2.4 and Beyond - podsumowanie streamu z Frontier Expo 2017.
#59
Frontier niedawno wprowadził nową sekcję na swoim forum - Focused Feedback, gdzie czekają na komentarze dotyczące poprawek i zmian konkretnych aspektów i mechanik gry.

Ogólne zasady są takie, że w przypiętych wątkach pisze się komentarze TYLKO dla developerów (tzn. nie dyskutujemy między sobą - te wątki mają służyć czysto za feedback dla devsów), a w nieprzypiętych dyskusja toczy się normalnym trybem. 

Pierwszym aspektem, który opisali, są zmiany w systemie Crime and Punishment, czyli przestępczość i kary. Poniżej opiszę zmiany, które FDEV proponuje. Należy pamiętać, że to na razie tylko propozycja i szczegóły mogą ulec zmianie - dokładnie dlatego FDEV prosi o feedback i komentarze ze strony graczy. To nie znaczy również, że gracze będą projektować mechanikę - ostateczna decyzja należy oczywiście do FDEV. 


CRIME AND PUNISHMENT

Obecna mechanika:
  • Nagrody (za zniszczenie przestępcy - czyli bounty) i kary (Fines) nakładane są na pilotów
  • Kary zamieniają się w bounty, jeśli nie zostaną spłacone w określonym przedziale czasu
  • Bounty zmieniają się w Legacy Fines, jeśli nie zostaną zgarnięte przez łowców w określonym przedziale czasu
  • Bounty i kary dotyczą jurysdykcji frakcyjnej
  • Bounty i kary mogą zostać uaktywnione (odkryte) przez innych, co powoduje status Wanted w danej jurysdykcji
  • Jeśli przestępca jest zabity podczas aktywnej kary/bounty, nagroda ta przechodzi na gracza, który zniszczył statek Wanted

Proponowane zmiany:
  • Bounty i kary nakładane są na statek, a nie na pilota, przez co statek staje się "gorący"
  • Bounty i kary nigdy się nie przedawniają ani nie wygaszają
  • Gorące statki mają ograniczony dostęp do usług na stacjach
  • Gorące statki mają ograniczone możliwości transferu samych statków, modułów oraz sprzedaży
  • Kary mogą zostać spłacone w Security Office, bounty zdejmuje się używając Interstellar Factors za słoną opłatą

Dodatkowe zmiany dotyczące respawnu:

Lokacja respawnu jest zależna od okoliczności zniszczenia statku gracza. W kolejności:

  • Jeśli miałeś aktywny status Wanted lub Hostile, respawnujesz się w najbliższym więzieniu (więzienia to nowy koncept - mają to być Megashipy rozrzucone po Bańce)
  • Jeśli nie byłeś Wanted lub Hostile, respawnujesz się na najbliższej przyjaznej stacji 
  • Jeśli takich stacji nie ma, respawnujesz się tam, gdzie ostatnio dokowałeś.

Dodatkowo mają zostać wprowadzone statki ATR - Advanced Tactical Response - czyli przegięte siły policji, które w moment poradzą sobie z przestępcami.

To tyle - w skrócie i podsumowaniu - jeśli chodzi o nowe zasady Crime & Punishment. Zbieranie feedbacku dotyczącego tego aspektu skończyło się już, następni w kolejce są Inżynierowie. Wczoraj (30/11) był stream na ten temat i jak tylko pojawi się nowy wątek z podsumowaniem na forum FDEV, wrzucę listę proponowanych zmiany również tutaj.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: 2.4 and Beyond - podsumowanie streamu z Frontier Expo 2017. - przez Mathias Shallowgrave - 01.12.2017, 09:42 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Frontier Roadmap na najbliższe 5 lat SP-GGX 36 10,828 26.09.2019, 15:01 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update - 23 kwietnia 2013 [Cornholio] 14 3,804 13.04.2019, 13:22 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update 1.03.2019 Yata_PL 47 10,888 06.03.2019, 11:09 UTC
Ostatni post: USSER-PL
Information Chapter 4 - podsumowanie streamu z górnictwem i szwadronami (01.11) Mathias Shallowgrave 24 5,609 06.11.2018, 16:58 UTC
Ostatni post: Fenyl de Lechia
  Chapter 4 - podsumowanie streamu z eksploracją i kodeksem (18.10) Mathias Shallowgrave 17 4,802 31.10.2018, 12:06 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości