01.02.2017, 10:04 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:04 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(01.02.2017, 09:56 UTC)Baton napisał(a):(31.01.2017, 21:24 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Nie rozumiem jeszcze jednego - braku NPC multi crew. Nie chodzi o ograniczenia techniczne, bo to już mamy (SLF).Zastanawiam się, czemu jest wiele głosów z tym NPC.
Czyli mogę się przenieść do myśliwca, podczas kiedy NPC pilotuje mój statek - ale nie mogę się przenieść do stacji wieżyczek, kiedy NPC pilotuje mój statek? I vice versa - NPC może zasiąść za sterami myśliwca, ale stacji wieżyczek już nie obsłuży? Kompletnie bez sensu i nie potrafię na to znaleźć żadnego logicznego wytłumaczenia.
Dodatkowo, gracze, którzy mają kumpli dostaną sporą przewagą nad graczami bez kumpli. 1 pip energii extra + 1 myśliwiec extra to naprawdę sporo.
Chodzi o to, że sobie nie będzie można zasiąść do wieżyczek w swoim statku? Jestem pewien, że to będzie nudne na dłuższą metę i tak, można trochę pograć u kolegi w statku dopóki sie nie nudzi.
Fakt, że dwa fightery mogą latać z graczami, o to biega?
To, że gracze z kumplami będą mieli przewagę, dla mnie to działa na naszą korzyść, bo już takie SDC przestanie być postrachem, możemy skołować więcej korwet wypchanych graczami od nich i załatwić ich przewagą liczebną po prostu, nawet jak ich jest 10 super dobrych, to nas jest 300 przeciętnych, w końcu coś te liczby zaczną znaczyć
Fajnie byłoby mieć NPC-a na wieżyczkach lub móc samemu za nimi zasiąść, podczas gdy crewman pilotowałby mój statek. Chodzi o czysty role play i o to, że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe (SLF). Po prostu nie za bardzo rozumiem powód wprowadzenia tego ograniczenia, brakuje mi tutaj logiki.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
