Nowy patch w styczniu, open beta między 27 listopada i 2 grudnia.
Źródło: https://forums.frontier.co.uk/threads/ja...nt.530478/
Postaram się jak najszybciej dodać tłumaczenie - albo zrobię po prostu Strzał z Lasera na ten temat
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2017
Reputacja:
3
Platforma:
CMDR: Vilentred
Podepnę się i wspomnę tylko że w beta patch notesach dodano opcje... Wykupu ubezpieczenia dla naszych pilotów npc! Możliwe że już niedługo "puffnięcie" nie będzie oznaczało straty wytrenowanego podopiecznego, jak dla mnie bomba
Przeloty wydaja sie byc teraz szybsze. Albo trafiam na systemy bez planet, albo jak juz sa to nie maja wulkanizmu 
A na serio to nie ukrywam ze nie do konca tak sobie wyobrazalem poprawe dlugiego skanowania FSS planet z geo poi. Zaproponowane rozwiazanie wydaje mi sie pewnym uwstecznieniem calkiem udanego narzedzia. Sam fakt ze zamiast konkretnej liczby dostajemy pewna sugestie ze niema poi, moze sa a moze nie, albo ze sa prawie tak pewne jak podatki, wydaje sie lorowo i imersyjnie uzasadniony. Jednak implementacja tej informacji na drugiej zakladce, ktora sie odkrywa po kilku sekundach i nie da sie tego przeklikac czy przyspieszyc troche pozostawia niedosyt. Wszak chodzilo o usprawnienie tego procesu, a nie wpatrywanie sie prostokacik na ekranie i czekanie az sie przewinie. Rozumiem ze dla ludzi okazjonalnie eksplorujacych to nie robi pewnie roznicy, ale w "profesjonalnych" poszukiwaniach, gdy zalezy ci na zebraniu pelnych danych o systemie, a nie tylko szukaniu planet z zakresu Al-Anal to te kilka sekund przy kilkunastu planetach zaczyna irytowac. Pewnym niedociagnieciem jest imho tez fakt (i to raczej zaburza imersje) ze tak naprawde po staremu zostaje informacja o wulkanizmie w prawym panelu z danymi planety, i ta dana jest znana praktycznie instant po przyblizeniu na cialo niebieskie. Pozostaje nam wiec tylko czekac na jej zaawulowane potwierdzenie i ewentualna podpowiedz co do bio poi. Podsumowujac, mamy pewne przyspieszenie (choc nie calkowite zniwelowanie opoznienia), ale kosztem wiekszego balaganu w danych prezentowanych w grze. Pozostaje miec nadzieje, ze dane w logach nie ulegna "uwstecznieniu" i moze pojawi sie jakies nowe narzedzie z prawdziwego zdazenia, ktore bedzie potrafilo je czytelnie i sprawnie przedstawic.
PS. Bardzo sie staram zeby to byla wartosciowa analiza, a nie tylko krytyka  Wiec jak ktos ma inne spojrzenie to chetnie podystkutuje i moze nawet dam sie przekonac czy cos
27.11.2019, 21:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.01.2020, 23:52 UTC przez Pajk.)
Od początku, jak o tym przeczytałem, uważałem, że to jest bez sensu. To, że przy odkrywaniu jako pierwszy planety z geo serwery generowały, ile, czego i gdzie na niej bedzie, było zrozumiałe. Należało po prostu wprowadzić do tego jakiś routing na dedykowany sprzęt, który by używając dodatkowej mocy to po prostu generował. Ale każda moje sugestia odbija się od ściany braku zrozumienia fdevsów. Można było zostawić "słuchanie" planet, jak było kiedyś - dalej byśmy mieli systemy z odkrytymi planetami i bez skanowanych gwiazd (ktoś się zdziwił ostatnio, jak wpadł do takiego systemu). Ale poszliśmy do przodu. Niestety, to rozwiązanie nas znowu cofa.
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
4
Platforma:
CMDR: SETHDESTRUCTOR
.png) .png)
Po instalacji nowego patcha gra mi się fatalnie , spadła płynność animacji , co chwila gra spowalnia , wywaliło mnie , klawiatura raz padła , zacina się animacja w skoku , same problemy.
Liczba postów: 100
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2019
Reputacja:
21
Platforma:
CMDR: gnievmir
Potwierdzam, że przynajmniej jeśli chodzi o skoki i skanowanie systemów to ten patch jest porażką. Gra dostała "czkawki" (około półsekundowe lagi po wykonaniu skoku; nie trzyma FPS-ów. Przy pierwszym tankowaniu z gwiazdy już z poprawką bałem się, że wpadnę w gwiazdę. Również przy wysyłaniu danych grę na chwilkę zamraża). Liczę na szybką, kolejną poprawkę do poprawki.
15.01.2020, 09:31 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2020, 09:31 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(15.01.2020, 07:40 UTC)Gnievmir napisał(a): Potwierdzam, że przynajmniej jeśli chodzi o skoki i skanowanie systemów to ten patch jest porażką. Gra dostała "czkawki" (około półsekundowe lagi po wykonaniu skoku; nie trzyma FPS-ów. Przy pierwszym tankowaniu z gwiazdy już z poprawką bałem się, że wpadnę w gwiazdę. Również przy wysyłaniu danych grę na chwilkę zamraża). Liczę na szybką, kolejną poprawkę do poprawki.
(14.01.2020, 20:22 UTC)SETHDESTRUCTOR napisał(a): Po instalacji nowego patcha gra mi się fatalnie , spadła płynność animacji , co chwila gra spowalnia , wywaliło mnie , klawiatura raz padła , zacina się animacja w skoku , same problemy. 
Problemy z wydajnością po skoku wynikają z tego, że teraz cały system, włącznie z planetami i lokacjami xeno-, geo- i biologicznymi generowany jest od razu po wskoczeniu do systemu. Dzisiaj (15.01) wychodzi hotfix, który ma to naprawić (zacinanie i płynność).
Co do wywalania i innych problemów, to osobiście nic takiego nie zauważyłem.
Z tego co wiem, to nie do końca zadziałały bugfixy na CZ-ty. Oprócz tego i zacinania się gry - cała reszta hula bardzo dobrze.
Aktualnie Detailed Surface Scanner nie wykrywa większości Human signal source (lub w ogóle).
(15.01.2020, 12:07 UTC)TRAWA napisał(a): Aktualnie Detailed Surface Scanner nie wykrywa większości Human signal source (lub w ogóle).
U mnie to wczoraj działało bez zarzutu, z tego co zauważyłem (specjalnie sprawdzałem, bo ponoć geo i bio znikają z navpanelu po wylogowaniu się i trzeba puścić sondę w planetę, żeby się pojawiły na nowo).
(15.01.2020, 12:37 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): (15.01.2020, 12:07 UTC)TRAWA napisał(a): Aktualnie Detailed Surface Scanner nie wykrywa większości Human signal source (lub w ogóle).
U mnie to wczoraj działało bez zarzutu, z tego co zauważyłem (specjalnie sprawdzałem, bo ponoć geo i bio znikają z navpanelu po wylogowaniu się i trzeba puścić sondę w planetę, żeby się pojawiły na nowo).
Nie wykrywa np. stacji/baz na planetach - sprawdzone przez 2-3 osoby
|