odkrywanie nowej galaktyki, niestety stwierdzam brak klimatu no i już widzę rozstawianie tych posterunków czy co on tam rozstawił na mapie po 50, przy każdym jakaś strzelanina z okazjonalnym bossem i nagrodą w wysokości 100 expa + randomowego karabinu i acziwmenta za zaliczenie wszystkich w zonie
05.01.2017, 11:30 UTC
Mnie w oczy gryzie:
1. porzucenie systemu oslon (przynajmniej na opublikowanym gameplay) i strzelanie sie na otwartym terenie, z braniem wszystkeigo na klate/robieniem unikow. Moze w trylogii klocki-oslony byly az zbytnio zauwazalne w dosc sterylnych projektach lokacji, ale tu poszli po bandzie w zupelnie przeciwna strone. 2. Ten ognisty biotyczny atak, ktory wyglada jak Igni z Dzikiego Gonu. Zeby to jeszcze byl efekt uzycia miotacza plomieni albo jakiejs ogniowej wersji pancerza, ale w tym filmiku strumien ognia wyglada, jakbysmy znowu grali Geraltem i magicznie strzelali ogniem z dloni. 3. Towarzysze - w trylogii byli caly czas blisko i walczyli z nami ramie w ramie, tu praktycznie ich nie widac. 4. Strasznie konsolowe menu z duza iloscia przewijania miedzy opcjami, nawet w niemodowanym Skyrimie mniej bylo czuc jego konsolowy charakter
05.01.2017, 12:23 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.01.2017, 12:27 UTC przez Fenyl de Lechia.)
A ja ponownie przypominam, że nie ma możliwości po 2min gameplay'u ocenić fabuły gry.
Co do uwag Tesa: 1. To nie jest koniecznie zła sprawa, ja na przykład nie lubiłem biegać od osłony do osłony. Z tego co się przyglądałem to nie koniecznie musi być brak osłon, a jedynie wybór tego jednego gracza. 2. To na 100% nie jest atak biotyczny, tylko inżynierski (widać to w menu), co ma nieco większy sens. 3. Możliwe, że czasem pojawią się misje bez towarzyszy, a może wreszcie nie będzie trzeba ich ciągać wszędzie za sobą. W pokazanej misji towarzysze są (widać to na UI), natomiast być może celowo wybrali moment w którym są niewidoczni ![]() 4. Tutaj się całkowicie zgadzam.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
05.01.2017, 12:40 UTC
(05.01.2017, 12:23 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): A ja ponownie przypominam, że nie ma możliwości po 2min gameplay'u ocenić fabuły gry. Ja nie oceniam fabuly, tylko to, ze dotychczas ujawnione fragmenty rozgrywki nie sprawily, zebym czekal na premiere Andromedy niczym jedenastolatka na koncert Biebera. Jest ok, ale zadnej rewelacji, efektu wow czy komentarza w stylu "oooo, stary...!!!" w tym nie znajduje. Niby mozna to zrzucic na fakt, ze EA/BioWare nie pokazuje najlepszego, ze rozgrywka jest taka, a nie inna tylko dlatego, ze grajaca osoba ma taki styl i takie decyzje podejmuje, ale nie zapominajmy, ze ja jestem klientem i ze przedpremierowy gameplay ma nie tylko sprawic, ze poddam sie hype (i ze nawet zrobie pre-order), ale tez ze nie bede musial snuc domyslow odnosnie mechaniki i zawartosci gry (przeoczenie tego NMS odbilo sie mocna czkawka), zwlaszcza jesli wczesniej byla inna.
12.01.2017, 19:51 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2017, 19:52 UTC przez Ulpian.)
Nowy trailer, tym razem o statku:
https://www.youtube.com/watch?v=o-mWZQoNsqI Na samym początku pilot (prawdopodobnie salarianin) mówi: to najszybszy statek, może podróżować nawet 13 lat świetlnych dziennie. No to w takim tempie dotarcie do galaktyki Andromeda zajęłoby im jakieś 526 lat. Ile lat po trylogii miała się dziać ta część?
12.01.2017, 20:05 UTC
(12.01.2017, 19:51 UTC)Ulpian napisał(a): Nowy trailer, tym razem o statku: Chyba właśnie około 600 lat. Wydaje mi się że Tempest był zadokowany do Arki w trakcie lotu.
13.01.2017, 10:45 UTC
Eeeeee, w Elite mamy lepszą technologię. 13 ls jednym skokiem się robi
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Mass Effect Trylogy - pytanie | Tirith_PL | 35 | 38,348 |
04.11.2018, 17:45 UTC Ostatni post: Yautja |
|