Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
No właśnie jak u Was z tym nowym oświetleniem? Podleciałem do naszej stolicy i księżyc wokół którego orbituje jest totalnie przepalony ('gamma' w settings dokładnie na środku). W kokpicie też momentami jest zbyt przejarane (Krait). Jutro muszę przyjrzeć się dłużej.
Kolory dla mnie na plus. Moje subiektywne odczucie jest takie ze sa bardziej pastelowe? (takie jakby bardziej matowe). Samo swiatlo i jego wplyw na powierzchnie do skorygowania. Ja zwrocilem uwage na niektore pierscienie. Nawet dosc daleko od gwiazdy potrafia sie praktycznie jarzyc na bialo, efekt jest taki ze planeta wyglada jakby miala aureole.
31.10.2018, 09:07 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.10.2018, 09:08 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(31.10.2018, 00:08 UTC)Gerciowski napisał(a): No właśnie jak u Was z tym nowym oświetleniem? Podleciałem do naszej stolicy i księżyc wokół którego orbituje jest totalnie przepalony ('gamma' w settings dokładnie na środku). W kokpicie też momentami jest zbyt przejarane (Krait). Jutro muszę przyjrzeć się dłużej.
U mnie OK, Gamma 3 stopnie (3 x strzałka w prawo od zera  )
Liczba postów: 77
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
16
Platforma:
CMDR: Mihoo
.png) .png) .png) .png) .png)
Jak dzisiaj wygląda połączenie z serwerem? Wczoraj chwilkę pograłem, zaczęło wyrzucać, potem brak połączenia z serwerami i nie można było się zalogować.
31.10.2018, 10:15 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.10.2018, 10:17 UTC przez BADDOG1978.)
@Mihoo testowałem dziś od 9 do 11 i było bez problemu po za jedną z wiechą podczas skanowania systemu.
"Apacz" z zamiłowania
Beta 1 (30/10) Patch Notes
Eksploracja
- Moduł Discovery Scanner daje teraz dostęp do nowego trybu skanowania Full Spectral System (FSS)
- FSS używany jest do odkrywania obiektów, zjawisk, USS-ów, scenariuszy, sygnałów SOS, celów misji etc.
- Zlikwidowano klasy Discovery Scanerów (Basic, Intermediate, Advanced) i teraz jest to po prostu jeden moduł. Gracze dostaną zwrot różnicy Cr za skanery Intermediate i Advanced.
- Moduł Detailed Surface Scanner został zaktualizowany i oprócz normalnego trybu działania (skanowanie planet w SC), daje teraz dostęp do sond planetarnych.
- Sondy wystrzeliwuje się w celu zmapowania planet, za co dostajemy dodatkowe dane na sprzedaż
- Sondy odkrywają również ciekawe miejsca na planetach (np,. bazy obcych), jak również bogate w cenne złoża obszary w pierścieniach planetarnych (nowa mechanika górnictwa zostanie dodana do bety w późniejszym terminie)
- Każde ciało ma wskaźnik "probe efficiency target". Jeżeli gracze zmapuje to ciało w 100% przy użyciu ilości sond równej lub mniejszej niż PET, to dostanie bonusowe Cr przy sprzedaży danych.
- Dodano tag "First Mapped By" - dostanie go pierwszy pilot, który zmapuje planetę w 100% i sprzeda te dane (podobnie jak z tagiem First Discovered By)
- Niemożliwe jest zmapowanie Sol, Achenar i Alioth - te systemy są już w pełni zmapowane
- Dodatkowe bonusowe Cr dostaną piloci, którzy zdobędą tagi First Discovered lub First Mapped na wszystkich ciałach w danym systemie
- Dodano nowe rzeczy do odnalezienia

- Dodano mapę systemową typu Orrery (schematyczna mapa systemu z dokładnym relatywnym położeniem wszystkich obiektów)
Codex
- Dodano Codex do prawego panelu statku. Codex zawiera::
- Statystyki pilota
- Session Log, który zapisuje wydarzenia z gry do późniejszego sprawdzenia
- Archiwum - tutaj przechowywane są wszystkie audo logi i logi tekstowe znalezione przez gracza
- Audio logi mogą zostać dodane do Playlisty do odsłuchania w trackie lotu
- Discoveries (Odkrycia)
- Zawiera plotki, zgłoszenia i potwierdzone odkrycia wszystkich graczy
- Podzielone na 3 kategorie (Ciała niebieskie, biologiczne i geologiczne oraz cywilizacje)
- W becie nie zawarto wszystkich odkryć (celowo)
- Knowledge Base (baza danych, aka wiki)
- Artykuły z lore Elite - historia, wydarzenia, postaci etc.
- Każdy artykuł ma narratora i można go dodać do odtworzenia w Playliście
Background Simulation (BGS aka BIGOS)
- Frakcje mogą teraz znajdować się w kilku stanach na raz, w różnych systemach
- Dodano wskaźniki Gospodarki i Bezpieczeństwa
- Wojna, wojna domowa i wybory trwają teraz 7 dni, a zwycięstwo w nich polega na zdobyciu większej ilości zwycięstw niż przeciwnik
- Dodano nowy wskaźnik Zadowolenia dla każdej frakcji - jest to połączenie wyników różnych stanów i wpływów. Zadowolenie odgrywa sporą rolę przy ekspansjach
- Nowy stan "Civil Liberty"
- Dodano więcej informacji BGS-owych do prawego panelu w zakładce Status
Megashipy i instalacje
- Dodano MNÓSTWO nowych megashipów i instalacji
- Niektóre megashipy co tydzień skaczą do innego systemu, latając po określonej trasie
Scenariusze
- Dodano nowe scenariusze z audio, wyborami dalszego działania i zadaniami do wykonania
- Na scenariusze można się natknąć w USS-ach, lokacjach z megashipami i w Conflict Zonach
- Starcia w Conflict Zonach są teraz bazowane na "rundach". Wygrana runda wlicza się do wyniku wojny
- W CZ mogą pojawić się dodatkowe cele, po ich wykonaniu gracz dostaje extra punkty do tej rundy.
- Po zakończeniu danej rundy, kolejna rozpocznie się po krótkiej przerwie
- Dodano radio chatter (gadki NPC-ów w tle) - jest on teraz obecny w całej grze, a nie tylko w okolicach stacji
- Dodano ponad 3000 wierszy dialogu dla scenariuszy
Zmiany wizualne (oświetlenie)
- Dodano nowy model oświetlenia (dynamiczna ekspozycja)
- Dodano gradient kolorów, który zmienia wizualną atmosferę gry, w zależności od lokacji i sytuacji
- Do każdego statku, myśliwca i SRV dodano noktowizor, który pozwala graczom poruszać się po ciemnej stronie planet, pasów asteroid etc.
- Ciemne strony planet są teraz faktycznie ciemne.
UI kokpitu
- Kontakty na stacji wyświetlane są teraz jako kafelki, a nie lista
- Lewy panel w statku
- Dodano filtry to zakładki Transactions
- Dodano przyciski kontekstowe (np. prośba o dokowanie, kiedy zaznaczymy port kosmiczny na liście)
- Sub-targets oraz inventory zostały połączone w jedną zakładkę z filtrami
- Comms Panel
- Zmiana kolejności zakładek
- Dodano możliwość łączenia kanałów komunikacyjnych w jeden współdzielony lub jako osobne zakładki
- Dodano chat systemowy
- Multi Crew i Wing połączone w jeden panel 'Social':
- Multicrew
- Friends invites
- Wing invites
- Znajomi
- Dodano zakładkę dla Squadronów
- Prawy panel:
- Dodano nową zakładkę 'Home', która jest zamiast starej zakładki Status
- Zawiera przyciski do włączenia holo-me, squadronów, codex, powersów, Galnet etc.)
- Zamieniono number Fire Group na litery (zamiast "1, 2, 3..." mamy teraz "A, B, C..."), w celu uniknięcia pomylenia numeru grupy z numerem spustu
- Nowa zakładka 'Ship' zamiast starej 'Functions' - tutaj mamy sekcje sections for 'Ship Preferences', 'Pilot Preferences' and 'Ship Stats'
- Zakładka Inventory ma teraz filtry ikonek zamiast tekstowych (większa przestrzeń użytkowa)
- Nowa zakładka 'Status' zawiera teraz informację o systemie (BGS, frakcje, Super Power and Powerplay, Session Log etc.)
- Nowa funkcjonalność - Playlista (patrz: Codex)
Zarządzanie listą przyjaciół i grup
- Dodano nowe filtry i możliwość sortowania list (w main menu)
Lokalizacje COVAS
- 5 nowych paczek COVAS packs:
- Francuski
- Niemiecki
- Rosyjski
- Brazylijski portugalski
- Hiszpański
Opcje audio
- Dodano opcję “Wavescanner Autodocking” - można ją wylączyć, żeby lepiej słuszeć skaner SRV przy jeździe z dużą prękdością
Bugfixy i poprawki
Tej sekcji nie tłumaczę, zawiera bowiem ponad 2000 wpisów. Niech ilość naprawionych bugów mówi sama za siebie
Adder
- Fixed clipping issues when deploying weapons
Alliance Challenger
- Fixed misplaced caustic damage decals
- Fixed missing engine trails
- Fixed Ship ID cameras being swapped
Alliance Chieftain
- Fixed very quiet multicannons
Anaconda
- Fixed size3 hardpoint doors getting in the way of the size4 hardpoint
- Corrected mirrored text on external panel
Asp Scout
- Added correct material to the reverse thrusters
Diamondback Explorer
- Fixed LOD issues with hardpoint covers
- Fixed gap in cockpit
Eagle
- Fixed paintwork showing wear even when at 100%
F63 Condor
- Corrected mirrored external decals
Federal Dropship
- Fixed thermal vent placement
Federal Gunship
- Fixed engine flaps animating incorrectly
Guardian Fighters
- Fixed Small Guardian Gauss Cannon clipping through hardpoint when deployed
- Corrected the left and right cockpit panel positions
Imperial Clipper
- Fixed floating cockpit geometry
Imperial Cutter
- Fixed some mirrored text on external panels
Imperial Eagle
- Fixed incorrect shadow being used
- Fixed gaps in cockpit when using EDTracker or VR
Imperial Fighter
- Fixed clipping when docking with mothership
Krait Mk.II
- Fixed Z-fighting in cockpit
- Landing gear now lines up with ship door
- Fixed the engine boost SFX sounding like 'Hello'
- Decreased brightness of the red proximity warning lights
- Fixed overly 'scratched' cockpit glass
- Corrected the order of its bobble head slots
Type-10
- Fixed cockpit seat being incorrectly placed
- Fixed various model issues
- Fixed winglets not animating correctly
Type-6
- Fixed gap in between ship body and thrusters
Type-7
- Fixed hole in the side of the ship
- Can now put a Size 2 passenger cabin in the size 2 slot
Type-9
- Fixed the schematic having incorrect drives
- Fixed engine VFX being too far behind the actual thruster
Viper Mk.III
- Fixed paintwork showing wear even when at 100%
AI
- Fixed situations where security ships and Thargoids could incorrectly start attacking each other
- Fixed NPC ships charging FSD with weapons still active
- Ensure the 'Terrorist' archetype always comes with a bounty
- Fixed authority ships occasionally firing Plasma rounds when scanning ships
- Fixed NPC having no FSD cooldown after being interdicted
- Destroying an NPC power plant now takes the ship down to 40% power (inline with player ship behaviour)
Avatar Animations
- Correctly invert the joystick animations if the controls are inverted
Cockpit UI
- Correctly display if a targeted ship is in a wing or multcirew
- When firing weapons while looking at the module panel, the ammo count will now properly update
- Widened the target panel to fit in longer ship names
- Ensure ammo count is correct on the module tab after reloading weapons
- Ensure Commander names are always displayed in the comms panel
- Ensure module priority is retained after ship destruction
- Comms panel will no longer expand without focusing on it, if players leave the ships Multicrew session
- Fixed the navigation panel not displaying the correct destination system when in hyperspace in some cases
- Ensure completed and finished community goals are cleared from the transaction tab
- Make chat messages time display the same time as the galaxy time when using a machine in a different time zone
- Fixed an issue that caused inbox messages to show incorrect, and sometimes invalid, times and dates. PS4 only
- Fixed some inbox messages not clearing the notification icon once read
- Fixed overlapping text between inbox message subject and date
- Fixed cases where the fuel bar incorrectly indicates that the player has enough fuel to make a jump that it actually can't
Commodities Market
- Fixed UI spacing issues with the commodities screen
Controllers/Inputs
- Fixed the Thrust Master HOTAS S4 not appearing in the control screen
- Ensure default mappings appear for the Thrustmaster HOTAS4
CQC
- Fixed a potential server disconnect when using beam lasers in CQC
- Fixed CQC structures disappearing when authority machine leaves the match
Crashes/Stability/Performance
- Fixed a hang that could occur whilst fighting a Thargoid Interceptor
- Fixed crash that could occur when a fighter is docking
- Fixed crash that could occur on PS4 when in Multicrew
- Fixed crash that could occur whilst docking at "Chelomey Orbital" in Cubeo
- Fixed crash that could occur with Powerplay data
- Fixed crash that could occur when selecting the galaxy map from the transactions tab
- Fixed crash that could occur when exiting multicrew
- Fixed crash that could occur whilst reading an inbox message during a hyperspace jump
- Fixed crash that could occur whilst deploying a fighter when in a multicrew session
- Fixed a crash that could occur when handing in a mission
- Fixed a crash that could occur when dropping out of Supercruise at a port
- Fixed frame rate issues after driving on a planet surface for an amount of time
Crime and Punishment
- Ensure a Powerplay bounty does not cause a premium for transporting the ship it was incurred on
Engineering
- Corrected some inconsistencies in Engineer descriptions
- Added a line to explain that pinned blueprints may differ if applied to a different module
- Ensure there is room to display the modified icon even with long module names
Fighter Crew
- Fixed instance where fighter crew in control of the mothership were trying to use FSD when the ship was nav locked to another ship, causing ship to become unresponsive to player input
- Fixed typo in crew lounge
- Fixed fighter crew sometimes struggling to dock a fighter with its mothership
Galaxy Map
- Fixed systems controlled by Pilots Federation not appearing under the civilisation filter
- Selected filter settings remain selected when changing map configurations
General
- Packhound missiles no longer clip through planet landscapes
- Fixed odd VFX artifacts on ships drives when at low throttle
- Ensure player set PIPS are retained when the ship is dismissed and recalled
- Tweaked the position of the interdiction UI element in the three Alliance ships
- Search and Rescue +/- buttons now increase/decrease if held down
- Fixed incorrect ship schematics displaying inside some ships cockpits
- Unify the GalNet logos to be the 7 points in all screens
Generation Ships
- Removed the unnecessary warnings when firing weapons near a gen ship
Guardian Beacons
- Corrected some text errors
- Fix for VFX disappearing when scanned
- Fixed LOD issues on beacon
- Fixed pylons animating before fully powered
- Fixed over sized physics
- Fixed pylon light clipping through ships
- Fixed ships being able to clip through the 'orb'
Guardian Sites
Installations
- Added a new space bar, "The Orange Sidewinder"
Listening Posts
- Fixed typos in Alpha Centauri B 1 listening post
Livery Items
- Fixed LOD issue with onion head decal
Localisation/Text
- Fixed truncated Search and Rescue Agent text in Russian
- Corrected typo in Synthetic Meat commodity description
- Fixed typo in Carbon class star description
Materials
- Fixed description errors with Delta, Epsilon and Gamma obelisk data
- Fixed Piceous Cobble being hard to collect
- Increased the drop rate of more common guardian materials
- Fixed the crystalline cluster model
- Fixed Strange Wake Solutions description typo
- Reduce the chance the of mineral deposits spawning inside surface rocks
Megaships
- Ensure that rescue ships offer the limpet restock service
- Ensure players don't get stuck in the Alcatraz Class Prison in HIP 17962 system, when dropping out at it's location
Missions
- Increased wing delivery mission payouts
- Fixed Federal rank not increasing when successfully completing applicable mission
- Fix for valid massacre targets not counting towards mission progress
- Fixed USS not spawning for 'Wet Work' missions
- Corrected some Massacre missions that had inconsistent rewards for number of targets
- Stop missions requesting cargo that it views as illegal (Federal mission asking for imperial slaves, for example)
- Balance pass on Super Power reputation gain
- Added destination faction to passenger VIP missions
- Updated mission wording to reflect that ports in lock down do not have access to their commodities market
- Stop planetary scan missions sending players to scan mission giving faction
- Allow kills outside target system to count in assassination missions (fixes ships appearing to not be mission targets when they leave the target system)
- Ensure follow on missions spawn at the players current reputation level
- Added extra info to time bonus mission objectives
- Altered Massacre faction selection to prevent the target faction generator from picking the same target that is giving the mission.
Multicrew
- Fixed the saved plotted route being cleared when entering multicrew
- Fixed geyser particle effects not appearing for a multicrew crew member
Network
- Fixed situations where NPC ships could disappear from Supercruise when a player drops out of SC
- Fixed Planet SYNUEFE VM-D C15-10 2 A causing players to get stuck in log in loop
- Fixed possible disconnect when trying to escape a Thargoid
Outfitting
- Fixed softlock that could occur when attempting to purchase or retrieve 5D Guardian Module Reinforcement
- Fixed missing "?" in livery section
- Fix for point defense module not restocking correctly
- Timers for modules in transit should now reflect time remaining more accurately
- Ensure modules are listed under correct categories in stored modules tab
- Players can only fit one FSD interdictor, as there is no benefit to fitting more and causes confusion
- Fixed outfitting stats becoming out of sync and applying incorrect values (a distance value for damage type, for example)
- Ensure all applicable multicrew enabled weapons/modules are clearly marked in outfitting
- Fixed dark lighting and outfitting cameras for the SRV
Passenger Missions
- Added the faction to deliver to in transaction panel
- Ensure VIP passenger missions display their expiration time on the transaction tab
- Fix some passenger missions incorrectly reducing the timer by ~20mins when accepting them
- Ensure passengers that claim to be unfazed by hull damage, are actually unfazed
Player Factions
Player Journal
- Multiple faction activestates – in Location and FSDJump events
- The first “Cargo” event written to the journal contains full inventory
- Added “AsteroidCracked” event
- Added “SAAScanComplete” (Surface Area Analysis) event
- Added “CodexDiscovery” event
- Added “FSSDiscoveryScan” and “FSSSignalScan” events
- Added several events for Squadrons
- Simplify the “Category” in MaterialTrade
- Clarify meaning of bit 14 in status file: was called “under ship” but actually indicates when turret is retracted
- ApproachSettlement now includes Latitude and Longitude
- Note Bounty event is different for Skimmer bounty
- Update description of StoredShips event with InTransit flag
- Add ActiveFine info to Docked event
- EngineerProgress event at startup with summary for all engineers currently known
- Note a new ShipTargetted event is generated after using KillWarrantScanner, with updated bounty for target
- Note the MissionRedirected mission name now has any trailing “_name” removed
- Added MyReputation in faction list in FsdJump and Location events
- Added “FSDTarget” event when selecting a starsystem to jump to
- Added MissionID to cargo to indicate if it is mission-related: in Cargo, CollectCargo, EjectCargo events
- In ship loadout, indicate if it is ‘hot’
- Cargo summary is now written to a separate file, and updated when data changes
- Add “HullHealth” stat in the “Loadout” event
- MissionCompleted now indicates correct destination after redirection
Player Stats
- Ensure 'Time Played' updates correctly
Ports
- Added missing habitation ring to "Greeboski's Outpost"
- Ensured all new adverts are being displayed correctly
- Fixed docking computer causing hull damage in a ship with no shields, when docking at surface ports
- Fixed situation where loading into the game whilst docked on a pad can cause shields to go offline
Powerplay
- Fixed broken 'Exploitation impact' column on Edmund Mahon's screen
Rendering
- Fixed low quality shadows appearing when entering Orbital Cruise on PS4
- Corrected the rendering order of nebula
- Fix for the FSD charge up visual becoming mis-aligned after using vanity camera
- Fixed galaxy background vanishing after a Thargoid hyperdiction
- Fixed missing particles in some hi-res screenshots
Ship Launched Fighters
- Fixed inability to deploy fighter weapons if the motherships weapons weren't deployed before switching
Skimmers
- Ensure scanned skimmers return appropriate details on the target panel
SRV
- Fixed the targeting reticule displaying when the weapon is deactivated
Stellar Forge
- Renamed "Pleiades Sector Ir-W D1-55" to "Delphi"
- Fixed connection issues around "COL 285 SECTOR CV-Y D41 7 E"
- Fixed typo in the LHS 3006 system description
- Moved 2 moons in Kyloasly DA-A f69 slightly apart so that they no longer intersect
- Fixed "Lucifers" orbital period
- Fixed the star in the system "HD 168352" having a too small radius
- Ensure I Bootis B and C are a contact binary again
- Renamed some duplicate systems
- Persistent POIs now consistent for different graphics card vendors
Synthesis
- Required grade 5 materials now display their correct grade icon (and not grade 4)
System Map
- Corrected overly bright/shiny planets
- Ensure players can set navigation targets from the system map
Thargoids
- Thargoid Interceptors can now still engage players, even if they are close to them
- Interceptors now launch Thargon kamikaze attacks if they detect a port
- Corrected some lore inconsistencies found in megaship logs to do with the Thargoid Link
Vanity Camera
- Fixed inverted joystick animations when using the vanity camera
Vanity Items
- Improved some of the visual artifacts on the Corvette Razor pack
- Increased space between the text and icon on the Trader Name Plate
- Ensure all engine colours are correct when customised engine trail colours are turned off
- Ship names can now have blank spaces at the front and end of it's name and they are saved
- Fixed clipping on Vulture ship kit
Weapons/Modules
- Ensure the 'Restock All' option actually restocks the 1F Guardian Shard Cannon (Turret)
- Corrected inconsistency in AX outfitting descriptions
- Fixed Guardian Shard Cannon clipping through Type 7
- Fixed missing VFX on small Guardian Shard Cannon
- Fixed LOD issue with small Guardian Shard Cannon
- Fix LOD issue on Guardian Plasma Charger
- Fixed Guardian Shield Reinforcement Packages preventing shields restoring after reboot/repair
- Reduce the brightness of the enforcer cannon when it has a white weapon colouring applied to it
- Fixed module reinforcement packages being disabled under certain circumstances
- Corrected the cargo hatch closing when deploying a limpet and causing ship speed to change
- Corrected the retract animation on the Guardian Plasma Charger
- Limpets will now collect cargo that has been forcibly ejected from the players ship
- Corrected the Advanced Plasma Accelerator recoil animation
- Corrected typo in Remote Release Flechette Launcher
- Fixed SFX for the Kill Warrant Scanner sometimes going missing when switching between ship and fighter
- Fixed turrets firing at ships which are at 0% hull
Wing Missions
- Fixed case where mission progress wasn't shared between players in Multicew
- Fixed trade wing missions not sharing Trade rank progression with wing
Wings
- Ensure the 'target my wing mans target' key works in all applicable situations
- Fix for dropping out at a wake that is close to a planet, which should mean you drop out much closer to your intended target
BETA 1 (30/10) - INSTRUKCJA OBSŁUGI
Eksploracja
- Skanery działają tylko w niskich prędkościach Super Cruise!
- W celu aktywacji Full Spectrum System Scanner, musimy zamontować Discovery Scanner i ustawić następujące klawisze:
- Options > Controls > Mode Switches > Switch HUD Mode - to pozwoli przełączać się między trybami HUD - Combat (walk) i Analysis. W trybie Combat nie działają skanery, a w trybie Analysis nie działają bronie.
- Options > Controls > Full Spectrum System Scanner > Enter FSS Mode i Leave FSS Mode -Włącza i wyłącza tryb FSS dla Discovery Scannera
- W celu użycia sond planetarnych, musimy zamontować na statku Detailed Surface Scanner. Następnie musimy przypisać go do jednej z Fire Group w prawym panelu (tak jak broń). Po podleceniu do danego ciała niebieskiego i przełączeniu się w tryb Analysis możemy odpalić skaner (spustem). Sondy również odpalamy spustem.
Codex
- Sekcja Discoveries zawiera wpisy dostępne w Becie (w pełnej wersji będzie tego o wiele więcej). Mogą one być plotką (Rumour), zgłoszone (Reported) lub potwierdzone (Confirmed). Aby zaktualizować nasz wpis do status Confirmed, musimy znaleźć dany obiekt i w trybie Analysis użyć Short Range Composition Scanner (nowy, wbudowany w każdy statek oraz w SRV skaner, który musimy przypisać do Fire Group). Po znalezieniu obiektu do odkrycia, skaner będzie miał status 'Ready To Scan' - po zakończeniu skanu, do Codexu zostanie dodany wpis.
- Jedynie wpisy z kategorii Geological, Biological oraz Civilisation wymagają takiego skanowania. Ciała niebieskie uznawane są za Potwierdzone już przy odkryciu ich przy użyciu FSS lub przez zbliżenie się do nich w SC.
Scenariusze
- Nowe scenariusze dostępne są w następujących lokacjach: nieuszkodzone Megashipy, Conflict Zony, Distress Call, Combat Aftermath Detected oraz Convoy Dispersal Pattern Detected
- Wyboru naszego działania w danym scenariuszu dokonujemy w Comms Panel
Klawiszologia
- Wszystkie nowe klawisze dla customowych presetów klawiszy oznaczone są symbolem (!) w opcjach
API
- Został usprawniony mechanizm logowania się do Companion API przy użyciu Frontier OAuth2 authentication service. Można testować to tuaj: https://pts-companion.orerve.net/.
o, a co to?
Cytat:Player Factions
Add faction descriptions
(31.10.2018, 12:32 UTC)ryczypior napisał(a): o, a co to?
Cytat:Player Factions
Add faction descriptions
Brakujące opisy dla frakcji graczy na mapie galaktyki.
Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
31.10.2018, 13:25 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.10.2018, 15:19 UTC przez Fenyl de Lechia.)
Ktoś tam Mambę już przyuważył?
A, efekty wolumetryczne w asteroidach wyglądają obłędnie. Skończy się to po wyjściu patcha tak, że połowa poleci na eksplorację a reszta będzie skałki rozsadzać...
|