KerbalSpaceProgram - Twórczość
#1
Miałem okazję się przekonać ,że część husarzy zetknęła się z tytułem ,wiedziony ciekawośćią waszych projektów zamieszczam temat na screenshoty z tej zacnej gierki Smile

od siebie :
Misja - Duna i z powrotem
[Obrazek: 5B84BAEBE948BC0E58187AE34F2C7465D4B69250]

prototy ssto w wersji ksp 1.0

[Obrazek: 3B1DA5C9A7EAFE30BAA1C07084710DF8000C3033]

asteroid redirection
[Obrazek: 2111A51AA546998701A4DFF72F5F6F125BF2B60F]

ssto w wersji <1.0 wycieczka na mun'a
[Obrazek: 20B10E8810D26CFA66F7C2975B0DB90D117145CD]

heavy lifter wersja udana
[Obrazek: 436434B6F570FEE73E5935CF2A08320DFD215F7B]


heavy lifter wersja nieudana
[Obrazek: 919E2E7444760D38FF948C55A5BE4D01E22CE4ED]
Odpowiedz
#2
Robiłem 2 podejścia to tej gry, ale jakoś nie wkręciłem się.

Przyjdzie na nią czas, prędzej czy później Smile
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#3
O Stary Biggrin
Namowiłeś mnie, jak tylko będe miał screeny moich (godnych wstawienia) konstrukcji to wrzucam Tongue
Odpowiedz
#4
KSP odpowiednio zmodowany daje frajde na setki godzin , sam będę mial pewnie ponad 1000 Smile. Czekam na wersje 1.1, bo jedynie z kilkunastoma modami ta gra przy juz zaawansowanej rozgrywce, niestety ale wymaga ich od groma. Mam nadzieje ze 64 bity juz udźwigną ten słodki ciężar.
A tak wogóle to gra jest wybitna, szkoda tylko ze nie w wersji stock.
[Obrazek: 10848.png]
Odpowiedz
#5
(18.01.2016, 10:39 UTC)Tom Pold77 napisał(a): KSP odpowiednio zmodowany daje frajde na setki godzin , sam będę mial pewnie ponad 1000 Smile. Czekam na wersje 1.1, bo jedynie z kilkunastoma modami ta gra przy juz zaawansowanej rozgrywce, niestety ale wymaga ich od groma. Mam nadzieje ze 64 bity juz udźwigną ten słodki ciężar.
A tak wogóle to gra jest wybitna, szkoda tylko ze nie w wersji stock.

Myślę to kwestia gustu - faktycznie graficznie nie ma fajerwerków mody z lepszym tłem / chmurami / efektem mgły , zdecydowanie poprawiają klimat. Z dodatków "gameplayowych" engeneer , Tac life support, remotetech wzbogacają rozgrywkę z drugiej Mechjeb albo b9 (moim zdaniem) za dużo ułatwiają. Tak czy inaczej również czekam na wersje 64 bit co by to z modami fajniej hulało Smile
Odpowiedz
#6
To w końcu jak to jest z tym KSP? Na TS ktoś mówił że już jest x64 teraz wy mówicie że jeszcze nie ma.
Hm?
Odpowiedz
#7
jest x64, ale nawet sami twórcy gry odradzają jej używanie Smile, strasznie niestabilna. W 1.1 silnik gry...nie pamiętam teraz jego nazwy, będzie już w wersji stabilnej, tej napisanej w 64 bitach, teraz chyba jest tylko jakaś symulacja 64 bitów. Niby da sie grać, ale jak zacznie w pewnej chwili crashować, z niewiadomych przyczyn, to człowieka szlag trafia. Po kilkudziesięciu godzinach gry, coś takiego to przekleństwo. Wyobraź sobie że musisz usuwać sava w elite za każdym razem gdy przekroczysz np. 20godzin gry, albo dostaniesz jakiś stopień, albo cokolwiek innego. To jest horror jakiś Biggrin.
Dlatego trzeba czekać na stabilną x64 i stabilne mody, bo dopiero wtedy to wszystko będzie miało sens.
Wiem co mówię, na "nielegalu" grałem kilkadziesiąt godzin, po zakupie na stockowej wersji ponad 300, a z modami na pewno grubo ponad 1000, może nawet i 2000 godzin Smile (steam niestety nie liczy czasu gry w modowanej wersji)
[Obrazek: 10848.png]
Odpowiedz
#8
I wszystko jasne, dzięki Smile
Odpowiedz
#9
druga sprawa to wydajność, która kiedyś była lepsza. W tej obiecywanej 1.1 ma być dużo, dużo lepiej. Teraz stacja mająca ponad 200-300 elementów potrafi tak klatkować że psuje całą przyjemność z budowania czegoś takiego. Pamiętam że dawniej miałem stacje z ponad 1000 części i wszystko było ok, teraz to chyba nie było by w ogóle możliwe. I nie jest to uzależnione od pc jakim dysponujesz, bo wszystko klęka, totalnie źle zoptymalizowana jest. Ale druga sprawa, że zanim wybudujesz taką dużą stację to musisz poświęcić grze kilkadziesiąt godzin, więc tylko z mojego punktu widzenia gra jest teraz niegrywalna. Dla rozpoczynającego przygodę z KSP, to nie ma najmniejszego znaczenia. Ostatnio grałem przy 1.0.2 więc może coś się zmieniło w międzyczasie, ale ja jednak czekam na 1.1 i pełne 64 bity.
[Obrazek: 10848.png]
Odpowiedz
#10
Challenge accepted , orbitalny CPN Cool

[Obrazek: 11750902158201978880_2013-03-27_00011.png]
[Obrazek: 11750902158201978880_2013-03-27_00016.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości