13.01.2017, 11:58 UTC
Moja historia z serwisami.
Ja mam trochę inne doświadczenia z serwisami... ale trzeba miec na uwadze, że praca serwisu zalezy od ludzi tam pracujących i organizacji pracy... MSI ma to świetnie zorganizowany serwis, a LG to rewelacja sama w sobie, dla przykładu:
- topowy telefon LG, ekran wyglądał jak przypalony w pewnym momencie - przegrzanie bebechów, działał ale rzucał niebieskim ekranem (jak w windows)
- zaniosłem telefon do stoiska operatora komórkowego gdzie zakupiłem, oddając na gwarancje - nie chciało mi się wysyłać bezpośrednio...
- telefon z nowiutkimi bebechami (wszystko wymienili prócz obudowy) otrzymałem 6 dni później - a trzeba wziąć pod uwagę, że operator komórkowy wysyła sprzęt do serwisu, co trwa, a później musi z serwisu odesłać do operatora i ten mnie powiadamia, jeszcze analiza przypadku i naprawa też zajmuje czas...
W przypadku MSI - na bieżąco jestem informowany elektronicznie o postępach naprawy, otrzymuje opiekuna z którym mogę się kontaktować telefonicznie, ale tez natychmiast odpowiadają via e-mail... ba kiedyś w lapku wymienili mi klawiaturę na moje życzenie, ale okazało się, że jest z nowej serii, w której zniwelowano kilka błędów, niestety nie podobał mi się jej wygląd... serwis postanowił znaleźć stary model klawiatury, nie udało się więc ponownie zdemontował klawiaturę i wsadził oryginalną zwracając pieniądze...
Oczywiście w przypadku MSI masz obsługę gwarancyjna Door-to-door - czyli zgłaszasz usterkę, umawiasz się na odwiedziny kuriera i czekasz krótki okres czasu na odbiór naprawionego sprzętu... MSI stara się natychmiast wypychać to co otrzymują, więc okresy napraw są krótkie...
...co do utraty gwarancji o którym jest wspominane w tym fragmencie "przegląd, usunięcie kurzu i takie tam, które robione samodzielnie naruszają gwarancję" - to się nie zgodzę z tym faktem, firmy pozwala na zdjęcie pokrywy serwisowej i wymianę dysku, pamięci itp., a także przedmuchanie wentylatorów, płyty bez utraty gwarancji - nie spotkałem się jeszcze z innym przypadkiem...
Ja mam trochę inne doświadczenia z serwisami... ale trzeba miec na uwadze, że praca serwisu zalezy od ludzi tam pracujących i organizacji pracy... MSI ma to świetnie zorganizowany serwis, a LG to rewelacja sama w sobie, dla przykładu:
- topowy telefon LG, ekran wyglądał jak przypalony w pewnym momencie - przegrzanie bebechów, działał ale rzucał niebieskim ekranem (jak w windows)
- zaniosłem telefon do stoiska operatora komórkowego gdzie zakupiłem, oddając na gwarancje - nie chciało mi się wysyłać bezpośrednio...
- telefon z nowiutkimi bebechami (wszystko wymienili prócz obudowy) otrzymałem 6 dni później - a trzeba wziąć pod uwagę, że operator komórkowy wysyła sprzęt do serwisu, co trwa, a później musi z serwisu odesłać do operatora i ten mnie powiadamia, jeszcze analiza przypadku i naprawa też zajmuje czas...
W przypadku MSI - na bieżąco jestem informowany elektronicznie o postępach naprawy, otrzymuje opiekuna z którym mogę się kontaktować telefonicznie, ale tez natychmiast odpowiadają via e-mail... ba kiedyś w lapku wymienili mi klawiaturę na moje życzenie, ale okazało się, że jest z nowej serii, w której zniwelowano kilka błędów, niestety nie podobał mi się jej wygląd... serwis postanowił znaleźć stary model klawiatury, nie udało się więc ponownie zdemontował klawiaturę i wsadził oryginalną zwracając pieniądze...
Oczywiście w przypadku MSI masz obsługę gwarancyjna Door-to-door - czyli zgłaszasz usterkę, umawiasz się na odwiedziny kuriera i czekasz krótki okres czasu na odbiór naprawionego sprzętu... MSI stara się natychmiast wypychać to co otrzymują, więc okresy napraw są krótkie...
...co do utraty gwarancji o którym jest wspominane w tym fragmencie "przegląd, usunięcie kurzu i takie tam, które robione samodzielnie naruszają gwarancję" - to się nie zgodzę z tym faktem, firmy pozwala na zdjęcie pokrywy serwisowej i wymianę dysku, pamięci itp., a także przedmuchanie wentylatorów, płyty bez utraty gwarancji - nie spotkałem się jeszcze z innym przypadkiem...

![[Obrazek: yQ3vdLa.png]](http://i.imgur.com/yQ3vdLa.png)
Moje odznaki
![[Obrazek: vDsl1c2.png]](http://i.imgur.com/vDsl1c2.png)
![[Obrazek: FUcThXK.png]](http://i.imgur.com/FUcThXK.png)
![[Obrazek: fxBjlY4.png]](http://i.imgur.com/fxBjlY4.png)