Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
"Art fixes/improvements for the Cobra cockpits" - tak napisali, a że ja kobrolubny jestem to i ciekawość czy faktycznie wizualnie coś się zmieniło...
Stoi jeszcze min. "Updated Asp cockpit geometry " - wiem że to detale ale może miłe dla oka
02.03.2017, 09:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.03.2017, 09:28 UTC przez Baton.)
W Aspie nie widzę żadych różnic, ale mnie szczegóły nie przeszkadzają, jedyne co bym naprawił to zrobił wyłącznik do tej lampy która jest nad głową za plecami bo mi przeszkadza jak się rozglądam, ale nic takiego nie dali
Zastanawiam się ile potrwa ta beta, coś czuję, że się zanosi na co najmniej miesiąc, widzę jakieś bardzo podstawowe problemy jak ładowanie tekstur przy skoku, więc bardzo dużo tam pozmieniali
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
02.03.2017, 10:38 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.03.2017, 10:39 UTC przez Kyokushin.)
Myślę że środek kwietnia dostaniemy release, a premiera wersji na PS4 wraz z 2.4 się obsunie na wrzesień/październik, a może i koniec roku.
Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
(02.03.2017, 09:27 UTC)Baton napisał(a): W Aspie nie widzę żadych różnic, ale mnie szczegóły nie przeszkadzają, jedyne co bym naprawił to zrobił wyłącznik do tej lampy która jest nad głową za plecami bo mi przeszkadza jak się rozglądam, ale nic takiego nie dali 
Zastanawiam się ile potrwa ta beta, coś czuję, że się zanosi na co najmniej miesiąc, widzę jakieś bardzo podstawowe problemy jak ładowanie tekstur przy skoku, więc bardzo dużo tam pozmieniali
Ok dzięki, przez moment pomyślałem że może dodali jakiegos fajnego detalu....
(02.03.2017, 10:38 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że środek kwietnia dostaniemy release, a premiera wersji na PS4 wraz z 2.4 się obsunie na wrzesień/październik, a może i koniec roku.
Wbrew rozumkowi łudzę się że nie włączyli jeszcze multicrew bo robią coś z tą nieszczęsną (jak na mój gust oczywiście) kamerą zewnętrzną gunera. Hehe naiwny  . A z 2.4 to nikt nie wie co tam bedzie, może mają to już wyklepane i wypuszczą krótko po 2.3  .
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
129
Platforma:
CMDR: Diox
02.03.2017, 11:35 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.03.2017, 11:36 UTC przez Diox.)
Patrze na tą betę i mam pytanie. Czy nazwa statku zmienia się tylko w kokpicie? Bardziej zależało mi na tym, że jak jestem w stoczni i wybieram inny statek to tam właśnie będzie ta nazwa. Mam dwie Andzie, dwa Aspy i dwa Pythony i zawsze muszę je rozpoznawać po jump range albo innych rzeczach w outfitingu. Przydałoby się, aby nazwa statku widoczna również w stoczni (stored ships).
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
W stoczni będzie widoczna nazwa przy następnej becie, na razie jest tylko przy ściąganiu, kod mają podobno już przygotowany.
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Koorak Drey
Dzisiaj oficjalny stream z bety 2.3 Frontiera - 7PM GMT tonight (02/03/17)
https://forums.frontier.co.uk/showthread...ost5227427
Liczba postów: 188
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
32
Platforma:
CMDR: DeJoT
Przeczytałem wątek (uff zajeło) i krótko - zgadzam się z Kyokiem. Mamy mega uproszczenia zamiast gamechangerów. Szkoda. Copy&Paste FTW.  Tyle z mojego "narzekania".
@Mathias, przesadnie "negatywnie" reagujesz na tzw. "forumowe płaczenie Kyoka" odnośnie 2.3  Wg. mnie wyraża swój pogląd/ocenę na temat gry (z którą się zgadzam). Nie musimy przecież wszyscy być zadowoleni z tego samego produktu. Odnoszę wrażenie, że boisz się, że jeszcze cie kyoku przekona do "nie lubienia" gry i narzekania  Dajmy czasem płaczkom i marudom z TWH  wrzucić swoje 5 groszy do dyskusji na naszym forum. Omawiamy patch, więc trudno żeby były same ooohy i aaaahy.
Swoją drogą, lipa, że startują betę z największą zmianą jaką ma być multicrew.... bez multicrew  PRowy strzał w kolano  No ale ja się już poniekąd do Frontiera przyzwyczaiłem, jak i do tego, że gra ma zmarnowany potencjał. Właśnie przez te uproszczenia które są co patch.
Narzekamy, ale gramy dalej. (częściej lub rzadziej).
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
02.03.2017, 15:06 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.03.2017, 15:25 UTC przez Yata_PL.)
(01.03.2017, 14:46 UTC)Baton napisał(a): Wysypali się z historią w Maia, nie będę spoilerował, ale ja stawiam że Palin wyprodukował broń i poszedł na całość 
Moja przygoda z beta jak narzie wygląda słabo, wczoraj poleciałem do Mai , pierwsza niespodzianka - System Palina oraz jakiś sąsiedni wymaga "permita" którego nie mam :/ , thrustery na G5 dawno robilem i mam go w 2.2 odblokowany wiec nie wiem o co biega ?
Kolejna sprawa mapa galaktyki nie potrafiła mi wytyczyć trasy 300ly ,(kólko sie krecilo w nieskończoność) do Palina lub obok i musiałem ja dzielić na mniejsze odcinki - bug, wiadomo poprawią.
Dobra, doleciałem do tej ładnej bazy w asteroidzie w Plejadach , i zaczeło dropic FPSy , najpierw o ~15 fps, (od stałych 90 fps) a dolatując w okolice bazy miałem juz tylko 28 FPS , oczywiście w VR ale mimo wszystko dramat. Z początku myślałem ze holo-me powoduje spadki ale teraz juz wiem ze ta beta jest mocno zbugowana.
Po wielokrotnym wywaleniu z serwerów w trakcie lotu na pocieszenie pozostało mi przełączanie widoków kamerki, i naprawdę wypasione awatary - poezja. Świetnie to wygląda w goglach , ale trochę gorzej się steruje...
Ogólnie przychylam sie do opinii ze czeka nas bardzo długi okres beta testerski, min. to miesiąc z okładem.
BTW - FAS którego uwielbiam ma teraz wyraźnie przerobione wnętrze i oświetlenie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
(02.03.2017, 15:06 UTC)Yata_PL napisał(a): Moja przygoda z beta jak narzie wygląda słabo, wczoraj poleciałem do Mai , pierwsza niespodzianka - System Palina oraz jakiś sąsiedni wymaga "permita" którego nie mam :/ , thrustery na G5 dawno robilem i mam go w 2.2 odblokowany wiec nie wiem o co biega ?
Tak jak napisał Baton, nie będę psuł zabawy, ale system Palina jest zamknięty z uwagi na pewne wydarzenia związane z fabułą gry. Chętni mogą sprawdzić o co chodzi, np. na reddicie  jeden z pilotów odpalił betę będąc na stacji Palina, przez co zaspojloerował co i jak. Swoją drogą ktoś powinnien za to polecieć
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
|