01.02.2021, 11:19 UTC
Mam G2 od początku grudnia i jestem mega zadowolony - przesiadałem się z Lenovo Explorera, więc u mnie akurat FOV urwał dupę 
Pod resztą całkowicie się podpisuję, jest to jeden z najlepszych dostępnych obecnie na rynku headsetów.
Do plusów dodałbym jeszcze długość kabla, która jest rewelacyjna i umożliwia bardzo wygodne granie!
Ustawienia SteamVR SS zostawiłbym na domyślnych, ponieważ paradoksalnie natywnym ustawieniem headsetu jest bodaj 160% - gdzieś na reddicie HP to potwierdziło
Co do kontrolerów, to nauczony poprzednią generacją mam kilka tricków, które znacząco poprawiają tracking (który nigdy nie dorówna temu opartemu na latarniach, ale może być porównywalny do Oculusowego):
- odpowiednio oświetlone pomieszczenie - tracking WMR oparty jest na światle widzialnym, nie podczerwieni jak w Oculusie i do optymalnego działa wymaga równomiernego doświetlenia przestrzeni, w której gramy. Przy słonecznej pogodzie też potrafi zwariować, a opuszczenie rolet pomaga. Do tego koniecznie trzeba wyłączyć wszelkie punktowe światełka na diodach led, lampki choinkowe itd.
- odpowiednie baterie - to jest mój największy zarzut i nie jestem w stanie zrozumieć kto to wymyślił - kontrolery WMR wymagają stałego 1,5v inaczej zaczynają wyłączać niektóre systemy, co zauważalnie pogarsza tracking. Większość dostępnych akumulatorków ma 1,2v, paluszki dają 1,5v - ale ile można tego zużywać. Słyszałem, że Eneloopy Pro dają radę, osobiście czekam na zamówione akumulatorki Li-ion 1,5v, które również są polecane - dam znać czy odczuwalnie poprawi to tracking.
Dodałbym też, dla uspokojenia ewentualnych zainteresowanych, że śledzenie kontrolerów jest gorsze niż u konkurencji, ale cały czas jest dobre. Grałem w kilka gier w multi z użytkownikami innych hełmów i nigdy nie miałem problemów/ nie czułem ich przewagi z tego powodu.
Dodatkowo serdecznie polecam subreddit r/hpreverb i https://reverb.danol.cz/

Pod resztą całkowicie się podpisuję, jest to jeden z najlepszych dostępnych obecnie na rynku headsetów.
Do plusów dodałbym jeszcze długość kabla, która jest rewelacyjna i umożliwia bardzo wygodne granie!
Ustawienia SteamVR SS zostawiłbym na domyślnych, ponieważ paradoksalnie natywnym ustawieniem headsetu jest bodaj 160% - gdzieś na reddicie HP to potwierdziło

Co do kontrolerów, to nauczony poprzednią generacją mam kilka tricków, które znacząco poprawiają tracking (który nigdy nie dorówna temu opartemu na latarniach, ale może być porównywalny do Oculusowego):
- odpowiednio oświetlone pomieszczenie - tracking WMR oparty jest na światle widzialnym, nie podczerwieni jak w Oculusie i do optymalnego działa wymaga równomiernego doświetlenia przestrzeni, w której gramy. Przy słonecznej pogodzie też potrafi zwariować, a opuszczenie rolet pomaga. Do tego koniecznie trzeba wyłączyć wszelkie punktowe światełka na diodach led, lampki choinkowe itd.
- odpowiednie baterie - to jest mój największy zarzut i nie jestem w stanie zrozumieć kto to wymyślił - kontrolery WMR wymagają stałego 1,5v inaczej zaczynają wyłączać niektóre systemy, co zauważalnie pogarsza tracking. Większość dostępnych akumulatorków ma 1,2v, paluszki dają 1,5v - ale ile można tego zużywać. Słyszałem, że Eneloopy Pro dają radę, osobiście czekam na zamówione akumulatorki Li-ion 1,5v, które również są polecane - dam znać czy odczuwalnie poprawi to tracking.
Dodałbym też, dla uspokojenia ewentualnych zainteresowanych, że śledzenie kontrolerów jest gorsze niż u konkurencji, ale cały czas jest dobre. Grałem w kilka gier w multi z użytkownikami innych hełmów i nigdy nie miałem problemów/ nie czułem ich przewagi z tego powodu.
Dodatkowo serdecznie polecam subreddit r/hpreverb i https://reverb.danol.cz/
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)