Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
W ciągu dwóch i pół roku dostaliśmy: Planety, Nullticrew znaczy się multi  , Ship launched fighters, Inżynierów, CQC, Power Play, Skrzydła, Community Goals... Wspomniałem tylko o głównych aspektach dodatków, aby się nie rozdrabniać. Uważacie że to dużo jak na dwa i pół roku rozwoju gry? Czy nastawia Was to pozytywnie na następne siedem i pól roku?
Liczba postów: 3,247
Liczba wątków: 50
Dołączył: Nov 2015
Masz złe założenia - 10lat to miało być, gdy miał być jeden sezon na rok. Tego już dawno nie ma.
No, ale pogdybać można...
Jednak, mam nadzieje że nie zacznie się bezmyślne walenie "ED jest i będzie wielka" vs. "ED jest do niczego i nic z niej nie będzie".
Dyskutujmy podpierając się argumentami.
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
(15.05.2017, 13:35 UTC)GutenbergPL napisał(a): Masz złe założenia - 10lat to miało być, gdy miał być jeden sezon na rok. Tego już dawno nie ma.
No, ale pogdybać można...
Jednak, mam nadzieje że nie zacznie się bezmyślne walenie "ED jest i będzie wielka" vs. "ED jest do niczego i nic z niej nie będzie".
Dyskutujmy podpierając się argumentami.
Rzeczywiście im się harmonogram rozjechał  . Frontier opublikował już jakieś nowe dane jak długo chcą wspierać ED, nie ważne czy to poprzez sezony czy mniejsze DLC?
Ja bardzo długo, czekałem z zapartym tchem na kolejne aktualizacje i w sumie cały czas czekam. Tak naprawdę tylko planety i inżynierzy mnie zainteresowali, całą resztę mogliby wyciąć - oczywiście chodzi mi o główne funkcjonalności, bo wszelkie dodatki quality of life uważam za udane  .
Liczba postów: 1,622
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
360
Platforma:
CMDR: Theseus Rorschach
Póki co moim zdaniem najlepszym dodatkiem są inżynierowie, cieszę się też, że dodano SLF i Multicrew, jednak przede wszystkim dlatego, że mamy te patche już za nami. W dalszych aktualizacjach czekam na ich rozwinięcie, ale przede wszystkim liczę, że teraz Elitka skupi się bardziej na eksploracji, rozwijaniu istniejących mechanik i wsparciu dla grup graczy.
Jeżeli chodzi o sezony, to ponoć Frontier zrezygnował z tego sposoby dystrybucji dodatków.
Ja jestem ciekaw jaki będzie nowy sposób zarabiania, bo w oczywisty sposób chciałbym, żeby Elita trwała jak najdłużej, ale za 40 euro na półtorej roku od gracza to im się na pewno nie uda więc zobaczymy. Dodatki pokazują jak różnorodna jest społeczność graczy i jak jednym coś super pasuje a drudzy prawie nienawidzą tej samej rzeczy
Też bym wolał, żeby rozwijali eksplorację, ciągłe dodatki związane z walką mi się na wiele nie przydają, no ale FD pewnie ma podgląd na to co gracze najczęściej robią i samo zdecyduje.
Jak dla mnie to chciałbym zobaczyć jakieś nowe statki, nowe wersje SRV, rozbudowany system misji bo mam wrażenie że możliwości jest wiele, marzy mi się multicrew i atakowanie lub wykradanie czegoś z baz naziemnych przy wsparciu gracza w statku matce, kumpla w myśliwcu i jeszcze jednego członka załogi jeżdżącego SRV, co więcej mam nadzieje że dostaniemy możliwość ładowania na planetach atmosferycznych w końcu, a już wypasem by było lądowanie na water world, nie wierze że będzie możliwość wyjścia ze statku lub spacer po bazie może tylko spacerek po statku (chyba silnik graficzny tego nie pociągnie) ogólnie dużo dobrego zostało wprowadzone choć czasem mam wrażenie że skupiają się za bardzo na rzeczach mało istotnych, No i mogli by ogarnąć w końcu instancje i sprawy serwerowe, ale i tak na razie gra jest Mega fajna jak dla mnie
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
Dla mnie najwazniejszymi funkcjonalnosciami do tej pory bylo dodanie ladowania na planetach bez atmosfery i inzynierowie. Powerplay uwazam za niewypsl niestety. Ostatni patch nie zrobil na mnie wielkiego wrazenia. Najbardziej chcialbym zobaczyc w grze kilka nowych statkow i oczywiscie stopniowe rozszerzanie mozliwosci ladowania na kolejnych typach planet.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
15.05.2017, 17:28 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.05.2017, 18:15 UTC przez Yata_PL.)
te 2.5 roku zostalo zauwazone przez eurogamer.net : http://www.eurogamer.net/articles/2017-0...-dangerous
Nawiazujac potrochu do wczesniejszych wypowiedzi chcialem zauwazyc ze podobno sprzedalo sie 1.7 m kopii gry, a nie ruszyly jeszcze playstacje 4ki . Uwazam ze to sporo, nawet jesli gra w ta gre sinusoidalnie 10% nabywcow sprzedanych kopii to jednak trzeba otwarcie przyznac ze niektorzy zostawli znacznie wiecej niz 40€ w mikroplatnosciach. Ja sam zostawilem im x razy tyle a do hardcorowych graczy bym siebie nie zaliczyl. Suma sumarum o ich budzet bym sie nie martwil. Jestem tez przekonany ze wiele osób ktore porzucilo granie bo zbyt wiele oczekiwali mimo wszytko skusi na kolejny sezon..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Dla mnie ta gra jest mega. Mówiąc zupełnie szczerze - nawet jak nie wiem co mam porobić, wskakuję sobie, polatam trochę w supercruise po HR'ce i czuję tę błogość, którą mam jadąc motocyklem S8 o północy. I to bez ruszania się z domu.
(15.05.2017, 19:13 UTC)Kyokushin napisał(a): Dla mnie ta gra jest mega. Mówiąc zupełnie szczerze - nawet jak nie wiem co mam porobić, wskakuję sobie, polatam trochę w supercruise po HR'ce i czuję tę błogość, którą mam jadąc motocyklem S8 o północy. I to bez ruszania się z domu.
Mam to samo
Taki chill na wieczór.
|