Aktualizacja No Man's Sky - Beyond.
#11
(14.08.2019, 19:09 UTC)MAGNUM354 napisał(a): sprawdziłem dosłowienie po napisaniu poprzedniego posta - nadal na steam nie mam nawet komunikatu o oczekującej / zaplanowanej itp. aktualizacji.

VR nie mam i ngdy nie będzie mnie stac ano na gogle ani na sprzęt do obsługi - nieważne - bardziej mnie interesuje po prostu sama aktualizacja czy jest , czy działa  i czy znowu bedę musiał grę od początku zaczynać - podobno nie...

Za dużo tam nie miałem przed aktualizacją, ale nic nie straciłem po niej. Dziwne że nie masz update na STEAM, u mnie z automatu wskakują wszelkie. Może sprawdź sobie ustawienia samego STEAM, albo ręcznie sprawdź czy są aktualizajce do samego NMS, możliwe że wtedy zaskoczy.
[Obrazek: E5QT3y3.png]

Odpowiedz
#12
VR na WMR nie działa z podłączonymi kontrolerami. Bez można odpalić, ale nawet na mysze i klawie nie da się w pełni grać.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#13
Powiem tak... na ps4 nie spodziewałem się fajerwerków, ale nie jest źle. Nawet jest ciekawie. Troszkę "ręka" skacze po ekranie, ale idzie się przyzwyczaić.
Wrażenie siedzenia w skafandrze z mega hełmem... jest Wink
Zwiedzanie jaskiń... stacji... miodek.
Poczucie skali... jak pierwszy raz w ED siedziałem w trybie VR... Ten Sidewinder jest ogromny!!!
Mdłości... są.
Można grać... Ciekawe jak to na Prosiaczku wygląda.



[Obrazek: 102165.png]
Odpowiedz
#14
Po małej walce żeby w ogóle uruchomić grę, a potem oswojeniu sterowania, muszę powiedzieć że jest mega fajnie w VR na Rifcie.
Sterowanie kontrolerami ciekawie rozwiązane. Ma się poczucie że jesteśmy tam na obcych planetach.
No i jak zasiądziemy za sterami, chwycimy przepustnice oraz drąrzek wirtualnymi rękami i polecimy... Ech nic tylko grać.
Bezapelacyjnie ta gra znowu przyciągnie mnie na wiele godzin.
U mnie, mdłości nie stwierdzono, nawet po zmianie sterowania na normalne płynne przemieszczanie.







Odpowiedz
#15
Fajne... ALE.

Sterowanie kontrolerami, jak w każdej grze VR jest słabe, wolałbym KB+M do chodzenia i hotas do latania, niestety z powodu zmiany w sposobie zarządzania sterowaniem, w ogóle nie moge zamapować hotasa, a steam jest pod tym względem słaby, ponieważ trzeba guzik zamapować na oś (a w zasadzie na pół) i nie da się już tego zrobić, x360ce mapper już nie działa.

Obroty na myszce też nie działają, w trybie VR nawet pad nie działa.

Więc generalnie mi dodatek zepsuł granie, bo miałem normalnie jak człowiek na hotasie, a teraz z jakimś gunwem się męczę.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#16
to w NMS graj bez VR i na klawiaturze ..
ja jak pisałem wyżej nie mam VR ale tez się podziele opiniami - brak opini gra nadal nie zaktualizowana .. Sad Steam sprawdzony nawet o dziwo jest na automatycznych aktualizacjach ( czego nie lubię ) - no nic poczekam do jutra może zaskoczy.
Odpowiedz
#17
rift + touch wszystko smiga pieknie Smile

Musze powiedziec, ze zrobil na mnie wrazenie ten update. Implementacja VR - jak na takie male studio, w tak krotkim czasie - bomba. Sa bugi (i to sporo) ale ponoc dzis ma byc fix juz do tych wiekszych.

Zaczalem gre od nowa, sam start w VR niesamowity. gra ma pelno malych mykow (reczne otwieranie kokpitu zeby wysiasc, przylozenie lewej reki do glowy zeby wlaczyc visor, kontrola statku (po poczatkowej dziczy i kreceniu sie w kolko przez 2 minuty), przyciski na rekawicach, GEKowie w VR!! Heart ).

Na plus jest tez plynnosc samej gierki w VR i optymalizacja.

Bede sie zagrywal srogo, juz to wiem Smile
Odpowiedz
#18
a pojemnośc slotów faktycznie powiększona do 10 000 jednostek? pewnie nie na wszystko jak się domyślam ale pewnie na podstawowe składniki ?
Odpowiedz
#19
Gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak wygląda gra w trybie Perma-Death... Smile Co to oznacza?  

1. Śmierć naszej postaci oznacza GAME OVER. 
2. Wrogowie zadają największe obrażenia.
3. Zagrożenia środowiskowe zadają największe obrażenia. 

Nie ma lekko muszę powiedzieć, ale za to są emocje. 2 razy podczas tego streamu byłem o krok od śmierci. Polecam! Biggrin


--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#20
(14.08.2019, 19:39 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): VR na WMR nie działa z podłączonymi kontrolerami. Bez można odpalić, ale nawet na mysze i klawie nie da się w pełni grać.

Sprawdz ten link. Ktos juz opracowal obejscie...

https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGam...ity_units/
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  No Man's Sky - Pierwszy Husarski Event Pol Detson 2 682 05.08.2025, 06:31 UTC
Ostatni post: Eisley1975
  No Man's Sky - Husarskie Kosmiczne Hell's Kichen Pol Detson 0 507 13.11.2024, 18:33 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Friend Code, czyi wspólne granie w No Man's Sky Pol Detson 1 638 09.11.2024, 10:09 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  No Man's Sky - Pierwsze Husarskie Zawody Wędkarskie Pol Detson 5 1,322 23.10.2024, 17:53 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Zabawy w No Man's Sky Pol Detson 23 2,858 01.04.2024, 23:27 UTC
Ostatni post: MAGNUM354



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości