Fleet Carrier - zapowiedź
#41
Ale nigdzie nie jest napisane że jeden FC na system. Jedyna informacja mówi o jednym Fleet Carrierze na instancje. Moim zdaniem będzie można zaparkować w jednym systemie kilka FC, tyle że będą one oddalone od siebie o co najmniej kilka Ls (analogicznie jak są CZ czy Resy).
Odpowiedz
#42
To już ma sens.
Hmm.. Ze skokiem 500ly będzie można ominąć te systemy z permitami? Nie mogę się już doczekać.
[Obrazek: 102165.png]
Odpowiedz
#43
Mina wam zrzednie jak się okaże, że FC skaczą raz na tydzień, bo są "ręcznie" przepisywane przy restarcie serwerów tak jak obecne megaships. Wtedy też będzie takie oh-ah ?
Ja się nie nastawiam jakoś super optymistycznie na ten update - sądzę, że będzie taki jak większość ostatnich - wielkie oczekiwania i wielki zawód.
Jeszcze jako ciekawostkę dorzucę, że oczekiwania względem FC są spore, wszyscy rzucili się na kopanie painite wobec czego cena owego w bąblu spadła o połowę (w każdym razie ciężko znaleźć miejsce, gdzie można go sprzedać w cenie "zwykłej").

Down↓
Za zwykłą uważam właśnie cenę ~700k/j a moje wrażenia są z wczoraj. A propos migającego posta - no właśnie ja się z takim nie spotkałem, a szczerze w tym względzie chciałbym być złym prorokiem.
Odpowiedz
#44
A co jest ceną "zwykłą"? Jeszcze kilka dni temu nie miałem problemu z sprzedaniem go za prawie 800k/szt, a wg eddb dalej są stacje, w których cena to i 795k, a nawet jeśli cena spadnie w całej bańce- ludzie przestaną to kopać, w efekcie czego cena wzrośnie i tak w kółko.
Zresztą, chyba gdzieś mi mignął post, w którym pisali, że FC nie będą skakać raz na tydzień.
Odpowiedz
#45
Ja się tymi FC zupełnie nie grzeję. Mieć to jako frakcja, zapakować się na wojnę i skoczyć ekipą? TAK! TO MA SENS i w takim zastosowaniu można odnajdywać przyjemność! Natomiast ciułać kasę, żeby posiadać takiego kolosa indywidualnie? Osobiście dla siebie nie widzę takiej potrzeby. Chyba, że ktoś chce sobie założyć mobilną bazę poza bańką, by mieć możliwość zwożenia cargo znalezionego na eksploracji czy naprawy statku.
Odpowiedz
#46
Jak masz obawy co do wydatku sugeruję poczekać na różne recenzję + naprawę bugów po wyjściu nowego DLC/patcha Wink
[Obrazek: 15654.jpg]
Odpowiedz
#47
(02.09.2019, 20:45 UTC)spacetrekker napisał(a):
(01.09.2019, 22:48 UTC)Rzemysław napisał(a): Tak nawiasem, po obejrzeniu trailera nasuwa mi się jedno pytanie. Czy na końcu tej zapowiedzi ten FC wykonuje skok przez portal (worm hole) jak Targoidzkie statki?

Capital shipy federalnych i imperium również tworzą "wormhole" do przemieszczania się - mają potężniejszy napęd od konwencjonalnych FSD dostępnych dla graczy. To po prostu kwestia rozmiaru statku.


Choć napęd FSD jest podobno wzorowany na technologii thargoidzkiej...

Jeżeli to ten sam napęd co w Capitalach to nie jest to FSD, ale hipernapęd typu 2
Odpowiedz
#48
Trochę zweryfikuję to co wyżej opisaliście.

Cytat:Fleet Carriers are equipped with a Capital Ship-class Frame Shift Drive, similar to the Farragut Battle Cruiser and Majestic Class Interdictor, allowing it to jump between star systems. All Fleet Carriers have a maximum jump range of 500 ly and can travel anywhere in the galaxy with the exception of permit-locked systems. Jumps can be scheduled via the Galaxy Map for any time that the owner wishes. In order to undertake a jump, the ship must be supplied with a certain amount of a unique commodity that can be purchased from Commodity Markets at Starports or mined from asteroids.

I jeszcze poniżej z Q&A:

Cytat:Q: Will Fleet Carriers jump on the Thursday Server tick?
A: Fleet Carriers will not be restricted to the Thursday server tick in order to jump.
Q: Will a commanders Fleet Carriers persist when logging in and out?
A: Fleet Carriers are persistent and will remain in the game regardless of whether or not the owner is online.
Q: Can Fleet Carriers jump into permit-locked systems?
A: No, Fleet Carriers will not be able to jump into permit-locked systems.
W mojej opinii, raczej nie będą ograniczone do jednego FS na system. Już nieoficjalnie wiadomo, że FS będą instancjonowane i nie wszyscy gracze będą mieli szanse zobaczyć czyjegoś FS. Więc nie zdziwię się jak w systemie serwer będzie widział (przykładowo) 20 FS, ale gracz zobaczy tylko 1-2 (instancja).
Odpowiedz
#49
Narzekam, narzekam, gdyż ostatnie aktualizacje nie napawały optymizmem, ale z ciekawości pewnie se kupię tego FC - sie obaczy Smile
Swoją drogą ciekawe, czy będzie go można później sprzedać - na zysk nie liczę, ale na minimalną stratę już tak Smile
Odpowiedz
#50
Jeżeli FC będzie miał "własny" magazyn, to biorę. I ciekawe, czy skok będzie można zrobić przez systemy z permitem, żeby nie jechać naokoło.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Fleet Carrier ADM 303_Bod_Pl 2 924 28.03.2022, 19:58 UTC
Ostatni post: 303_Bod_Pl
Exclamation [OFICJALNY] NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź! Mathias Shallowgrave 232 56,627 16.03.2022, 20:58 UTC
Ostatni post: Kyokushin
  Zgadywanka - ile będzie kosztować Fleet Carrier? Thorghar 20 4,248 16.04.2020, 07:49 UTC
Ostatni post: Muzzyx
Information [OFICJALNY] Nowy focused feedback + zapowiedź Bety Q4 (info od FDEV) Mathias Shallowgrave 17 3,348 14.09.2018, 09:32 UTC
Ostatni post: Calvarian
  Fleet Carrier - concept art? Mathias Shallowgrave 1 727 28.10.2017, 19:22 UTC
Ostatni post: Qasz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości