Ankieta: Jak w skali 1-5 oceniasz zmiany i nowy content z Bety Beyond?
Ankieta jest zamknięta.
1
0%
0 0%
2
5.26%
3 5.26%
3
19.30%
11 19.30%
4
61.40%
35 61.40%
5
14.04%
8 14.04%
Razem 57 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Elite: Beyond - Chapter One (3.0) - Beta - 25.01
Podsumowanie ostatnich zmian:

Inżynierowie (Engineers)
  • Zwiękoszono pojemność magazynu na materiały. Teraz możemy mieć aż od 100 aż do 300 sztuk jednego materiału, w zależności od rzadkości jego występowania! (G1 - 300, G2 - 250, G3 - 200, G4 - 150, G5 - 100).
  • Wymagane materiały do sytenzy FSD Boost uległy zmianie:
FSD Basic
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1

FSD Standard
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1
Cadmium 1
Niobium 1

FSD Premium
Carbon 1
Germainium 1
Arsenic 1
Niobium 1
Ytrium 1
Polonium 1

System kar i przestępstw

Bounty i "zła sława" (Notoriety)
  • Kary (fines) nie zamieniają się już w bounty.
  • Bounty nie może stać się uśpione (dormant)
  • Komandorzy będą mieli nowy wskaźnik "złej sławy" (Notoriety):
    • -- wzrasta on o 1 punkt z każdym morderstwem, gdzie maksymalna wartość to 10
    • -- koszt wykupu statku ofiary jest zmniejszany o pewną kwotę w oparciu o wysokość Notoriety atakującego
    • -- wkaźniek Notoriety maleje, jeśli przestępcy zostanie wymierzona sprawiedliwość, spada również o 1 punkt na 2 godz. czasu gry. 
  • Bounty za morderstwo będą teraz zawierać: pewien % wykupu statku atakującego (im wyższe Notoriety, tym większy mnożnik) + pewien % wykupu statku ofiary (a dokładnie 10% różnicy miedzy wartością wykupu statku atakującego i statku ofiary)
  • Koszt wykupu statku ofiary po jego zniszczeniu zostaje zmniejszony o 6% za każdy punkt Notoriety atakującęgo. 
  • Maksymalny poziom bounty pozyskanego za zabicie gracza o statusie Wanted został zwiększony do 2 mln Cr na jurysdykcję.

Bounty międzygwiezdne (Interstellar Bounty)
  •  Takie bounty jest nakładane w momencie, kiedy sumaryczna wartość wszystkich powiązanych bounties przekroczy poziom 2 mln Cr w danym supermocarstwie
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Pozytywnie. W moim odczuciu zwłaszcza zmiany dotyczące inżynierów i usunięciu elementu RNG a tym samym stworzeniem czystej ścieżki postępu. Cheftain, za wcześnie by stwierdzić, statek mnie trochę rozczarował miałem nadzieje że dołączy do BIG 3, Szkoda. Reszta nie przykuła takie uwagi.
Dałem 4 - głównie mając nadzieję, że wprowadzenie we właściwy sposób współczynnika "Notoriety" spowoduje zniknięcie wrednych grieferów - będą niszczeni ekspresowo przez ATR, jak za mocno nabroją.
Nadal brak pewnych rozwiązań, które się wydają logiczne - parkowanie załadowanego statku, czy wynajem kontenerów na stacji jako magazyn towarów. Limpety się już przenoszą, moduły i statki można przechowywać i transportować, została rzecz wydawałoby się najprostsza - magazyn towarów. Mnie to jeszcze się marzy handel modyfikowanymi modułami i innym dobrem - taki galaktyczny ebay.
Taki galaktyczny ibej moglby bardzo uproscic zabawe, bo po co jechac po MEFy, mozna kupic od razu 100 za jakis milionik.
(12.02.2018, 11:56 UTC)Galimathias napisał(a): Taki galaktyczny ibej moglby bardzo uproscic zabawe, bo po co jechac po MEFy, mozna kupic od razu 100 za jakis milionik.

No nie wiem czy tedy droga . Jesli założymy ze "kasa" a własciwie jej szybkie zdobycie  to nie problem a cala reszte sobie kupimy to jaki cel indywidualny do zdobycia Ci pozostanie ? Teoretycznie do zdobycia jest ranga do kupna "lepszych" statków tylko ze w tym patchu jakoś tak mało konsekwetnie Chieftain statek praktycznie lepszy pod kazdym wzgledem od FAS ( wymagajacego range)  jakoś dziwnie nie wymaga rangi ..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Chieftain nie potrzebuje rangi, bo w Aliance nie ma rang w ogóle. Trudno byłoby dla tego jednego statku wprowadzać. Ani python, ani anaconda też nie mają.
Ale ja wlasnie napisalem, ze teoretycznie mozna by grac w szachy tylko dwoma Hetmanami, tylko po co?
Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła, ale w takim stanie, w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
[Obrazek: 34417.png]
(13.02.2018, 14:41 UTC)SEBA312 napisał(a): Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła ale w takim stanie w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie  będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie  postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie  stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.

To musiał być bug, bo:

Inne drobne zmiany:
  • Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

(13.02.2018, 14:46 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(13.02.2018, 14:41 UTC)SEBA312 napisał(a): Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła ale w takim stanie w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie  będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie  postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie  stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.

To musiał być bug, bo:

Inne drobne zmiany:
  • Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.

Niewykluczone, że bug, ale taki dosyć natrętny, bo doświadczyłem go trzykrotnie. Za 100 kredytów mandatu musiałem ostatecznie dać sobie rozwalić korwetę, bo nawet po zmianie statku i opłaceniu kary status "WANTED" utrzymywał się nadal. Zresztą to samo spotkało @Dioxa. Mam nadzieję, że się nie mylisz i zmiany, które przytoczyłeś rzeczywiście wejdą w życie.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
[Obrazek: 34417.png]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Elite Dangerous w VR Jaromaz 21 959 15.11.2025, 08:12 UTC
Ostatni post: Jaromaz
  Za co lubię Elite Kyokushin 11 3,828 27.09.2025, 20:30 UTC
Ostatni post: Jaromaz
Heart ELITE NA GOG - mega ważna akcja!!! Mathias Shallowgrave 11 1,436 22.08.2025, 05:10 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  Wiesz, że za dużo grasz w Elite, jeśli... Mathias Shallowgrave 130 35,395 21.08.2025, 17:55 UTC
Ostatni post: bahasso
Big Grin Elite w gifach - zabawa Diox 296 58,716 17.05.2024, 00:19 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości