VR na WMR nie działa z podłączonymi kontrolerami. Bez można odpalić, ale nawet na mysze i klawie nie da się w pełni grać.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Po małej walce żeby w ogóle uruchomić grę, a potem oswojeniu sterowania, muszę powiedzieć że jest mega fajnie w VR na Rifcie.
Sterowanie kontrolerami ciekawie rozwiązane. Ma się poczucie że jesteśmy tam na obcych planetach.
No i jak zasiądziemy za sterami, chwycimy przepustnice oraz drąrzek wirtualnymi rękami i polecimy... Ech nic tylko grać.
Bezapelacyjnie ta gra znowu przyciągnie mnie na wiele godzin.
U mnie, mdłości nie stwierdzono, nawet po zmianie sterowania na normalne płynne przemieszczanie.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
14.08.2019, 23:07 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.08.2019, 00:32 UTC przez Kyokushin.)
Fajne... ALE.
Sterowanie kontrolerami, jak w każdej grze VR jest słabe, wolałbym KB+M do chodzenia i hotas do latania, niestety z powodu zmiany w sposobie zarządzania sterowaniem, w ogóle nie moge zamapować hotasa, a steam jest pod tym względem słaby, ponieważ trzeba guzik zamapować na oś (a w zasadzie na pół) i nie da się już tego zrobić, x360ce mapper już nie działa.
Obroty na myszce też nie działają, w trybie VR nawet pad nie działa.
Więc generalnie mi dodatek zepsuł granie, bo miałem normalnie jak człowiek na hotasie, a teraz z jakimś gunwem się męczę.
Liczba postów: 2,603
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
186
Platforma:
CMDR: MAGNUM354
.png)
.png)
.png)
a pojemnośc slotów faktycznie powiększona do 10 000 jednostek? pewnie nie na wszystko jak się domyślam ale pewnie na podstawowe składniki ?