Ankieta: Jak w skali 1-10 oceniasz Betę Chapter 4?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Wyniki ankiety]
 
 
Beyond Chapter 4 (Patch 3.3 aka Q4) - BETA 30.10
#91
No właśnie jak u Was z tym nowym oświetleniem? Podleciałem do naszej stolicy i księżyc wokół którego orbituje jest totalnie przepalony ('gamma' w settings dokładnie na środku). W kokpicie też momentami jest zbyt przejarane (Krait). Jutro muszę przyjrzeć się dłużej.
Odpowiedz
#92
Kolory dla mnie na plus. Moje subiektywne odczucie jest takie ze sa bardziej pastelowe? (takie jakby bardziej matowe). Samo swiatlo i jego wplyw na powierzchnie do skorygowania. Ja zwrocilem uwage na niektore pierscienie. Nawet dosc daleko od gwiazdy potrafia sie praktycznie jarzyc na bialo, efekt jest taki ze planeta wyglada jakby miala aureole.
Odpowiedz
#93
(31.10.2018, 00:08 UTC)Gerciowski napisał(a): No właśnie jak u Was z tym nowym oświetleniem? Podleciałem do naszej stolicy i księżyc wokół którego orbituje jest totalnie przepalony ('gamma' w settings dokładnie na środku). W kokpicie też momentami jest zbyt przejarane (Krait). Jutro muszę przyjrzeć się dłużej.

U mnie OK, Gamma 3 stopnie (3 x strzałka w prawo od zera Tongue )
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#94
Jak dzisiaj wygląda połączenie z serwerem? Wczoraj chwilkę pograłem, zaczęło wyrzucać, potem brak połączenia z serwerami i nie można było się zalogować.
Odpowiedz
#95
@Mihoo testowałem dziś od 9 do 11 i było bez problemu po za jedną z wiechą podczas skanowania systemu.
"Apacz" z zamiłowania
[Obrazek: YL0DFrF.png]
Odpowiedz
#96
Beta 1 (30/10) Patch Notes

Eksploracja
  • Moduł Discovery Scanner daje teraz dostęp do nowego trybu skanowania Full Spectral System (FSS)
    • FSS używany jest do odkrywania obiektów, zjawisk, USS-ów, scenariuszy, sygnałów SOS, celów misji etc.
    • Zlikwidowano klasy Discovery Scanerów (Basic, Intermediate, Advanced) i teraz jest to po prostu jeden moduł. Gracze dostaną zwrot różnicy Cr za skanery Intermediate i Advanced.
  • Moduł Detailed Surface Scanner został zaktualizowany i oprócz normalnego trybu działania (skanowanie planet w SC), daje teraz dostęp do sond planetarnych.
    • Sondy wystrzeliwuje się w celu zmapowania planet, za co dostajemy dodatkowe dane na sprzedaż
    • Sondy odkrywają również ciekawe miejsca na planetach (np,. bazy obcych), jak również bogate w cenne złoża obszary w pierścieniach planetarnych (nowa mechanika górnictwa zostanie dodana do bety w późniejszym terminie)
    • Każde ciało ma wskaźnik "probe efficiency target". Jeżeli gracze zmapuje to ciało w 100% przy użyciu ilości sond równej lub mniejszej niż PET, to dostanie bonusowe Cr przy sprzedaży danych. 
  • Dodano tag "First Mapped By" - dostanie go pierwszy pilot, który zmapuje planetę w 100% i sprzeda te dane (podobnie jak z tagiem First Discovered By)
    • Niemożliwe jest zmapowanie Sol, Achenar i Alioth - te systemy są już w pełni zmapowane
  • Dodatkowe bonusowe Cr dostaną piloci, którzy zdobędą tagi First Discovered lub First Mapped na wszystkich ciałach w danym systemie
  • Dodano nowe rzeczy do odnalezienia Wink
  • Dodano mapę systemową typu Orrery (schematyczna mapa systemu z dokładnym relatywnym położeniem wszystkich obiektów)

Codex
  • Dodano Codex do prawego panelu statku. Codex zawiera::
    • Statystyki pilota
      • Session Log, który zapisuje wydarzenia z gry do późniejszego sprawdzenia 
      • Archiwum - tutaj przechowywane są wszystkie audo logi i logi tekstowe znalezione przez gracza
      • Audio logi mogą zostać dodane do Playlisty do odsłuchania w trackie lotu
    • Discoveries (Odkrycia)
      • Zawiera plotki, zgłoszenia i potwierdzone odkrycia wszystkich graczy 
      • Podzielone na 3 kategorie (Ciała niebieskie, biologiczne i geologiczne oraz cywilizacje)
      • W becie nie zawarto wszystkich odkryć (celowo)
    • Knowledge Base (baza danych, aka wiki)
      • Artykuły z lore Elite - historia, wydarzenia, postaci etc.
      • Każdy artykuł ma narratora i można go dodać do odtworzenia w Playliście 

Background Simulation (BGS aka BIGOS)
  • Frakcje mogą teraz znajdować się w kilku stanach na raz, w różnych systemach
  • Dodano wskaźniki Gospodarki i Bezpieczeństwa
  • Wojna, wojna domowa i wybory trwają teraz 7 dni, a zwycięstwo w nich polega na zdobyciu większej ilości zwycięstw niż przeciwnik
  • Dodano nowy wskaźnik Zadowolenia dla każdej frakcji - jest to połączenie wyników różnych stanów i wpływów. Zadowolenie odgrywa sporą rolę przy ekspansjach
  • Nowy stan "Civil Liberty"
  • Dodano więcej informacji BGS-owych do prawego panelu w zakładce Status

Megashipy i instalacje
  • Dodano MNÓSTWO nowych megashipów i instalacji
  • Niektóre megashipy co tydzień skaczą do innego systemu, latając po określonej trasie

Scenariusze
  • Dodano nowe scenariusze z audio, wyborami dalszego działania i zadaniami do wykonania
  • Na scenariusze można się natknąć w USS-ach, lokacjach z megashipami i w Conflict Zonach
  • Starcia w Conflict Zonach są teraz bazowane na "rundach". Wygrana runda wlicza się do wyniku wojny
    • W CZ mogą pojawić się dodatkowe cele, po ich wykonaniu gracz dostaje extra punkty do tej rundy.
    • Po zakończeniu danej rundy, kolejna rozpocznie się po krótkiej przerwie
  • Dodano radio chatter (gadki NPC-ów w tle) - jest on teraz obecny w całej grze, a nie tylko w okolicach stacji 
  • Dodano ponad 3000 wierszy dialogu dla scenariuszy

Zmiany wizualne (oświetlenie)
  • Dodano nowy model oświetlenia (dynamiczna ekspozycja)
  • Dodano gradient kolorów, który zmienia wizualną atmosferę gry, w zależności od lokacji i sytuacji
  • Do każdego statku, myśliwca i SRV dodano noktowizor, który pozwala graczom poruszać się po ciemnej stronie planet, pasów asteroid etc.
  • Ciemne strony planet są teraz faktycznie ciemne.

UI kokpitu
  • Kontakty na stacji wyświetlane są teraz jako kafelki, a nie lista
  • Lewy panel w statku
    • Dodano filtry to zakładki Transactions 
    • Dodano przyciski kontekstowe (np. prośba o dokowanie, kiedy zaznaczymy port kosmiczny na liście)
    • Sub-targets oraz inventory zostały połączone w jedną zakładkę z filtrami
  • Comms Panel 
    • Zmiana kolejności zakładek
    • Dodano możliwość łączenia kanałów komunikacyjnych w jeden współdzielony lub jako osobne zakładki
    • Dodano chat systemowy
    • Multi Crew i Wing połączone w jeden panel 'Social':
      • Multicrew 
      • Friends invites
      • Wing invites
      • Znajomi 
    • Dodano zakładkę dla Squadronów
  • Prawy panel:
    • Dodano nową zakładkę 'Home', która jest zamiast starej zakładki Status
      • Zawiera przyciski do włączenia holo-me, squadronów, codex, powersów, Galnet etc.)
    • Zamieniono number Fire Group na litery (zamiast "1, 2, 3..." mamy teraz "A, B, C..."), w celu uniknięcia pomylenia numeru grupy z numerem spustu
    • Nowa zakładka 'Ship' zamiast starej 'Functions' - tutaj mamy sekcje sections for 'Ship Preferences', 'Pilot Preferences' and 'Ship Stats'
    • Zakładka Inventory ma teraz filtry ikonek zamiast tekstowych (większa przestrzeń użytkowa)
    • Nowa zakładka 'Status' zawiera teraz informację o systemie (BGS, frakcje, Super Power and Powerplay, Session Log etc.)
    • Nowa funkcjonalność - Playlista (patrz: Codex)

Zarządzanie listą przyjaciół i grup 
  • Dodano nowe filtry i możliwość sortowania list (w main menu)

Lokalizacje COVAS
  • 5 nowych paczek COVAS packs:
    • Francuski
    • Niemiecki
    • Rosyjski
    • Brazylijski portugalski
    • Hiszpański

Opcje audio
    • Dodano opcję “Wavescanner Autodocking” - można ją wylączyć, żeby lepiej słuszeć skaner SRV przy jeździe z dużą prękdością


Bugfixy i poprawki

Tej sekcji nie tłumaczę, zawiera bowiem ponad 2000 wpisów. Niech ilość naprawionych bugów mówi sama za siebie Smile

--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#97
BETA 1 (30/10) - INSTRUKCJA OBSŁUGI

Eksploracja
  • Skanery działają tylko w niskich prędkościach Super Cruise!
  • W celu aktywacji Full Spectrum System Scanner, musimy zamontować Discovery Scanner i ustawić następujące klawisze:
    • Options > Controls > Mode Switches > Switch HUD Mode - to pozwoli przełączać się między trybami HUD - Combat (walk) i Analysis. W trybie Combat nie działają skanery, a w trybie Analysis nie działają bronie.
    • Options > Controls > Full Spectrum System Scanner > Enter FSS Mode i Leave FSS Mode -Włącza i wyłącza tryb FSS dla Discovery Scannera
  • W celu użycia sond planetarnych, musimy zamontować na statku Detailed Surface Scanner. Następnie musimy przypisać go do jednej z Fire Group w prawym panelu (tak jak broń). Po podleceniu do danego ciała niebieskiego i przełączeniu się w tryb Analysis możemy odpalić skaner (spustem). Sondy również odpalamy spustem.

Codex
  • Sekcja Discoveries zawiera wpisy dostępne w Becie (w pełnej wersji będzie tego o wiele więcej). Mogą one być plotką (Rumour), zgłoszone (Reported) lub potwierdzone (Confirmed). Aby zaktualizować nasz wpis do status Confirmed, musimy znaleźć dany obiekt i w trybie Analysis użyć Short Range Composition Scanner (nowy, wbudowany w każdy statek oraz w SRV skaner, który musimy przypisać do Fire Group). Po znalezieniu obiektu do odkrycia, skaner będzie miał status 'Ready To Scan' - po zakończeniu skanu, do Codexu zostanie dodany wpis. 
  • Jedynie wpisy z kategorii Geological, Biological oraz Civilisation wymagają takiego skanowania. Ciała niebieskie uznawane są za Potwierdzone już przy odkryciu ich przy użyciu FSS lub przez zbliżenie się do nich w SC.

Scenariusze
  • Nowe scenariusze dostępne są w następujących lokacjach: nieuszkodzone Megashipy, Conflict Zony, Distress Call, Combat Aftermath Detected oraz Convoy Dispersal Pattern Detected
  • Wyboru naszego działania w danym scenariuszu dokonujemy w Comms Panel

Klawiszologia
  • Wszystkie nowe klawisze dla customowych presetów klawiszy oznaczone są symbolem (!) w opcjach

API
  • Został usprawniony mechanizm logowania się do Companion API przy użyciu Frontier OAuth2 authentication service. Można testować to tuaj: https://pts-companion.orerve.net/.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#98
o, a co to?
Cytat:Player Factions

Add faction descriptions
[Obrazek: 70464.png]
Odpowiedz
#99
(31.10.2018, 12:32 UTC)ryczypior napisał(a): o, a co to?
Cytat:Player Factions

   Add faction descriptions

Brakujące opisy dla frakcji graczy na mapie galaktyki.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
A, efekty wolumetryczne w asteroidach wyglądają obłędnie. Skończy się to po wyjściu patcha tak, że połowa poleci na eksplorację a reszta będzie skałki rozsadzać...Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation [OFICJALNY] NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź! Mathias Shallowgrave 232 56,663 16.03.2022, 20:58 UTC
Ostatni post: Kyokushin
  Elite: Beyond - Chapter One - UPDATE 3.04 - 26/03 Mathias Shallowgrave 119 31,717 17.10.2021, 06:49 UTC
Ostatni post: NOCNY_WEDROWIEC
Thumbs Up Horizons włączone do podstawki od 27.10! Darmowe skórki dla obecnych posiadaczy. Mathias Shallowgrave 10 3,113 03.10.2020, 21:01 UTC
Ostatni post: ShiMan
  Snapshot dla FC Beta 2 - 30 kwietnia! Mathias Shallowgrave 0 471 24.04.2020, 12:16 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [OFICJALNY] Styczniowy patch z bugfixami Mathias Shallowgrave 15 3,773 06.02.2020, 19:56 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości