Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(23.05.2016, 14:03 UTC)Goliat napisał(a): Taka ciekawostka, Oculus wprowadził na swoje gry DRM, łamiąc tym samym kolejną już obietnicę. Chodzi zapewne o zablokowanie Revive, a efekt jest w sumie śmieszny, bo wcześniej Revive działał na zasadzie, że można było odpalić tylko legalne oprogramowanie, ale na Vive zamiast Rifta. Teraz twórca Revive już zrobił obejście do DRM'a, powodując, że teraz można grać również w nielegalne kopie - brawo Oculus Przynajmniej ułatwili mi sprawę, bo nawet jakby Rift był lepszy we wszystkim, to nie kupię tego headseta
Niezle...
Ja czytałem na redicie ze Rifciarze tez moga emulowac niektóre exclusivy z Vive poprzez open VR i chyba jeszcze jakas apke dedykowana dla Rifta
czyli tradycyjnie Kali kradnie ale Kalemu ukraść ...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Tak, widziałem jak ktoś grał w Space Pirate Trainer za pomocą Rifta i Razer Hydra
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
wczoraj wyszedl nowy firmware gogli, mam wrazenie poprawiajacy jakosc i kontrast ekranu , zauwazylem lepsza czytelnosc textu w grach poza ED.. jest watek tutaj https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4...re_update/
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Mały update do ED z Vive - wydaje mi się, że jest lepiej z czytelnością, natomiast zastanawiam się z czego to wynika, czy firmware Vive, czy patch 2.1, czy efekt placebo To nie jest jeszcze to, ale jestem już w stanie grać w ten sposób - no i czekamy jeszcze na osobny fix dla Vive, myślę że wtedy będzie już w porządku
Co do wydajności, mam dokładnie tak samo jak miałem do tej pory, 45 FPS na stacjach, reszta 90 FPS - LOW VR
Liczba postów: 556
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
54
Czy są już jakieś testy VR pod 1080 albo 70?
W Elite, czy ogólnie? Jeśli o pierwsze pytasz, to na razie nie spotkałem, i raczej trzeba będzie poczekać na użytkowników, jeśli o to drugie, to w tym wątku oraz w tym od Gierciowskiego są jakieś wyniki
EDIT żeby nie zaśmiecać:
http://store.steampowered.com/app/477270..._230_150_8 - taka prosta rzecz a będzie cieszyć
Liczba postów: 813
Liczba wątków: 43
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
146
Platforma:
CMDR: Dako
PcLab zrobił testy GTX1080 dla HTC Vive
http://pclab.pl/art69068-38.html
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
30.05.2016, 15:55 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.05.2016, 16:02 UTC przez Yata_PL.)
(30.05.2016, 08:38 UTC)Goliat napisał(a): Mały update do ED z Vive - wydaje mi się, że jest lepiej z czytelnością, natomiast zastanawiam się z czego to wynika, czy firmware Vive, czy patch 2.1, czy efekt placebo To nie jest jeszcze to, ale jestem już w stanie grać w ten sposób - no i czekamy jeszcze na osobny fix dla Vive, myślę że wtedy będzie już w porządku
Co do wydajności, mam dokładnie tak samo jak miałem do tej pory, 45 FPS na stacjach, reszta 90 FPS - LOW VR
patch 2.1 napewno poprawił, firmware gogli moim zdaniem zmienil proporcje kontrastu, kolorów i byc moze troche czytelniej jest na srodku.
jesli masz tak malo FPS to cos masz inczej niz ja w ustawianiach... Ja gralem nawet z upersamplingiem 1.5 na high w przestrzeni i bylo 90 fps , w starportach ~45, wylaczylem tylko shadows na low , ambient :no i blur: no , terrain work suwaczek na lewo
spróbuj tez takiego HUDa ( jeszcze przyjemniejszy dla Viva "zielony" niz ten Twój ;-)
<MatrixRed> 0.31, 0.75, 0.1 </MatrixRed>
<MatrixGreen> 0.5, 0.5, 1 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> 0, 0, 1 </MatrixBlue>
(30.05.2016, 09:43 UTC)Goliat napisał(a): EDIT żeby nie zaśmiecać:
http://store.steampowered.com/app/477270..._230_150_8 - taka prosta rzecz a będzie cieszyć
jak nie sknocą to bedzie killer !
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Tak się teraz zastanawiam czy sobie nie dałem zwykłe Low zamiast Low VR, może coś jeszcze mam tam przestawionego, bo przecież zmienili trochę to menu
Spróbuję z tymi kolorami, dzienx
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
daj normalne ustawienia high gry potem w zakladce quality zejdz z ustawien shadow wylacz blur, ambient oclusion i sprawdz suwaczek terrain works czy jest max na lewo. Mozesz rowniez ustawic material quality na medium jednak w moim przypadku nie podnioslo to spejlnie ilosc fps..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
|