Niezłe, ale te 2 godziny baterii trochę słabo wypada w świetle takiej nowinki.
Co ciekawe ta transmisja danych 50GHz... z miejsca zacząłem się zastanawiać jak fale elektromagnetyczne takiej częśtotliwości no iciepło które powstaje działają na nasz mózg...
Okazuje się, że zakresy fal 10GHz-50GHz potrafią działąć leczniczo !!! hehe..ot ciekawostka... że już od jakiegoś czasu używa się ich w medycynie.
85gr wagi za transmiter.. szacun dla chłopaków.
Do dobrej sesji w ED, potrzeba jednak plecaka na baterie
12.01.2017, 09:19 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2017, 09:19 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
Zrobić moda i upchać po kieszeniach kilka pakietów baterii na cały dzień grania to nie problem. Chociaż ja bym to nieco inaczej rozwiązał na miejscu "fabryki" bo użytkowo produkt na maksa, no chyba że to celowy zabieg aby nie przeginać z czasem VR i robić przerwy na wymianę aku dla zdrowia użytkownika
Można zrobić dwa porty na baterię połączone ze sobą równolegle. Monitoring stanu baterii dawał by nam znać przy stanie powiedzmy 10% czy inny jaki sobie ustawimy. Kiedy zacznie pipać podłączamy nowy aku a stary odłączamy i wrzucamy do ładowareczki, przy 4 pakietach i 3 ładowarkach, lub mniej jeśli nie będziemy dbać o żywotność pakietów i ładować maksymalnym prądem, można być wireless VR 24/7
Dobrze że nikt nie wpadł na pomysł zasilania indukcyjnego tego zestawu
12.01.2017, 22:06 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2017, 22:14 UTC przez Yata_PL.)
nie wiem ja Wy ale ja jestem zainteresowany tym deluxe audio head strapem , sprawia wrażenie solidego i bardziej komfortowego - kwestia ceny oczywiście. Słuchawki tez sie przydadzą, w pozycji "seating" używam sporych rozmiarów audiofilskich senków podłączonych do wzmaka ale juz do roomscale dousznych na zbyt długim kablu który zwyczajnie lubi sie plątać niepotrzebnie. Bez przewodowe które próbowałem zakłócają tracking lub zaczynają szumieć w momencie kiedy zakładam gogle.(interferencje) . O tych stockowych/oryginalnych z zestawu Viva to lepiej zapomnieć w połączeniu z podłym dackiem zabudowanym w goglach daje jakość dźwięku tak słabą ze brakuje mi słów..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
To fakt, słuchawki w HMD zawsze były marne i najlepsze były własne już sprawdzone przewodowe ale przy przystawce bezprzewodowej sprawa się trochę komplikuje. Aczkolwiek Audio-Technica wypuściła lub będzie wypuszczać DS9BT i DSR7BT i chyba jako pierwsze słuchawki bezprzewodowe nie będą miały DAC'a przez co mogą okazać się ciekawą alternatywą
13.01.2017, 17:30 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.01.2017, 18:19 UTC przez Yata_PL.)
(13.01.2017, 08:41 UTC)Shamoth napisał(a): To fakt, słuchawki w HMD zawsze były marne i najlepsze były własne już sprawdzone przewodowe ale przy przystawce bezprzewodowej sprawa się trochę komplikuje. Aczkolwiek Audio-Technica wypuściła lub będzie wypuszczać DS9BT i DSR7BT i chyba jako pierwsze słuchawki bezprzewodowe nie będą miały DAC'a przez co mogą okazać się ciekawą alternatywą
Oculus ma w akcesoriach podbno dobrej jakości słuchawki http://www.vrhunters.pl/zapowiedziano-sl...ulus-rift/ , wystarczy mi ze nowy head strap będzie miał coś na podobnym poziomie.
Twoja propozycja byłaby słuszna gdyby nie cena 350 i 600 Euro + podatki. High endowe audiofilskie do flaców, filmów i siedzących gier już posiadam, teraz oczekuje komfortu ,braku plątającego sie kabla, lekkości i sensownej jakości dźwięku przy korzystaniu z gier bazujących na roomscale który pogłębi imersje przebywania w virtulanym świecie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
cena rozsądna - 95 $, po obejrzeniu materiału video stwierdzam ze to może być znacznie lepsze rozwiązanie niz oficjalny zamiennik czyli deluxe audio headstrap ( np możliwość swobodnego podniesienia przyłbicy ) , mam tylko jedną wątpliwość w jaki sposób owe nowe mocowanie ma zwiększyć FOV ?
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.