Tak myslac o tej aktualizacji tworzacej squadrony widze drobny problem przynajmniej u mnie. Od aktualizacji do 3.0x praktycznie nie moge w Open latac w okolicach popularnych stacji czy nawet systemow. Moja flota stacjonuje w Evans Port w Parutis i o ile kiedys nawet nie patrzylem czy latam w open czy w solo to teraz open praktycznie zawsze konczy sie totalnym freezem gry i restartem. Pytanie czy ja cos zle mam poustawiane, czy da sie to jakos hmm "poprawic" po mojej strronie? Dodam ze ostatnia ekspedycje przelecialem poza powrotem do domu cala w open i nawet chwili zwiechy nie bylo.
Pytanko o Voice Attack. W jaki sposób tworzycie komendy, które wymagają użycia paneli statku? Np. prośba o lądowanie - zwykła seria przycisków nie zadziała zawsze poprawnie, bo nie wiadomo w jakim stanie panel był zostawiony po poprzednim użyciu.
(14.06.2018, 19:55 UTC)Yautja napisał(a): Pytanko o Voice Attack. W jaki sposób tworzycie komendy, które wymagają użycia paneli statku? Np. prośba o lądowanie - zwykła seria przycisków nie zadziała zawsze poprawnie, bo nie wiadomo w jakim stanie panel był zostawiony po poprzednim użyciu.
Niestety jedyna opcja, to ustawić kursor w odpowiednim miejscu, zanim wypowie się komendę.
Nie prawda Mathias  wystarczy tak zaprojektować komendę, żeby komendy kończyły się zawsze w tym samym miejscu, tak działają wszystkie voice packi
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
(14.06.2018, 20:30 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): Nie prawda Mathias wystarczy tak zaprojektować komendę, żeby komendy kończyły się zawsze w tym samym miejscu, tak działają wszystkie voice packi 
Ale później podczas lotu i tak coś tam zmieniasz. Nie chodzi o to, gdzie się kończą, tylko gdzie się zaczynają.
(14.06.2018, 20:30 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): Nie prawda Mathias wystarczy tak zaprojektować komendę, żeby komendy kończyły się zawsze w tym samym miejscu, tak działają wszystkie voice packi 
Czasami sprawdzasz/robisz coś ręcznie i jeśli zapomnisz wrócić do pozycji wyjściowej to niestety następna komenda głosowa nie zadziała tak jak trzeba.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
OK, jasne. A jak rozdzielacie dwa naciśnięcia tego samego klawisza? Muszę przejść dwie zakładki w prawo, więc daję dwa razy "e", ale gra jakby łapała tylko jedno naciśnięcie. Podejrzewam, że jest za mała przerwa między naciśnięciami klawisza. Oba zdarzenia to press z czasem 0,001 bodajże (domyślnym).
(15.06.2018, 07:50 UTC)Yautja napisał(a): OK, jasne. A jak rozdzielacie dwa naciśnięcia tego samego klawisza? Muszę przejść dwie zakładki w prawo, więc daję dwa razy "e", ale gra jakby łapała tylko jedno naciśnięcie. Podejrzewam, że jest za mała przerwa między naciśnięciami klawisza. Oba zdarzenia to press z czasem 0,001 bodajże (domyślnym).
0,001 to za mało. Dodaj dłuższą pauzę.
(Spróbuj w grze ręczenie wcisnąć bardzo szybko EE, żeby przejść przez 2 zakładki i zobacz co się stanie  )
15.06.2018, 08:18 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2018, 08:20 UTC przez Yautja.)
Dzięki. Zastanawiam się teraz tylko dlaczego wcześniej nie zacząłem używać Voice Attack. Zupełnie inny komfort gry, gdy skupiam się tylko na manewrowaniu, a prędkość i systemy obsługuję głosem.  Full ahead! Power to weapons! Heat sink! 
PS. Fajnie by było, gdyby się jeszcze dało użyć tych samych głosów komputera pokładowego co są w grze do generowania odpowiedzi w Voice Attack... Da się?
https://www.hcsvoicepacks.com/products/verity >> Verity Croft to aktorka, która nagrywała oryginalny głos komputera
Jest jeszcze chyba Celeste, która też nagrała jeden z tych nowych głosów, które można dokupić w sklepie FDEV: https://www.frontierstore.net/game-extra...leste.html oraz https://www.hcsvoicepacks.com/collection...ts/celeste
|