Preorder ODYSSEY uszkodził Elitkę
#1
Na wstępie - ten wątek podobno gdzieś już jest a nie mogę znaleźć, proszę o wyrozumiałość i ewentualne wrzucenie mnie do tamtego tematu.

Problem:
- preorder sprawił, że HORIZONS nie działa
- działa tylko podstawka bez planet, bez inżynierów itd

Komunikat:
- We were unable to restore your user session

Akcje:
- check files
- reinstal
- odpalenie innego konta
- reinstal z logowania innym kontem
- restart routera
- zmiana operatora tj udostępnienie internetu LTE przez usb

Nic kompletnie nie pomaga.
Działa tylko podstawka. Odziwo czego zupełnie nie rozumiem nie działa również HORIZON na koncie, które nie zrobiło preordera. Ba, nawet nie działa tamten horizon po zrobieniu instalki tamtym Launcherem.

Jakiś kompletny cyrk, czy ktoś się z tym może spotkał?
Znacie jakieś próby rozwiązania problemu?
Z góry dzięki za info.

Obrazek:
https://imgur.com/laMnRfj
Odpowiedz
#2
w tej kwestii nie pomogę, ale zadziwia mnie to jak gra mogła zostać uszkodzona przez produkt którego nie dość że jeszcze nie ma, to na dodatek nie posiadasz jednego kilobajta danych z tego dodatku - jak NIC, mogło zepsuć grę.

Przy okazji - zainstalowałeś gre na nowo - a kod weryfikacyjny na maila otrzymałeś i wpisałeś do okienka ? a może musisz o taki kod poprosić "ręcznie" - ale raczej na 110 % launczer sam przekieruje cię na stronę Frontiera z której to wyślą ci ten kod na maila.. Pamiętam taką akcję kiedy przez przypadek kliknąłem na LOG OUT MACHINE zamiast na LOG OUT.
Z automatu mój komputer był traktowany tak, jakbym po raz pierwszy zainstalował ED na nim.

Przy okazji 2 - od grudnia (?) Horizons jest składnikiem podstawowym gry ED - nie jest już osobnym produktem / DLC . Na pewno nie możesz lądować na planetach czy tak ci się wydaje ?
Odpowiedz
#3
Polecam zajrzeć na Frontier forum i ewentualnie tam napisać albo od razu do supportu pisać ticket
[Obrazek: 84385.jpg?1742401934]
Odpowiedz
#4
Jeżeli gra kupiona na steam to powinna pomóc weryfikacja plików przynajmniej taka instrukcja była podawana.
[Obrazek: 2kXP4Jt.png?3]
Jestem pewien, że wszechświat jest pełen inteligentnego życia. Jest tylko zbyt inteligentne, żeby się tutaj zjawić. 
Arthur C. Clarke 
Odpowiedz
#5
Siema Quil kope lat!:o
Co do preordera na Steam nie miałem owego problemu
[Obrazek: 15654.jpg]
Odpowiedz
#6
(11.01.2021, 23:58 UTC)Quilkhak napisał(a): Na wstępie - ten wątek podobno gdzieś już jest a nie mogę znaleźć, proszę o wyrozumiałość i ewentualne wrzucenie mnie do tamtego tematu.

Problem:
- preorder sprawił, że HORIZONS nie działa
- działa tylko podstawka bez planet, bez inżynierów itd

Komunikat:
- We were unable to restore your user session

Akcje:
- check files
- reinstal
- odpalenie innego konta
- reinstal z logowania innym kontem
- restart routera
- zmiana operatora tj udostępnienie internetu LTE przez usb

Nic kompletnie nie pomaga.
Działa tylko podstawka. Odziwo czego zupełnie nie rozumiem nie działa również HORIZON na koncie, które nie zrobiło preordera. Ba, nawet nie działa tamten horizon po zrobieniu instalki tamtym Launcherem.

Jakiś kompletny cyrk, czy ktoś się z tym może spotkał?
Znacie jakieś próby rozwiązania problemu?
Z góry dzięki za info.

Obrazek:
https://imgur.com/laMnRfj

Hej! Sprawdź ten wątek na oficjalnym forum Frontiera.
Odpowiedz
#7
Heja,
Dzięki za podpowiedzi.
Powyższy wątek na oficjalnym mnie nie dotyczy bo nie mam i nie używam do niczego steam, nie mam epic, kupilem na frontierstore.

Integralność plików sprawdzałem.
Robiłem na siłę kilka razy log-out machine, tak przychodził kod na email.

Na innym kompie (pracowym) giera działa i loguje się normalnie. Mój domowy tak jakby dostał bana na horizons, jakaś bzdura bo ściągnięcie instalatora innym kontem i pobranie giery a później przelogowanie się nie pomaga. Nie będę reinstalować windy z tego powodu, muszą to naprawić. Na oficjalnym widziałem, że kupa ludzi ma ten problem (dzięki bogu). Ticket poszedł dawno temu.

PS: siema Trawa, kope, świat mały Smile
PS2: może warto zrobić redeem klucza steam i pocisnąć instalke stamtąd... hmmm....
Odpowiedz
#8
Czytając takie wątki odechciało mi się kupować preordera. A miałem chęć go kupić :-|
Odpowiedz
#9
Dziwne.
U mnie wszystko ok.
Odpowiedz
#10
Ruszyło,
można topic zamknąć.
Jednakże z frontiera nie dostałem żadnego feedbacku i to jest przerażające, że oni sami pewnie nie wiedzą ocokaman....
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowy laptop do Odyssey Brachu 21 7,058 25.04.2022, 21:04 UTC
Ostatni post: MistyPL
  Zestaw pod elitke do modernizacji Miczuryn 9 1,990 24.01.2020, 16:15 UTC
Ostatni post: MAGNUM354



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości