Hussarski decal
#1
Co  prawda nie jestem grafikiem ale postanowiłem stworzyć:
[Obrazek: jAHBgVu.png]

[Obrazek: QEsq05V.png]
[Obrazek: diCPiSR.png]

Niestety bez efektów bo mi inkscape coś nie eksportowało poprawnie do png
Odpowiedz
#2
Dobra robota 2mir, ale to szare popawiłbym na czarne (szybka w kasku) jednak. Nr 3 podoba mi się najbardziej.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#3
No i zamiast tej łaciny proponuję cytat ze ŚDM : " Szable w dłoń ! Bolszewika goń !" Biggrin
[Obrazek: franzv2.jpg]
Odpowiedz
#4
(28.07.2016, 06:37 UTC)Franz Lionport napisał(a): No i zamiast tej łaciny proponuję cytat ze ŚDM : " Szable w dłoń ! Bolszewika goń !" Biggrin

A nasi komuniści się nie obrażą? Wink Tongue
Odpowiedz
#5
(28.07.2016, 07:37 UTC)Quarion napisał(a): A nasi komuniści się nie obrażą? Wink Tongue

Ale komuniści to nie bolszewicy Wink
A ja 2M1R 3 bym widział w nieco odwróconych kolorach - to znaczy obwódka koła biała a środek czarny, bo nasze skrzydło lepiej prezentuje się na czarnym tle.
Poza tym git! Smile
Odpowiedz
#6
No 2M1R masz REP'a - Naprawdę dobra inicjatywa!
Osobiście pozmieniałbym trochę, ale nie będę pisać, tylko w wolnej chwili zilustruję, co mi chodzi po głowie, a Ty najwyżej ujmiesz to lub nie.
Odpowiedz
#7
Logo trzeba trochę odsunąć od prawej krawędzi.
Pozwoliłem sobie na szybką przeróbkę poglądową. Wink

[Obrazek: ecdGuTh.png]

A tu tylko wypośrodkowane logo i czarna szybka.

[Obrazek: Ws0awHi.png]
Odpowiedz
#8
Ok. Nowa wersja logo/decala:
[Obrazek: vXud8fa.png]

Do logo dodałem dodatkowe pomarańczowe kontury by podkreślić linię szyby w kasku, Ten sam kolor konturu dałem do okręgów, Litery mają czarny kontur. Logo dałem lekko w lewo.

Wersja z odpowiednimi effectami:
[Obrazek: qgzCvFN.png]
Odpowiedz
#9
Wygląda teraz jak naszywka na mundur Smile Fajne Smile
Odpowiedz
#10