Distant Worlds II
#61
Wlasnie ze wzgledu na wszelki wypadek poczatkowo dalem 2 SRV i chyba mnie przekonaliscie Smile
@el009 ja zabieram 16T antykorozyjnego, gdyby sie okazalo ze cos jest do zbierania
Odpowiedz
#62
Repair limpetów nigdy nie używałem, dobrze wiedzieć że można samemu się naprawiać, w takim razie mała modyfikacja.
Zabieram repair w miejsca 2 srv, a je zamieniam na 4.
Beam zrobiłem na lightweight+stripped down, zabiorę faktycznie point defence. Teraz muszę skoczyć go na lightweight zrobić.
Zatem tak to wygląda obecnie po zmianach: https://s.orbis.zone/1ndb

Co do guardiansów, tak guardian beacons aktywuje/ładuje się strzelając.
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Odpowiedz
#63
(06.01.2019, 13:26 UTC)[Cornholio] napisał(a): Repair limpetów nigdy nie używałem, dobrze wiedzieć że można samemu się naprawiać, w takim razie mała modyfikacja.
Zabieram repair w miejsca 2 srv, a je zamieniam na 4.
Beam zrobiłem na lightweight+stripped down, zabiorę faktycznie point defence. Teraz muszę skoczyć go na lightweight zrobić.
Zatem tak to wygląda obecnie po zmianach: https://s.orbis.zone/1ndb

Co do guardiansów, tak guardian beacons aktywuje/ładuje się strzelając.

Hulla zrob na Heavy Duty bo ten podstawowy i tak nie mam masy wiec tylko sie na tym zyskuje.
Testowal ktos mining laser teraz? Dziala czy nie dziala? I przy zalozeniu ze bez rafinerii tylko materialy sie nim zbieralo, to nie lepiej skupic sie na ladowaniu na planetach? Wiem ze dyskusja jest odwieczna Smile
Odpowiedz
#64
Mining laser działa po staremu.
Fragmenty wydobyte przy pomocy ML dają jakieś 15-25% tony (surface deposit dla porównania ok. 50% a te z wybuchu ok 90%).
Materiały nadal lecą.
Ale mając teraz DSS i mapowanie lokalizacji geologicznych w których można znaleźć multum materiałów, nie bardzo chyba ma ML sens.
Odpowiedz
#65
Dokręciłem kilka śrubek, zmieniłem modyfikację na armor, obecnie wygląda to tak https://s.orbis.zone/1nsg
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Odpowiedz
#66
Lece podobnie zrobionym phantomem Smile Wlasnie sprawdzilem go na ruinach guardian z Sentinelami. Czasami sie jakas rakieta oberwie ale idzie przezyc. Wyglada wiec ok i jestesmy gotowi chyba na wszystko czego sie spodziewamy... Pytanie czego sie nie spodziewamy Biggrin
Odpowiedz
#67
Uważajcie tam na siebie, bo już powstał osobny Discord dla gankerów i grieferów którzy będą niszczyć uczestników ekspedycji. Na dzisiaj liczy 45 członków.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#68
Zatem trzeba będzie uważać... pewnie sabotaż będzie nie na starcie, ale na kolejnych waypointach/eventach ;/
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Odpowiedz
#69
Spoko będą lecieli na Fleetcomie, więc dość szybko ich wywalą, ale mogą coś odwalić przy sagitariusie lub przed beaglem
Odpowiedz
#70
(07.01.2019, 06:32 UTC)Azorus napisał(a): Spoko będą lecieli na Fleetcomie, więc dość szybko ich wywalą, ale mogą coś odwalić przy sagitariusie lub przed beaglem

Fajnie, współczuję kretynom w FDLach którzy będą lecieć xxxx ly tylko po to, żeby kogoś zestrzelić i dostać kicka z grupy. No cóż, dirty drives i nie wyłączać tarcz Biggrin
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Wyprawa do Beagle Point, część II - powrót RybaPonadKilo 7 11,039 05.05.2017, 18:10 UTC
Ostatni post: zieluk
  Wyprawa Distant Stars Haji-me 14 19,689 01.01.2017, 13:21 UTC
Ostatni post: Haji-me



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości