Liczba postów: 503
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
43
Platforma:
CMDR: [Cornholio]
RSI Handle: C-o-r-n-h-o-l-i-o
Repair limpetów nigdy nie używałem, dobrze wiedzieć że można samemu się naprawiać, w takim razie mała modyfikacja.
Zabieram repair w miejsca 2 srv, a je zamieniam na 4.
Beam zrobiłem na lightweight+stripped down, zabiorę faktycznie point defence. Teraz muszę skoczyć go na lightweight zrobić.
Zatem tak to wygląda obecnie po zmianach:
https://s.orbis.zone/1ndb
Co do guardiansów, tak guardian beacons aktywuje/ładuje się strzelając.
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Mining laser działa po staremu.
Fragmenty wydobyte przy pomocy ML dają jakieś 15-25% tony (surface deposit dla porównania ok. 50% a te z wybuchu ok 90%).
Materiały nadal lecą.
Ale mając teraz DSS i mapowanie lokalizacji geologicznych w których można znaleźć multum materiałów, nie bardzo chyba ma ML sens.
Liczba postów: 503
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
43
Platforma:
CMDR: [Cornholio]
RSI Handle: C-o-r-n-h-o-l-i-o
Dokręciłem kilka śrubek, zmieniłem modyfikację na armor, obecnie wygląda to tak
https://s.orbis.zone/1nsg
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Uważajcie tam na siebie, bo już powstał osobny Discord dla gankerów i grieferów którzy będą niszczyć uczestników ekspedycji. Na dzisiaj liczy 45 członków.
Liczba postów: 503
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
43
Platforma:
CMDR: [Cornholio]
RSI Handle: C-o-r-n-h-o-l-i-o
Zatem trzeba będzie uważać... pewnie sabotaż będzie nie na starcie, ale na kolejnych waypointach/eventach ;/
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Spoko będą lecieli na Fleetcomie, więc dość szybko ich wywalą, ale mogą coś odwalić przy sagitariusie lub przed beaglem