Liczba postów: 66
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
9
Platforma:
CMDR: Ejvolered
Nie wiem co tak narzekacie na tych snajperów. Bez problemu można zdjąć snajperów, bo widać te odbicia lunety, a do tego strzały są cholernie widoczne. Mi się tam świetnie gra snajperem, w końcu przeciwnicy padają on jednego pocisku, a nie że dwa razy trzeba trafić, bo jest dalej niż 150 metrów. 
Na hardcorze od razu ludzie nieco bardziej myślą, nie ma bezsensownego strzelania, biegania po mapie, ani rzucania granatów na ślepo. Łatwo się niszczy pojazdy i behemothy. Idealnie czuć klimat wojny, bo wszyscy się chowają przed ostrzałem. W końcu da się w to normalnie grać. Jedynie konie dalej są zbyt OP.
Liczba postów: 922
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
106
Platforma:
CMDR: Pueblo
RSI Handle: Puebl0
czym zdejmiesz tego snipera?
LMG? przy takim rozrzucie jaki maja LMG po patchu to moze setna kula trafi z takiej odleglosci
Strzelba medyka? zanim ja Ciebie trafie 3 razy (bo taki damage daje to gowno, za przeproszeniem), ty mnie zdejmiesz jednym
Shotgunem? to chyba nawet nie wchodzi w gre tutaj
SMG? jak to sie rozbiega to gorsze niz LMG jest.
Wiec, tak, jest problem ze sniperami, a raczej z tym zeby counter-snipowac ich. Mortary byly najlepszym wyjsciem, no ale, znerfione bo placzki chcialy.
Ja tam zdjąłem ze trzech snajperów wczoraj medykiem, dla mnie nie stanowią dużego problemu, na ogół zwracam uwagę czy do mnie ktoś mierzy i skutecznie się chowam. Przy okazji zobaczyłem jak świetnie działa maskowanie, podkradłem się do jednego i stałem w zasadzie na nim i go nie widziałem, dopiero jak wystrzelił to zauważyłem dym z broni i sieknąłem saperką, leżał pod takim małym krzakiem, praktycznie nieodróżnialny od otoczenia
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
9
Platforma:
CMDR: Ejvolered
Przecież ta broń od medyka jest bardzo dobra na snajperów. Daleki zasięg i dosyć duży dmg wystarczy, żeby zdjąć snajpera, albo chociaż po postraszyć.
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
Wbilem wczoraj 10 poziom na medyku, odblokowalem Selbstlader 1906 Factory i rozegralem z nim kilka meczy. Niestety, ta bron mocno ssie. Przy strzale wydaje donosny, soczysty odglos, ale to chyba tyle, co mozna o niej napisac dobrego. Ma fajna animacje przeladowywania, ktora niestety trwa wieki, co w szybkim multi jest wada, a nie zaleta. A ze w magazynku znajduje sie tylko 5 naboi, to przeladowywac trzeba czesto. Nie jest to jednoczesnie rekompensowane wieksza moca obalajaca, bo zeby zdjac przeciwnika potrzeba trzech trafien. Odblokowywane duzo wczesniej rozne wersje karabinow Mondragon czy Selbstlader M1916 sa odczuwalnie lepsze i pozwalaja na wiecej dzieki wiekszej pojemnosci magazynka oraz obecnosci celownikow optycznych i dwojnogow w modelach Marksman/Sniper.
Ja wczoraj odkryłem, że jednak JEST celownik w czołgu w trybie HC, skutek był łatwy do przewidzenia
Niestety tylko w czołgach się do czegoś nadaję, na starość nie ma lekarstwa, ale gra się fajnie, dzięki wszystkim za zabawę, mam nadzieję, że wieczorem w weekend coś pogramy razem.
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
19
(17.11.2016, 14:38 UTC)Ejvolered napisał(a): Nie wiem co tak narzekacie na tych snajperów. Bez problemu można zdjąć snajperów, bo widać te odbicia lunety, a do tego strzały są cholernie widoczne. Mi się tam świetnie gra snajperem, w końcu przeciwnicy padają on jednego pocisku, a nie że dwa razy trzeba trafić, bo jest dalej niż 150 metrów. 
Na hardcorze od razu ludzie nieco bardziej myślą, nie ma bezsensownego strzelania, biegania po mapie, ani rzucania granatów na ślepo. Łatwo się niszczy pojazdy i behemothy. Idealnie czuć klimat wojny, bo wszyscy się chowają przed ostrzałem. W końcu da się w to normalnie grać. Jedynie konie dalej są zbyt OP.
Nie narzekamy na snajperów bo do takiego się podchodzi ładnie po cichutku i wbija siekierkę/saperkę lub mojego ulubionego tomahawka w łeb i po sprawie ale jak jest jeden czy tam 3 na powiedzmy 32. Narzekamy na przesadną ilość snajperów bo wtedy:
- po pierwsze primo - nie da się podejść do obiektów, a na tym w głównej mierze polega ta gra
- po drugie primo - na 5cio osobowa drużynę 1 albo 2 osoby próbują zajmować te punkty i nie ma nawet kto Cię wskrzesić ani rzucać medkit czy tam ammo - 5 osób i zero wsparcia
Do tego z punktu widzenia drużyny w BF snajper jest bezużyteczny oprócz pojedynczych akcji, ale na pewno nie w całej grze. No i leżenie w krzakach to dobre K/D ale zero chwały
Taka jest moja wersja i tego się będę trzymał
Popieram całym sercem! Dlatego bf jest moją ulubioną serią strzelanek - będąc miernym strzelcem mogę być najlepszym graczem, bo przejmuje flagi i gram dla drużyny, a nie pod KDR
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Co do snajperów to się trzeba adaptować, jak jest za dużo to wsiąść w czołg i ich pozamiatać  Ja pograłem troszkę snajperem i fajnie jest jak trafisz i gościa zmiata więc od czasu do czasu na pewno będę używał
Ktoś z Was już latał - działa HOTAS?
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
(20.11.2016, 14:29 UTC)Baton napisał(a): Co do snajperów to się trzeba adaptować, jak jest za dużo to wsiąść w czołg i ich pozamiatać Ja pograłem troszkę snajperem i fajnie jest jak trafisz i gościa zmiata więc od czasu do czasu na pewno będę używał 
Ktoś z Was już latał - działa HOTAS?
Wiem jak lubisz odpowiedzi nie w temacie - ale działa Xbox Pad.  Świetnie działa i polecam.
Mam wyłączony w czasie biegania - włączam jak zaczynam lot. Nie wiem tylko jak się wyskakuje. Nigdy nie zdążyłem sprawdzić...
|