23.11.2024, 17:52 UTC
(23.11.2024, 12:29 UTC)Cthulhu Squadron napisał(a): Hej, odkopię trochę wątek. Gram w Elite tylko z VR (hp reverb) i informacja o zaprzestaniu wsparcia dla WMR w Windows 11 od wersji 24H2 mnie trochę niepokoi. Ktoś już przerabiał ten temat?
Czytałem cos o alternatywach tzn. OpenXR, nawet próbowałem uruchomić ale póki co bez sukcesu. Macie na to jakieś rozwiazania, gdyby rzeczywiście WMR zniknęło?
Na razie nie ma. OpenXR to nie jest niestety alternatywa, ponieważ ten framework pozwala jedynie przeskoczyć SteamVR (tak że obraz przetwarzany jest przez jedną warstwę operacyjną mniej = większa wydajność w VR).
Źródło problemu tkwi w tym, że headsety oparte na WMR używają części kodu zawartego w samym Kernelu (jądrze) Windowsa i jest on nie do wyciągnięcia. Nie da się go też "reverse engineer" (sorry nie wiem jak to się mówi po polsku
).Każdy headset oparty na WMR będzie niestety martwy i to jest na chwilę obecną smutny fakt. Sam używam HP Reverb G2v2 i śledzę temat, ale na razie nie wygląda to dobrze

Nie napiszę tutaj, co sądzę o tym ruchu Microsoftu, bo musiałbym sam sobie dać permanentnego bana na forum.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)