Ankieta: Kiedy wspólna sesja w Titanfall 2?
Piątek 22/03
Niedziela 24/03
Poniedziałek 25/03
Wtorek 26/03
Środa 27/03
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Titanfall 2
#1
Titanfall 2 to strzelanka multiplayerowa z mechami, gdzie gracz dostaje możliwość gry zarówno Pilotem, jak i swoim mechem. Gra jest bardzo dynamiczna i daje mnóstwo frajdy. Wiele kombinacji różnych umiejętności, dodatkowych zdolności, broni i samych mechów daje naprawdę spore możliwości, jeśli chodzi o styl gry. Poniżej zamieszczam krótką prezentację podstawowych funkcji gry i parę filmików z samej rozgrywki - może ktoś się skusi, aby dołączyć do ekipy, bo przy kilku zgranych osobach można stosować ciekawe taktyki, dające przewagę w meczach. 

PILOT

Swojego Pilota customizujemy w 10 dostępnych slotach. W grze nie ma klas postaci i możemy dowolnie skonfigurować swoje wyposażenie - zapisując następnie daną konfigurację w jednym ze slotów, które możemy nazwać wedle uznania. 

Podstawową umiejętnością, która określa wygląd naszego Pilota jest Tactical. Po użyciu umiejętności musi minąć trochę czasu, zanim znów będzie ona dostępna. Czas różni się w zależności od typu umiejętności. Mamy tu do wyboru:

Cloak - czyli kamuflaż optyczny, który sprawia, że nasza postać zlewa się z otoczeniem przez kilkanaście sekund. W momencie oddania przez nas strzału kamuflaż znika.
Pulse Blade - rzucamy nożem, który wysyła sygnał, sprawiający, że widzimy sylwetki wrogów przez ściany itp.
Stim - Leczy i znacznie przyspiesza prędkość poruszania się na nogach na krótki okres czasu.
Grapple - klasyczny hak z liną, który pozwala dostać się w niedostępne inaczej miejsca.
A-Wall - osłona energetyczna, zatrzymująca wrogie pociski - możemy zza niej strzelać do wrogów, bo nasze pociski przelatują przez nią normalnie.
Phase Shift - przenosimy się na chwilę do innego "wymiaru". Podobne do Cloak, tyle że tutaj dosłownie znikamy i nie można nas trafić - ale przez to nie widzimy też przeciwników. 
Holo Pilot - tworzymy kopię swojego Pilota, która kopiuje wszystkie nasze akcje. 

Prezentacja na filmiku od 0:01 do 0:19.


BRONIE GŁÓWNE

Podzielone są na kilka kategorii: assalult rifle, submachine gun, light machine gun, sniper rifle, shotgun i grenadier. Każda broń ma oczywiście swoje wady i zalety, ale i każdą można wykorzystać w dobry sposób. 

Prezentacja od 0:22 do 0:45.


BROŃ NA TYTANY

Osobny typ broni, którą wykorzystujemy w walce z wrogimi mechami. Prezentacja od 0:47 do 0:52.

Tych dwóch typów broni najczęściej używamy w walce. Dostępna jest jeszcze broń dodatkowa w postaci pistoletów oraz ordnance, czyli kilka typów granatów. 


TYTANY

Tytany, czyli ogromne mechy, którymi możemy sterować podczas walki. Każdy pilot ma swojego mecha, którego używa przez cały mecz. Można zmienić rodzaj Tytana w trakcie trwania meczu - nowy Tytan pojawi się wraz z następnym dropem. No właśnie - prawo do przyzwania Tytana zdobywamy dopiero w trakcie trwania meczu, im lepiej nam idzie jako Pilotowi, tym szybciej możemy przywołać naszego mecha. Każdy Tytan posiada też baterię, którą po wspięciu się  na niego można wyciągnąć i oddać przyjaznemu nam Tytanowi, tym samym uzupełniając jego życie. Dodatkowo do pustego slotu po baterii można wrzucić granata, który spowoduje spore obrażenia wrogiego mecha.

Tytanów jest kilka do wyboru, a każdy różni się posiadaną bronią główną, bronią lub umiejętnością dodatkową, umiejętnością obronną oraz użytkową, jak i atakiem specjalnym. 

Ion - W miarę szybki Tytan z działkiem automatycznym, laserową "dzidą" i osłoną, która zatrzymuje przy sobie wrogie pociski, po czym odsyła je w kierunku wroga. Dodatkowo ma pułapki, które wybuchają po wejściu w nie wrogiego Tytana.
Scorch - Powolny i masywny Tytan, plujący ogniem i posiadający ogniową tarczę, która powoduje obrażenia u wrogów. 
Northstar - Tytan-snajper. Długodystansowe działo zadaje potężne obrażenia, dodatkowo ma na wyposażeniu zestaw rakiet, a umiejętnością obronną jest pułapka, która zatrzymuje w miejscu przeciwnika.
Ronin - szybki i zwinny - ale też wrażliwy na obrażenia - Tytan, którego główną bronią jest ogromny miecz, a dodatkową granatnik. Do tego potrafi wysłać falę energetyczną, która rani wzystko, co spotka na swojej drodze.
Tone - Tytan średniego zasięgu, który może ustawić przed sobą osłonę energetyczna, zatrzymującą pociski wrogów. Strzela z działa średniego kalibru, a po trzech celnych strzałach może wysłać serię rakiet, namierzających przeciwnika.
Legion - Duży Tytan z potężnym minigunem, na który zakładana jest osłona. Nie grałem nim jeszcze, więc nie znam go za dobrze.
Monarch - Tytan, którego dodano do gry dopiero niedawno - posiada działko maszynowe. Również nim jeszcze nie grałem, więc nie znam jego możliwości.

Prezentacja od 1:02 do 1:53.


TRYBY GRY

Gra oferuje kampanię dla pojedynczego gracza - gorąco polecam ją przejść, nauczy nas bowiem podstaw rozgrywki i pozwoli wypróbować wszystkie Tytany i wiele różnych broni. Esencją gry jest oczywiście multiplayer, który oferuje następujące tryby rozgrywki. W każdej z nich, oprócz Pilotów w grze biorą udział jednostki AI.

Attrition - klasyczny Team Death match. Dwie drużyny walczą na punkty.
Bounty Hunting - na mapie zaznaczone są strefy polowania, gdzie za niszczenie AI dostajemy kasę - którą następnie trzeba oddawać w specjalnych bankach, otwartych tylko przez krótki czas, po którym następuje kolejna faza polowania. Dodatkowo, po zabiciu wrogiego Pilota przejmujemy połowę zgromadzonej przez niego kasy. Wygrywa drużyna z większą ilością kasy na koncie na koniec meczu.
Amped Hardpoint - na mapie są 3 punkty, nad którymi trzeba przejąć kontrolę. Im więcej punktów kontroluje nasza drużyna, tym szybciej lecą dla nas punkty. 
Last Titan Standing - walka rozpoczyna się od razu w Tytanach. Po stracie Tytana, nie można go już więcej przyzwać, ale możemy kontynuować grę, jako Pilot. Celem jest zniszczenie wszystkich Tytanów drużyny przeciwnej.
Capture The Flag - klasyk. Zdobądź flagę przeciwnika i dostarcz ją do własnej bazy. Punkt zdobywamy tylko wtedy, jeśli nasza własna flaga jest w bazie.
PVP - Pilot Versus Pilot - to samo, co Attrition, ale bez możliwości przyzywania Tytanów.
Live Fire - Brutalna drużynowa walka bez Tytanów na bardzo małej arenie i bez AI. Celem jest jak najszybsze wykończenie drużyny przeciwnika. Nawet jeśli przegrywamy, to możemy jednak zdobyć flagę. Jeśli mamy ją na koniec rundy, to wygrywamy ją, bez względu na to, ilu Pilotów zostało żywych w naszej drużynie.
Titan Brawl - walka na punkty w samych Tytanach. Po stracie Tytana odradzamy się w nim ponownie, nie można tutaj grać jako Pilot. 

Oprócz tego dostępnych jest jeszcze kilka trybów dodatkowych, jak Coloseum, gdzie walczymy 1 vs 1 czy Obrona Granicy, gdzie w coopie odpieramy coraz to większe fale wrogich jednostek itp.

I to chyba tyle na początek. Poniżej zamieszczam jeszcze krótki filmik z paroma fajnymi momentami z meczów, w których brałem udział oraz kilka filmów prezentujących kilka różnych trybów rozgrywki. Mam nadzieję, że zachęci do kogoś do zakupu tej gry, bo jest naprawdę świetna i daje sporo frajdy nawet przy przegranym meczu. Sam gameplay jest na tyle emocjonujący, że czy wygramy, czy przegramy mecz - morda nam się cieszy z emocji Smile

Zapraszam!

Best Moments:





Attrition:





Amped Hardpoint 





Bounty Hunt





Capture The Flag





Last Titan Standing





Titan Brawl





Live Fire



--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#2
Ja mam tylko jedynkę niestety :'<
Chyba, że w jedynkę też masz ochotę
Odpowiedz
#3
30 marca rozpocznie się darmowy okres który potrwa do 3 kwietnia wraz z nowym darmowym DLC Colony Reborn. Ja ciupie w TF2 i mam już Gen5 Wink

A poniżej trailer dodatku Wink


“There will be killing till the score is paid.” 
― Homer, The Odyssey

Hardware: Tobii EyeX 4C | Saitek X52 Pro | Logitech G13 | Corsair K65 RGB | Blue Yeti | Superlux HD681 EVOII | LG 29" UltraWide
Odpowiedz
#4
Takie fajne gry a doba taka krótka ... ;/
Muszę wynająć kogoś co by za mnie do roboty chodził ... ^_^
Odpowiedz
#5
Mam jedynkę w razie w.
Odpowiedz
#6
Może zagramy jak wyjdzie DLC Colony Reborn - 30go? Ja jestem bardzo chętny. Dodatkowo 2x XP będzie naliczać więc levelowanie będzie jeszcze przyjemniejsze a w doborowym składzie to już w ogóle. Pisze się jako przewodnik wycieczki Wink

Ps. Już wbiłem Gen6, jeszcze 4 do maxa Wink

Mój nick na Origin: Kofi-Paridae
“There will be killing till the score is paid.” 
― Homer, The Odyssey

Hardware: Tobii EyeX 4C | Saitek X52 Pro | Logitech G13 | Corsair K65 RGB | Blue Yeti | Superlux HD681 EVOII | LG 29" UltraWide
Odpowiedz
#7
Gra kupiona już w grudniu, pograne w kampanie trochę i leży. Gra miodna ale doba za krótka. Wiesiek, GTA 5, Watch dog 2, TF 2, ED, NMS, Kerbale wszystko się podoba, wszystko rozpoczęte nowe aktualizacje wychodzą Smile a doba taka krótka. Jak żyć....
Odpowiedz
#8
T1

od czasów medala w żadnego innego FPSa nie grałem aż tyle, ostatnio parę miechów przerwy, wypadało by znów odpalić, dam parę dni wcześniej znać w tym wątku Smile , zgrany tim to podstawa wygranej Smile
Odpowiedz
#9
(28.03.2017, 11:55 UTC)Kofi Paridae napisał(a): Może zagramy jak wyjdzie DLC Colony Reborn - 30go? Ja jestem bardzo chętny. Dodatkowo 2x XP będzie naliczać więc levelowanie będzie jeszcze przyjemniejsze a w doborowym składzie to już w ogóle. Pisze się jako przewodnik wycieczki Wink

Ps. Już wbiłem Gen6, jeszcze 4 do maxa Wink

Mój nick na Origin: Kofi-Paridae

Będziemy mogli dzisiaj zagrać w takim razie :>
Odpowiedz
#10
Jak tylko będzie ten trial na origin to pobieram Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Apex Legends (Titanfall) ShiMan 13 14,063 25.03.2019, 21:50 UTC
Ostatni post: Pajk



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości