Homeworld - wstydliwy problem...
#1
Bry Smile

Mam problem z ostatnią misją w Homeworld (pierwszy). Klasyczny problem designu gameplayu - skokowy wzrost poziomu trudności. Praktycznie z marszu przeszedłem całą grę by utknąć na początku finału, gdy komputer rzuca na mnie trzy grupy bojowe, które ignorując moją flotę rzucają się od razu na statek-matkę. Nie jestem w stanie ich wystrzelać przed pufnięciem mojego głównego statku. Ktoś to przeszedł? Jakieś solucje? Już parę razy cofałem się do misji wcześniejszej i zmieniałem konfigurację floty, ale nic to nie daje, zawsze efekt ten sam. Widziałem na yt jakieś gameplaye i tam goście mają dużo większe floty niż ja - wychodzi na to, że trzeba było być jasnowidzem i w trakcie całej gry przechwytywać wrogie jednostki, żeby mieć flotę większą niż możliwa do zbudowania (np. nie mogę zbudować więcej niż 21 fregat, żeby mieć okrety ponad ten limit, musiałbym przechwytywać wrogie fregaty przy każdej okazji na wcześniejszych etapach gry Sad)
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
Odpowiedz
#2
Grałem dawno temu i nie pamiętam na której misji utknąłem ale miałem podobny problem, i jej nie przeszedłem.
O ile mnie pamięć nie zawodzi to kluczem do sukcesu podobno miała być różnorodność floty , nie tylko duże i dużo Biggrin

Co ciekaw H2 przeszedłem bez problemu, ale może dlatego że już byłem "starszy"

Zastanawiałem się nad remasterm i chyba mnie przekonałeś Biggrin
Odpowiedz
#3
If i remember correctly you need to make ion frigates and capture a lot of them from a mission that has a wall of ion frigates you have to pass somewhere: 11. Tenhauser Gate

http://www.ign.com/faqs/2004/homeworld-w...ugh-455767
" I prefer my freedom and my hunger from your chain and your well-being " The wolf and the dog (Aesop Myth) 7th century BC
Odpowiedz
#4
(09.09.2017, 08:33 UTC)Aris napisał(a): If i remember correctly you need to make ion frigates and capture a lot of them from a mission that has a wall of ion frigates you have to pass somewhere: 11. Tenhauser Gate

http://www.ign.com/faqs/2004/homeworld-w...ugh-455767

This is what I meant - I am supposed to predict earlier in the game that I should capture enemy ships. Maybe, if difficulty would rise from mission to mission, I would do that but all missions from 1 to 15 were fairly easy and the last one is impossible with mine strong fleet - 21 frigates (15 ion frigates), 5 destroyers, 3 heavy crusiers, 2 missile destroyers, 30 corevettes, 20 bombers and 20 defenders. I can not intercept enemy as they hyperspace just in front of the mother ship and destroys it in the matter of seconds. Sometimes even before all corvettes, bombers and defenders deploy.

I've seen this solution before and i am suppose to own "multi-beam frigates" - there are not such ships in the game (?)
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
Odpowiedz
#5
As i remembered i had close to 50 frigates from that mission enough to make a huge wall in front of the mothership or a sphere and a small wall to hit from the side plus my ships
" I prefer my freedom and my hunger from your chain and your well-being " The wolf and the dog (Aesop Myth) 7th century BC
Odpowiedz
#6
Ja przejmowałem wrogie statki od pierwszej możliwej misji. Bo mogłem. Bo żeby mieć więcej. Bo ze mnie taki chomik jest i zamiast przechodzić misję 15 min ja spędzam przy niej 40 Wink
PO co się męczyć i zbierać surowce jak można przynieść ze sobą kawał floty.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Homeworld: Mobile ShiMan 0 953 11.10.2022, 15:48 UTC
Ostatni post: ShiMan
Bug Homeworld 3 + Mobile ShiMan 5 6,090 10.12.2021, 09:40 UTC
Ostatni post: ShiMan
  Homeworld 1&2 + Deserts of Kharak Muzzyx 8 8,146 05.09.2019, 20:02 UTC
Ostatni post: -Psychoo-
  Super Hot VR - problem Yata_PL 2 3,439 09.07.2017, 08:45 UTC
Ostatni post: Yata_PL
  Homeworld: Emergence (Cataclysm) ShiMan 2 2,905 22.06.2017, 20:19 UTC
Ostatni post: ShiMan



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości