Wiedźmin 3
Ja gram na nowej grze + na przedostatnim poziomie. Ale zostawiam sobie ekwipunek. Przecież tępy miecz znaleziony przy truchle jakiegoś chama nie może być lepszy niż arcymistrzowski miecz wiedźmiński.
Odpowiedz
W końcu Ghule są wyzwaniem i do czegoś przydaje się żarcie. Na razie zrobione dwa zadania, teraz poszukuję mózgu utopca do jaskółki.

Wiecie, ile kart fo gwinta jest w Białym Sadzie?

I jeszcze jedno, patch 1.31a a zaczynałem od wersji bodajże 1.03
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet

[Obrazek: 24648.jpg]





Odpowiedz
Karty do gwinta mam wszystkie.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet

[Obrazek: 24648.jpg]





Odpowiedz
Pytanie mam, jakie umiejętności postaci głównie rozwijacie: atak, znaki?
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet

[Obrazek: 24648.jpg]





Odpowiedz
(03.01.2018, 19:29 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie mam, jakie umiejętności postaci głównie rozwijacie: atak, znaki?

Ja, który raz bym nie grał, wybieram moje wyobrażenie Geralta czyli: mistrz szybkiego miecza
tak więc idę np. w atak szybki, kompletnie ignorując atak mocny (co nie znaczy że od czasu do czasu nie używam takiego ataku, jedynie skilli nie rozwijam, używam ataku mocnego jeśli znam zachowanie przeciwnika na tyle że wiem że mogę sobie na to pozwolić. Polegam jednak na wysokiej szansie na CRIT i wysokiej jego DMG z ataku szybkiego).
To z kolei np. wiąże się ze skillem technik szkoły kota, używaniem ekwipunku lekkiego i pozostałych skilli do, powiedzmy, uników (nie rolli!)((rolle tylko dla przeciwników typu rozpędzony pociąg np. Bies))) [tu jedyna zmiana klawiszy sterowania jaką wprowadzam to zamiana unik - spacja a roll - alt]
Z powodu ograniczonej liczby aktywnych skilli jakie można mieć, niestety alchemia u mnie praktycznie zero.
Jeden albo dwa troszkę rozwinięte znaki, np. Queen albo "sugestia".

Ogólnie staram się iść w kierunku "jak mnie trafisz to mam problem" ale staram się być Can't Touch This 
Więc np. Praca Nóg, coś tam co niweluje utratę adrenaliny przy trafieniu mnie itd.

Geralt to nie rembajło, tylko tancerz z mieczem, olejami i eliksirami, wspomagający się znakiem kiedy może. Takie IMHO.
Odpowiedz
(03.01.2018, 19:49 UTC)Reinrk van Dall napisał(a):
(03.01.2018, 19:29 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie mam, jakie umiejętności postaci głównie rozwijacie: atak, znaki?

Ja, który raz bym nie grał, wybieram moje wyobrażenie Geralta czyli: mistrz szybkiego miecza
tak więc idę np. w atak szybki, kompletnie ignorując atak mocny (co nie znaczy że od czasu do czasu nie używam takiego ataku, jedynie skilli nie rozwijam, używam ataku mocnego jeśli znam zachowanie przeciwnika na tyle że wiem że mogę sobie na to pozwolić. Polegam jednak na wysokiej szansie na CRIT i wysokiej jego DMG z ataku szybkiego).
To z kolei np. wiąże się ze skillem technik szkoły kota, używaniem ekwipunku lekkiego i pozostałych skilli do, powiedzmy, uników (nie rolli!)((rolle tylko dla przeciwników typu rozpędzony pociąg np. Bies))) [tu jedyna zmiana klawiszy sterowania jaką wprowadzam to zamiana unik - spacja a roll - alt]
Z powodu ograniczonej liczby aktywnych skilli jakie można mieć, niestety alchemia u mnie praktycznie zero.
Jeden albo dwa troszkę rozwinięte znaki, np. Queen albo "sugestia".

Ogólnie staram się iść w kierunku "jak mnie trafisz to mam problem" ale staram się być Can't Touch This 
Więc np. Praca Nóg, coś tam co niweluje utratę adrenaliny przy trafieniu mnie itd.

Geralt to nie rembajło, tylko tancerz z mieczem, olejami i eliksirami, wspomagający się znakiem kiedy może. Takie IMHO.

Dzięki za pomoc. Aż tak tego nie rozkimiałem, było bardziej różnorodnie.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet

[Obrazek: 24648.jpg]





Odpowiedz
(03.01.2018, 19:49 UTC)Reinrk van Dall napisał(a):
(03.01.2018, 19:29 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie mam, jakie umiejętności postaci głównie rozwijacie: atak, znaki?

Ja, który raz bym nie grał, wybieram moje wyobrażenie Geralta czyli: mistrz szybkiego miecza
tak więc idę np. w atak szybki, kompletnie ignorując atak mocny (co nie znaczy że od czasu do czasu nie używam takiego ataku, jedynie skilli nie rozwijam, używam ataku mocnego jeśli znam zachowanie przeciwnika na tyle że wiem że mogę sobie na to pozwolić. Polegam jednak na wysokiej szansie na CRIT i wysokiej jego DMG z ataku szybkiego).
To z kolei np. wiąże się ze skillem technik szkoły kota, używaniem ekwipunku lekkiego i pozostałych skilli do, powiedzmy, uników (nie rolli!)((rolle tylko dla przeciwników typu rozpędzony pociąg np. Bies))) [tu jedyna zmiana klawiszy sterowania jaką wprowadzam to zamiana unik - spacja a roll - alt]
Z powodu ograniczonej liczby aktywnych skilli jakie można mieć, niestety alchemia u mnie praktycznie zero.
Jeden albo dwa troszkę rozwinięte znaki, np. Queen albo "sugestia".

Ogólnie staram się iść w kierunku "jak mnie trafisz to mam problem" ale staram się być Can't Touch This 
Więc np. Praca Nóg, coś tam co niweluje utratę adrenaliny przy trafieniu mnie itd.

Geralt to nie rembajło, tylko tancerz z mieczem, olejami i eliksirami, wspomagający się znakiem kiedy może. Takie IMHO.

Ja prawie tak samo tylko daję trochę w znaki. Aksji to podstawa Wink
Odpowiedz
(03.01.2018, 20:07 UTC)Brachu napisał(a):
(03.01.2018, 19:49 UTC)Reinrk van Dall napisał(a): Ja, który raz bym nie grał, wybieram moje wyobrażenie Geralta czyli: mistrz szybkiego miecza
tak więc idę np. w atak szybki, kompletnie ignorując atak mocny (co nie znaczy że od czasu do czasu nie używam takiego ataku, jedynie skilli nie rozwijam, używam ataku mocnego jeśli znam zachowanie przeciwnika na tyle że wiem że mogę sobie na to pozwolić. Polegam jednak na wysokiej szansie na CRIT i wysokiej jego DMG z ataku szybkiego).
To z kolei np. wiąże się ze skillem technik szkoły kota, używaniem ekwipunku lekkiego i pozostałych skilli do, powiedzmy, uników (nie rolli!)((rolle tylko dla przeciwników typu rozpędzony pociąg np. Bies))) [tu jedyna zmiana klawiszy sterowania jaką wprowadzam to zamiana unik - spacja a roll - alt]
Z powodu ograniczonej liczby aktywnych skilli jakie można mieć, niestety alchemia u mnie praktycznie zero.
Jeden albo dwa troszkę rozwinięte znaki, np. Queen albo "sugestia".

Ogólnie staram się iść w kierunku "jak mnie trafisz to mam problem" ale staram się być Can't Touch This 
Więc np. Praca Nóg, coś tam co niweluje utratę adrenaliny przy trafieniu mnie itd.

Geralt to nie rembajło, tylko tancerz z mieczem, olejami i eliksirami, wspomagający się znakiem kiedy może. Takie IMHO.

Dzięki za pomoc. Aż tak tego nie rozkimiałem, było bardziej różnorodnie.

Jeśli grasz pierwszy raz to jak najbardziej eksploruj! Po to masz potiony żeby sobie zresetować skille. Smile
Ja grę uwielbiam a mimo to ekspertem nie jestem. Trochę pograłem, trochę poczytałem i dopasowałem grę pod siebie a nie pod "najbardziej wykoksiony uber ziejący ogniem schemat kóry rozwali wszystko" itp. Bo nie ma takiej potrzeeby.

Czerp ubaw z gry tak jak Ci się podoba, jak zauważysz pewne zależności samemu to się przeskilujesz.
Ale w sumie powiedział bym jak zwykle, jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Jedni idą w alchemię i drobiazgi reszta, inni w znaki i drobnie reszta.

Jeśli byś wolał np. mocne ataki to z tym w parze idzie ciężki armor i w związku z tym szkoła niedźwiedzia. Poczytaj w opisie skilli (nie że już oglądaj YouTube!) co wzmacnia, preferuje dana szkoła. Smile

A jeśli już ekspert ma coś powiedzieć to https://www.youtube.com/watch?v=WLNuFinOwpg
Odpowiedz
(03.01.2018, 19:29 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie mam, jakie umiejętności postaci głównie rozwijacie: atak, znaki?

Przeszłam całą grę (historię główną i oba DLC) gdzie głównie używałam szybkie ataki + znak queen z rozwinięciem wyładowania tarczy na wrogu. Z znaków jeszcze igni i ard. Eliksiry podstawowe, oleje na broń, a petardy tylko do niszczenia gniazd potworów (jakoś nie przepadam za nimi).
Jak chodzi o zbroje to przynam się, że bardziej interesowało mnie to by mi się podobała wizualnie, niż była z jakieś konkretnej szkoły  Angel
 [Obrazek: 9PMTnVa.png]
Odpowiedz
@Cicha

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet

[Obrazek: 24648.jpg]





Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wiedźmin... 4! Mathias Shallowgrave 5 6,490 13.03.2020, 10:47 UTC
Ostatni post: USSER-PL
  Wiedźmin - Adventure Game & Magia i Miecz (wersje cyfrowe) Mathias Shallowgrave 56 54,913 31.12.2016, 12:19 UTC
Ostatni post: Haji-me



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości