01.12.2017, 09:42 UTC
Frontier niedawno wprowadził nową sekcję na swoim forum - Focused Feedback, gdzie czekają na komentarze dotyczące poprawek i zmian konkretnych aspektów i mechanik gry.
Ogólne zasady są takie, że w przypiętych wątkach pisze się komentarze TYLKO dla developerów (tzn. nie dyskutujemy między sobą - te wątki mają służyć czysto za feedback dla devsów), a w nieprzypiętych dyskusja toczy się normalnym trybem.
Pierwszym aspektem, który opisali, są zmiany w systemie Crime and Punishment, czyli przestępczość i kary. Poniżej opiszę zmiany, które FDEV proponuje. Należy pamiętać, że to na razie tylko propozycja i szczegóły mogą ulec zmianie - dokładnie dlatego FDEV prosi o feedback i komentarze ze strony graczy. To nie znaczy również, że gracze będą projektować mechanikę - ostateczna decyzja należy oczywiście do FDEV.
CRIME AND PUNISHMENT
Obecna mechanika:
Proponowane zmiany:
Dodatkowe zmiany dotyczące respawnu:
Lokacja respawnu jest zależna od okoliczności zniszczenia statku gracza. W kolejności:
Dodatkowo mają zostać wprowadzone statki ATR - Advanced Tactical Response - czyli przegięte siły policji, które w moment poradzą sobie z przestępcami.
To tyle - w skrócie i podsumowaniu - jeśli chodzi o nowe zasady Crime & Punishment. Zbieranie feedbacku dotyczącego tego aspektu skończyło się już, następni w kolejce są Inżynierowie. Wczoraj (30/11) był stream na ten temat i jak tylko pojawi się nowy wątek z podsumowaniem na forum FDEV, wrzucę listę proponowanych zmiany również tutaj.
Ogólne zasady są takie, że w przypiętych wątkach pisze się komentarze TYLKO dla developerów (tzn. nie dyskutujemy między sobą - te wątki mają służyć czysto za feedback dla devsów), a w nieprzypiętych dyskusja toczy się normalnym trybem.
Pierwszym aspektem, który opisali, są zmiany w systemie Crime and Punishment, czyli przestępczość i kary. Poniżej opiszę zmiany, które FDEV proponuje. Należy pamiętać, że to na razie tylko propozycja i szczegóły mogą ulec zmianie - dokładnie dlatego FDEV prosi o feedback i komentarze ze strony graczy. To nie znaczy również, że gracze będą projektować mechanikę - ostateczna decyzja należy oczywiście do FDEV.
CRIME AND PUNISHMENT
Obecna mechanika:
- Nagrody (za zniszczenie przestępcy - czyli bounty) i kary (Fines) nakładane są na pilotów
- Kary zamieniają się w bounty, jeśli nie zostaną spłacone w określonym przedziale czasu
- Bounty zmieniają się w Legacy Fines, jeśli nie zostaną zgarnięte przez łowców w określonym przedziale czasu
- Bounty i kary dotyczą jurysdykcji frakcyjnej
- Bounty i kary mogą zostać uaktywnione (odkryte) przez innych, co powoduje status Wanted w danej jurysdykcji
- Jeśli przestępca jest zabity podczas aktywnej kary/bounty, nagroda ta przechodzi na gracza, który zniszczył statek Wanted
Proponowane zmiany:
- Bounty i kary nakładane są na statek, a nie na pilota, przez co statek staje się "gorący"
- Bounty i kary nigdy się nie przedawniają ani nie wygaszają
- Gorące statki mają ograniczony dostęp do usług na stacjach
- Gorące statki mają ograniczone możliwości transferu samych statków, modułów oraz sprzedaży
- Kary mogą zostać spłacone w Security Office, bounty zdejmuje się używając Interstellar Factors za słoną opłatą
Dodatkowe zmiany dotyczące respawnu:
Lokacja respawnu jest zależna od okoliczności zniszczenia statku gracza. W kolejności:
- Jeśli miałeś aktywny status Wanted lub Hostile, respawnujesz się w najbliższym więzieniu (więzienia to nowy koncept - mają to być Megashipy rozrzucone po Bańce)
- Jeśli nie byłeś Wanted lub Hostile, respawnujesz się na najbliższej przyjaznej stacji
- Jeśli takich stacji nie ma, respawnujesz się tam, gdzie ostatnio dokowałeś.
Dodatkowo mają zostać wprowadzone statki ATR - Advanced Tactical Response - czyli przegięte siły policji, które w moment poradzą sobie z przestępcami.
To tyle - w skrócie i podsumowaniu - jeśli chodzi o nowe zasady Crime & Punishment. Zbieranie feedbacku dotyczącego tego aspektu skończyło się już, następni w kolejce są Inżynierowie. Wczoraj (30/11) był stream na ten temat i jak tylko pojawi się nowy wątek z podsumowaniem na forum FDEV, wrzucę listę proponowanych zmiany również tutaj.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)