1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Kyoku dzielisz włos na czworo w tej chwili.
Kompletnie się nie zgadzam, że to pilot ma mieć przegląd pola walki - pilot ma kierować statkiem i obsługiwać przednią baterię. Przegląd pola walki ma mieć gunner, który jest jego wsparciem. Zresztą pilot ma już dane ze skanera pokładowego.
O to głównie chodzi w multi-crew, że przewagę ma mieć statek z załogą, która ze sobą współpracuje i dzieli się informacjami, a ty byś własnie chciał iWin button dla pilota..
Wdrożenie obsługi wieżyczek w standardowej formie (widok 180) i ręczne celowanie wcale by nie było takie fajne. Ktoś z was celował wieżą w łaziku przy pomocy HOTAS ? nie jest to takie super - i zapewniam was że 99% ludiz po prostu przerzuciła by się na myszkę i grała w to jak w FPS bo po co się męczyć.
Nie do końca rozumiem idee przezroczystego statku. Znaczy fajnie że jest przezroczysty ale ty dalej siedzisz w fotelu i masz pole widzenia 180 więc jak chcesz strzelać na 360 bez obrotowego stanowiska?
Odpowiedz
Nie dzielę, tylko jako pilot UAV mówię co jest istotne dla pilota. Przede wszystkim pilot ma mieć świadomość tego gdzie jest w przestrzeni.

TPP w RL Smile





Nie dla operatora CB radia, tylko dla kierowcy Wink
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(17.02.2017, 08:52 UTC)Diox napisał(a): Jako że często pracuje w kopani (a wiem, że inni też lubią się tak relaksować od czasu do czasu) to coś tam przebąkiwali o mining laserach dla gunnera? Czy mi się tylko przesłyszało? Ktoś coś? Ciekawi mnie jakby to miało wyglądać...

Wspominali coś że chcą wprowadzić coś takiego, mam nadzieję że wejdą już w becie do potestowania. Dowiemy się o tym pewnie albo w następnym streamie albo dopiero jak się beta już ukarze.
Odpowiedz
mówili o laserach górniczych na turretach, zobaczymy jak się sprawdzi Smile
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:05 UTC)Kyokushin napisał(a): Nie dzielę, tylko jako pilot UAV mówię co jest istotne dla pilota. Przede wszystkim pilot ma mieć świadomość tego gdzie jest w przestrzeni.

TPP w RL Smile

Nie dla operatora CB radia, tylko dla kierowcy Wink
Nie do końca kumam jak się ma pilotowanie drona do pilotowania samolotu Smile
Bardzo fajna kamera do wsparcia przy parkowaniu - raczej nie sadze żeby kierowca korzystał z tego w trakcie szybkiej jazdy w dużym natężeniu ruchu.
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:30 UTC)Myr0n napisał(a): Nie do końca kumam jak się ma pilotowanie drona do pilotowania samolotu Smile


Ma się tak samo. Tyle że samolotu nie pilotuje się TPP. No chyba że takie RC.
TPP jest dużo łatwiej, bo pilot ma lepszy obraz przestrzeni.

Dlatego latanie bezzałogowcem z perspektywy pierwszej osoby jest trudniejsze i obostrzone dodatkowymi przepisami.

Zresztą, wystarczy wziąć dowolną grę i od razu widać, że jazda samochodzikiem na widoku z zewnątrz jest łatwiejsza. I tak samo jest w rzeczywistości.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Tu chodzi o to że skoro technologia pozwala żeby gunner miał kamerę TPP to pilot też powinien do takiej mieć dostęp...
Przezroczysty kokpit albo przełączanie miedzy działkami stanowią dobre rozwiązanie, to co pokazali świadczy o tym że sami nie wiedzą jaką grę chcą zrobić. Niby granie jako pilot z kamerą z kokpitu a gunner ma kamerę TPP - mega niespójne.
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:41 UTC)Xeonary napisał(a): Tu chodzi o to że skoro technologia pozwala żeby gunner miał kamerę TPP to pilot też powinien do takiej mieć dostęp...
Przezroczysty kokpit albo przełączanie miedzy działkami stanowią dobre rozwiązanie, to co pokazali świadczy o tym że sami nie wiedzą jaką grę chcą zrobić. Niby granie jako pilot z kamerą z kokpitu a gunner ma kamerę TPP - mega niespójne.

Otóż to.

Albo przyjmujemy że TPP jest, i tłumaczymy to jakokkolwiek - zewnętrzne drony, jakieśam magiczne kamery (jak w BMW 7 ), i po prostu to jest i uznajemy że tak gramy, albo uznajemy że nie ma TPP, bo się nie da tego zrobić (też uzasadniamy jakośtam dlaczego, że kosmos że jakieś fale, że cośam), i pilot siedzi w kokpicie a gunner ma transparentny kokpit, albo sobie przeskakuje kamerami na wieżyczki (choć to mogło by być już drętwe, przeźroczysty statek i zespolone działa są fajniejsze, takie przyszłościowe stanowisko strzelca).

Ale to że gunner ma a pilot nie, w dodatku na tym samym statku, podczas gdy pilot ma i tak ten telepresence do sterowania fighterem - no cóż.
Ogólnie FD ma problem z zachowaniem spójności i logiki w tej grze.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Tak czytam i czytam i lecę po:

[Obrazek: comment_FKCLy7LBpLtfbNbqjbBjOpex9YWqmdyf.gif]

Zastanawiam się, tak z czystej ciekawości - jaki jest sens podpierania się tym co jest w RL, techniką, zasadami etc. skoro to jest GRA w której mamy się zrelaksować, zresetować, gra która zawsze będzie miała sprzeczności z RL, bo to jest gra, a nie odwzorowany symulator RL.

Skąd jest w Was tyle goryczy, narzekania i frustracji, że o "widok" czy "celowanie" mało sobie do gardeł nie skoczycie?

Cieszcie się tym co macie w grze, a jak nie macie tego co się Wam w niej podoba lub tego co oczekujecie od niej, to czy granie jest obowiązkiem jak praca czy niezobowiązaną przyjemnością?

Ten cytat, chyba najlepiej spuentuje większość tego wątku:
"Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził."
Odpowiedz
(17.02.2017, 09:51 UTC)Krutek napisał(a): Tak czytam i czytam i lecę po:

[Obrazek: comment_FKCLy7LBpLtfbNbqjbBjOpex9YWqmdyf.gif]

Zastanawiam się, tak z czystej ciekawości - jaki jest sens podpierania się tym co jest w RL, techniką, zasadami etc. skoro to jest GRA w której mamy się zrelaksować, zresetować, gra która zawsze będzie miała sprzeczności z RL, bo to jest gra, a nie odwzorowany symulator RL.

Skąd jest w Was tyle goryczy, narzekania i frustracji, że o "widok" czy "celowanie" mało sobie do gardeł nie skoczycie?

Cieszcie się tym co macie w grze, a jak nie macie tego co się Wam w niej podoba lub tego co oczekujecie od niej, to czy granie jest obowiązkiem jak praca czy niezobowiązaną przyjemnością?

Ten cytat, chyba najlepiej spuentuje większość tego wątku:
"Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził."

W sedno Biggrin W 100% się zgadzam Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,490 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,018 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,377 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości