1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
"Art fixes/improvements for the Cobra cockpits" - tak napisali, a że ja kobrolubny jestem to i ciekawość czy faktycznie wizualnie coś się zmieniło...

Stoi jeszcze min. "Updated Asp cockpit geometry " - wiem że to detale ale może miłe dla okaWink
Odpowiedz
W Aspie nie widzę żadych różnic, ale mnie szczegóły nie przeszkadzają, jedyne co bym naprawił to zrobił wyłącznik do tej lampy która jest nad głową za plecami bo mi przeszkadza jak się rozglądam, ale nic takiego nie dali Smile

Zastanawiam się ile potrwa ta beta, coś czuję, że się zanosi na co najmniej miesiąc, widzę jakieś bardzo podstawowe problemy jak ładowanie tekstur przy skoku, więc bardzo dużo tam pozmieniali
Odpowiedz
Myślę że środek kwietnia dostaniemy release, a premiera wersji na PS4 wraz z 2.4 się obsunie na wrzesień/październik, a może i koniec roku.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(02.03.2017, 09:27 UTC)Baton napisał(a): W Aspie nie widzę żadych różnic, ale mnie szczegóły nie przeszkadzają, jedyne co bym naprawił to zrobił wyłącznik do tej lampy która jest nad głową za plecami bo mi przeszkadza jak się rozglądam, ale nic takiego nie dali Smile

Zastanawiam się ile potrwa ta beta, coś czuję, że się zanosi na co najmniej miesiąc, widzę jakieś bardzo podstawowe problemy jak ładowanie tekstur przy skoku, więc bardzo dużo tam pozmieniali

Ok dzięki, przez moment pomyślałem że może dodali jakiegos fajnego detalu....

(02.03.2017, 10:38 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że środek kwietnia dostaniemy release, a premiera wersji na PS4 wraz z 2.4 się obsunie na wrzesień/październik, a może i koniec roku.

Wbrew rozumkowi łudzę się że nie włączyli jeszcze multicrew bo robią coś z tą nieszczęsną (jak na mój gust oczywiście) kamerą zewnętrzną gunera. Hehe naiwny Angel . A z 2.4 to nikt nie wie co tam bedzie, może mają to już wyklepane i wypuszczą krótko po 2.3 Rolleyes .
Odpowiedz
Patrze na tą betę i mam pytanie. Czy nazwa statku zmienia się tylko w kokpicie? Bardziej zależało mi na tym, że jak jestem w stoczni i wybieram inny statek to tam właśnie będzie ta nazwa. Mam dwie Andzie, dwa Aspy i dwa Pythony i zawsze muszę je rozpoznawać po jump range albo innych rzeczach w outfitingu. Przydałoby się, aby nazwa statku widoczna również w stoczni (stored ships).
Odpowiedz
W stoczni będzie widoczna nazwa przy następnej becie, na razie jest tylko przy ściąganiu, kod mają podobno już przygotowany.
Odpowiedz
Dzisiaj oficjalny stream z bety 2.3 Frontiera - 7PM GMT tonight (02/03/17)

https://forums.frontier.co.uk/showthread...ost5227427
[Obrazek: bY4pzKm.png]
Odpowiedz
Przeczytałem wątek (uff zajeło) i krótko - zgadzam się z Kyokiem. Mamy mega uproszczenia zamiast gamechangerów. Szkoda. Copy&Paste FTW. Wink Tyle z mojego "narzekania".

@Mathias, przesadnie "negatywnie" reagujesz na tzw. "forumowe płaczenie Kyoka" odnośnie 2.3 Smile Wg. mnie wyraża swój pogląd/ocenę na temat gry (z którą się zgadzam). Nie musimy przecież wszyscy być zadowoleni z tego samego produktu. Odnoszę wrażenie, że boisz się, że jeszcze cie kyoku przekona do "nie lubienia" gry i narzekania Tongue Dajmy czasem płaczkom i marudom z TWH Tongue wrzucić swoje 5 groszy do dyskusji na naszym forum. Omawiamy patch, więc trudno żeby były same ooohy i aaaahy.

Swoją drogą, lipa, że startują betę z największą zmianą jaką ma być multicrew.... bez multicrew Biggrin PRowy strzał w kolano Smile No ale ja się już poniekąd do Frontiera przyzwyczaiłem, jak i do tego, że gra ma zmarnowany potencjał. Właśnie przez te uproszczenia które są co patch.

Narzekamy, ale gramy dalej. (częściej lub rzadziej).
[Obrazek: coLdRBJ.png][Obrazek: 38390.png]


Odpowiedz
(01.03.2017, 14:46 UTC)Baton napisał(a): Wysypali się z historią w Maia, nie będę spoilerował, ale ja stawiam że Palin wyprodukował broń i poszedł na całość Smile

Moja przygoda z beta jak narzie wygląda słabo, wczoraj poleciałem do Mai , pierwsza niespodzianka - System Palina oraz jakiś sąsiedni wymaga "permita" którego nie mam :/ , thrustery na G5 dawno robilem i mam go w 2.2 odblokowany wiec nie wiem o co biega ?
Kolejna sprawa mapa galaktyki nie potrafiła mi wytyczyć trasy 300ly ,(kólko sie krecilo w nieskończoność) do Palina lub obok i musiałem ja dzielić na mniejsze odcinki - bug, wiadomo poprawią.
Dobra, doleciałem do tej ładnej bazy w asteroidzie w Plejadach , i zaczeło dropic FPSy , najpierw o ~15 fps, (od stałych 90 fps) a dolatując w okolice bazy miałem juz tylko 28 FPS , oczywiście w VR ale mimo wszystko dramat. Z początku myślałem ze holo-me powoduje spadki ale teraz juz wiem ze ta beta jest mocno zbugowana.
Po wielokrotnym wywaleniu z serwerów w trakcie lotu na pocieszenie pozostało mi przełączanie widoków kamerki, i naprawdę wypasione awatary - poezja. Świetnie to wygląda w goglach , ale trochę gorzej się steruje...
Ogólnie przychylam sie do opinii ze czeka nas bardzo długi okres beta testerski, min. to miesiąc z okładem.

BTW - FAS którego uwielbiam ma teraz wyraźnie przerobione wnętrze i oświetlenie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(02.03.2017, 15:06 UTC)Yata_PL napisał(a): Moja przygoda z beta jak narzie wygląda słabo, wczoraj poleciałem do Mai , pierwsza niespodzianka - System Palina oraz jakiś sąsiedni wymaga "permita" którego nie mam :/ , thrustery na G5 dawno robilem i mam go w 2.2 odblokowany wiec nie wiem o co biega ?

Tak jak napisał Baton, nie będę psuł zabawy, ale system Palina jest zamknięty z uwagi na pewne wydarzenia związane z fabułą gry. Chętni mogą sprawdzić o co chodzi, np. na reddicie Smile jeden z pilotów odpalił betę będąc na stacji Palina, przez co zaspojloerował co i jak. Swoją drogą ktoś powinnien za to polecieć Smile
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,209 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,497 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,450 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,020 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,380 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości