No muszę powiedzieć, że mocny stream był. Prawie już jestem nahajpowany znowu  Podsumowanie jak zawsze będzie, tylko muszę przysiąść.
No, to jeszcze jeden we wtorek i w czwartek Betaaaaa!
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
18.01.2018, 21:12 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.01.2018, 07:40 UTC przez Yata_PL.)
dodam ze Chieftain bardzo przyjemny statek , wydaje mi sie ze Ci którzy lubia latac i walczyc FAS-em , Imp Clipperem , Pythonem beda mogli nareszcie przesiąść sie w cos lepszego , zwrotniejszego i bardzo szybkiego !
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
18.01.2018, 21:17 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2018, 21:19 UTC przez Baton.)
Dla mnie bomba z tym ładowaniem do pierdla! Nareszcie doprowadzanie systemu do stanu lockdown będzie miało konkretne konsekwencje, również latanie przy CG i strącanie kogo popadnie - generalnie super sprawa, jeśli koszty rzeczywiście będą spore i dostęp do usług na stacji ograniczony.
No i rzeczywiście - te mini CG, jak ktoś lubi wozić, bierze sobie i lata w tę i z powrotem. Chieftain raczej będzie miał skok bliżej FDLa, niż Aspa, ale to jeszcze zobaczymy - może to będzie taki następca pytona trochę?
(18.01.2018, 21:30 UTC)Pajk napisał(a): . Chieftain raczej będzie miał skok bliżej FDLa, niż Aspa, ale to jeszcze zobaczymy - może to będzie taki następca pytona trochę?
Skok 20 ze stokowym 5A ale mówili że jeszcze to rozważają chyba.
PODSUMOWANIE STREAMU
18.01
Wizualne poprawki dla planet
Galaktyka stanie się piękniejsza, dzięki poprawionemu systemowi shaderów i tekstur planet. W późniejszym okresie (4. kwartał 2018) w grze pojawią się kolejne poprawki, tym razem związane z generowaniem bardzien interesującej i zróżnicowanej powierzchni planet (geografia)
- Bardziej żywe i różnorodne kolory powierzchni planet, z różnymi odcieniami.
- Łatwiej można będzie rozróżnić geografię (topografię?) i "historię" danej planety z dalszej odległości
- Łatwo będzie można określić rodzaj powierchni z daleka
- Łatwiej będzie można określić typ materiałów występujący na danej planecie
- Nowy wachlarz kolorystyczny pozwoli na rozróżnienie różnych stopni wulkanizmu (Brak, Low, Mid/High) dla planet Rocky, High Metal i Metal Rich
- Należy zauważyć, że obecne zmiany to tylko pierwszy krok w poprawianiu planet

Kilka nowych planet można zobaczyć TUTAJ.
Nowy statek: Chieftain
Posiadacze Elite Dangerous: Horizons będą mogli przetestować ten nowy statek Sojuszu. Został on zaprojektowany nie tylko do tego, aby siać zniszczenie, ale też aby go uniknąć. Producentem jest Lakon Spaceways. Chieftain jest bardziej zwrotny niż inne jednostki tych gabarytów i jest nastawiony na walkę.
- Jest to w miarę tani statek
- Hardpoints: 2 Large, 1 Medium and 3 Small (możliwe że to się jeszcze zmieni)
- Wielkość statku: średni (Medium). Większy od Aspa Explorera
- Statek Sojuszu (Alliance), nie wymaga rangi
- Ma większą zwrotność niż można się spodziewać
- Można go obejrzeć na streamie TUTAJ.
- Outfitting
Tech Broker
Ci handlarze zajmują się nowymi i rzadkimi technologiami i przedmiotami. Można ich znaleźć w różnych miejscach w całej zamieszkałej przestrzeni, głównie w wysoko zaludnionych systemach o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Można odblokować rzeczy, które mają w ofercie przez dostarczenie odpowiednich materiałów lub towarów, których potrzebują. Jest to pierwszy krok w stronę tzw. "osobistej fabuły", która będzie nadal rozwijana w grze.
Tech Broker w akcji: KLIK
Poprawione dane handlowe
Piloci będą teraz mieli dostęp do danych handlowych z systemów, które wcześniej odwiedzili, co ułatwi podejmowanie decyzji związanych z handlem towarami.
- Dane będą widoczne na mapie galaktyki i w Markecie na stacji. Będą aktualizowane w czasie rzeczywistym.
- Będzie dostępna funkcja wyszukiwania, bazująca na poprzednio odwiedzonych przez nas lokacjach.
- Dane będzie można odfiltrować
Jak działa nowy system w Sezonie 3 Beyond
- Piloci mogą wybrać kolumnę "Trade Data" w Commodities Market, aby dostać się do nowego menu
- W nowym menu można wybrać poszczególne rynki przez wpisanie lub znalezienie systemu na mapie
- Dane dostępne są jedynie ze stacji, w których już dokowaliśmy lub z systemów, gdzie przeskanowaliśmy Nav Beacon. Im więcej systemów więc odwiedzimy, tym więcej danych handlowych
- Po wyborze systemu pojawi się nowa zakładka (jeśli mamy dane z tego systemu)
- Następnie trzeba wybrać rynek (stację)
- Teraz wybieramy eksport (profit z dostarczania towarów z naszej obecnej lokacji DO tego systemu) lub import (profit z importu rzeczy z tego systemu DO naszej obecnej lokacji).
- Po zatwierdzeniu pokażą się odpowiednio przefiltrowane dane z wybranego rynku
- Dane pokazane są w czasie rzeczywistym (w momencie wyświetlenia na ekranie) i ceny oczywiście mogą ulec zmianie w czasie, który potrzebny jest na podróż z towarem
- UI Commodities Market został usprawniony, aby pokazać bardziej szczegółowe dane
Jak używać Mapy w celu uzyskania danych handlowych
- Nowe opcje dostępne są na mapie w sekcji "Map View Configuration". Znajdziemy tam nowy wpis "By Commodity", który otworzy nowe menu.
- Tutaj możemy wybrać jakim towarem jesteśmy zainteresowani. Towary, które obecnie mamy w ładowni będą podświetlone.
- Po wybraniu danego towaru wyświetli się ikonki tzw. "heat map" w promieniu 40 LY of naszej lokacji. Pokaże nam to, które systemy importują lub eksportują dany towar. Niebieskim diamentem oznaczone są systemy, które importują dany towar, a zielonym trójkątem te, które go eksportują.
- Można szukać i oglądać dane handlowe z dalszych systemów, 40 LY to jedynie zasięg heat map.
- Pod sekcją Commodities mamy teraz 3 nowe filtry: Best import and export prices, Import prices only oraz Export prices only. Czyli import + export, tylko import lub tylko eksport.
- Po wyborze danego systemy, możemy przejrzeć wszystkie jego rynki i sprawdzić ceny jednostkowe towarów.
- Pod sekcją cen importu/eksporty mamy kolejne nowe filtry: Landing pad size (rozmiar landing pada - pozwala na sprawdzenie jakie lądowiska są dostępne w tej stacji); Planetary Market (pokaż/ukryj rynki na planetach); Distance from star (odlego od głównej gwiazdy systemu)
- Na mapie znajdziemy też nowy przycisk: "Mark market for comparison".
Handlowe trendy
Został też ulepszony system tras handlowych na mapie. Teraz możemy np. odfiltrować handlowe trendy i zobaczyć gdzie i czym handlują inni piloci w pobliżu naszej lokacji.
Nowy system w akcji pokazany jest TUTAJ.
Interakcje z Mega-Shipami
Kolejną rzeczą, którą dostaniemy w sezonie Beyond będzie nowy rodzaj interakcji z mega shipami. Oprócz nowych data linków i scenariuszy z NPC-ami, możemy teraz skanować mega shipy (oraz inne duże obiekty w późniejszej części Sezonu Beyond).
- Zanim jakakolwiek interakcja z Mega Shipem będzie możliwa, trzeba go teraz najpierw przeskanować. Skan pokaże wszystkie obiekty, z którymi można coś zrobić.
- Obiekty te (np. anteny, cargo hatche itp.) pokażą się w panelu kontaktów, gdzie będzie można zobaczyć więcej informacji o nich
- Niektóre z nowych typów interakcji będą wymagać limpetów różnego rodzaju w celach: aktywacji, deaktywacji, uszkodzenia, zhackoiwania lub aktywacji danego obiektu. Inne obiekty trzeba będzie ostrzelać lub przeskanować w celu interakcji.
- Na chwilę obecną wszystkie nowe rodzaje działań przy mega shipach są uznawane za aktywność nielegalną, powiązaną z nowym system kar i przestępstw. Pozwoli to na więcej możliwości gry dla pilotów-kryminalistów, a bounty hunterom da nowe lokacje do ścigania przestępców (również NPC-ów). W okolicy Mega Shipów pojawi się teraz znacznie więcej statków, zarówno wanted, jak i innych.
- W przyszłości zostaną dodane nowe typy interakcji z Mega Shipami i innymi lokacjami (NASZ BAR?! - przyp. hetmana).
Nowy system można zobaczyć w akcji TUTAJ.
18.01.2018, 22:22 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2018, 22:24 UTC przez Pajk.)
Ha! - znalazłem coś, czego nie opisali - nowy kontroler limpetów REKON LIMPET (zamontowany w Chieftainie) i nowy materiał - pokazany przy tym magiku od ciekawych modułów - Rhenium. Jak nie powiększą ładowni na dane i materiały, to ich zamorduję.
Generalnie to cały czas jestem za tym, żeby była możliwość ustawiania wielkości modułów przez graczy - statek ma dostępne 128 modułów, największy moduł to 5, nie ma marnowania slotu 3 na skaner, bo się powinny zmieścić tam 3 skanery. Jak wstawiam tarczę 3 w moduł 5, to mam jeszcze 2 sloty do wykorzystania i tyle.
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
7
Platforma:
CMDR: polaczek0907
Jeśli będzie można odwiedzić nasz bar byłoby ekstra. Tym bardziej, że TWH bardzo mocna ingeruje w ED.
Mysle ze sobie sprawie Chieftein'a i sproboje sil w wojaczce. Ubezpieczenie nie wygladalo jakos strasznie wysoko to bede mogl sie pare razy rozprysnac  Tylko co powiecie na temat rys na przedniej czesci kokpitu? Jak lecieli w kierunku gwiazdy to byly mega duze. Ja wiem ze AspE tez ma podobne ale to troche do czego innego statek.
Liczba postów: 385
Liczba wątków: 22
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
43
Platforma:
CMDR: Kethrax
.png) .png) .png)
cudownie!
|