17.02.2017, 08:57 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.02.2017, 09:00 UTC przez Myr0n.)
Kyoku dzielisz włos na czworo w tej chwili.
Kompletnie się nie zgadzam, że to pilot ma mieć przegląd pola walki - pilot ma kierować statkiem i obsługiwać przednią baterię. Przegląd pola walki ma mieć gunner, który jest jego wsparciem. Zresztą pilot ma już dane ze skanera pokładowego.
O to głównie chodzi w multi-crew, że przewagę ma mieć statek z załogą, która ze sobą współpracuje i dzieli się informacjami, a ty byś własnie chciał iWin button dla pilota..
Wdrożenie obsługi wieżyczek w standardowej formie (widok 180) i ręczne celowanie wcale by nie było takie fajne. Ktoś z was celował wieżą w łaziku przy pomocy HOTAS ? nie jest to takie super - i zapewniam was że 99% ludiz po prostu przerzuciła by się na myszkę i grała w to jak w FPS bo po co się męczyć.
Nie do końca rozumiem idee przezroczystego statku. Znaczy fajnie że jest przezroczysty ale ty dalej siedzisz w fotelu i masz pole widzenia 180 więc jak chcesz strzelać na 360 bez obrotowego stanowiska?
(17.02.2017, 08:52 UTC)Diox napisał(a): Jako że często pracuje w kopani (a wiem, że inni też lubią się tak relaksować od czasu do czasu) to coś tam przebąkiwali o mining laserach dla gunnera? Czy mi się tylko przesłyszało? Ktoś coś? Ciekawi mnie jakby to miało wyglądać...
Wspominali coś że chcą wprowadzić coś takiego, mam nadzieję że wejdą już w becie do potestowania. Dowiemy się o tym pewnie albo w następnym streamie albo dopiero jak się beta już ukarze.
(17.02.2017, 09:05 UTC)Kyokushin napisał(a): Nie dzielę, tylko jako pilot UAV mówię co jest istotne dla pilota. Przede wszystkim pilot ma mieć świadomość tego gdzie jest w przestrzeni.
TPP w RL
Nie dla operatora CB radia, tylko dla kierowcy
Nie do końca kumam jak się ma pilotowanie drona do pilotowania samolotu
Bardzo fajna kamera do wsparcia przy parkowaniu - raczej nie sadze żeby kierowca korzystał z tego w trakcie szybkiej jazdy w dużym natężeniu ruchu.
Tu chodzi o to że skoro technologia pozwala żeby gunner miał kamerę TPP to pilot też powinien do takiej mieć dostęp...
Przezroczysty kokpit albo przełączanie miedzy działkami stanowią dobre rozwiązanie, to co pokazali świadczy o tym że sami nie wiedzą jaką grę chcą zrobić. Niby granie jako pilot z kamerą z kokpitu a gunner ma kamerę TPP - mega niespójne.
17.02.2017, 09:45 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.02.2017, 09:47 UTC przez Kyokushin.)
(17.02.2017, 09:41 UTC)Xeonary napisał(a): Tu chodzi o to że skoro technologia pozwala żeby gunner miał kamerę TPP to pilot też powinien do takiej mieć dostęp...
Przezroczysty kokpit albo przełączanie miedzy działkami stanowią dobre rozwiązanie, to co pokazali świadczy o tym że sami nie wiedzą jaką grę chcą zrobić. Niby granie jako pilot z kamerą z kokpitu a gunner ma kamerę TPP - mega niespójne.
Otóż to.
Albo przyjmujemy że TPP jest, i tłumaczymy to jakokkolwiek - zewnętrzne drony, jakieśam magiczne kamery (jak w BMW 7 ), i po prostu to jest i uznajemy że tak gramy, albo uznajemy że nie ma TPP, bo się nie da tego zrobić (też uzasadniamy jakośtam dlaczego, że kosmos że jakieś fale, że cośam), i pilot siedzi w kokpicie a gunner ma transparentny kokpit, albo sobie przeskakuje kamerami na wieżyczki (choć to mogło by być już drętwe, przeźroczysty statek i zespolone działa są fajniejsze, takie przyszłościowe stanowisko strzelca).
Ale to że gunner ma a pilot nie, w dodatku na tym samym statku, podczas gdy pilot ma i tak ten telepresence do sterowania fighterem - no cóż.
Ogólnie FD ma problem z zachowaniem spójności i logiki w tej grze.
Zastanawiam się, tak z czystej ciekawości - jaki jest sens podpierania się tym co jest w RL, techniką, zasadami etc. skoro to jest GRA w której mamy się zrelaksować, zresetować, gra która zawsze będzie miała sprzeczności z RL, bo to jest gra, a nie odwzorowany symulator RL.
Skąd jest w Was tyle goryczy, narzekania i frustracji, że o "widok" czy "celowanie" mało sobie do gardeł nie skoczycie?
Cieszcie się tym co macie w grze, a jak nie macie tego co się Wam w niej podoba lub tego co oczekujecie od niej, to czy granie jest obowiązkiem jak praca czy niezobowiązaną przyjemnością?
Ten cytat, chyba najlepiej spuentuje większość tego wątku: "Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził."
(17.02.2017, 09:51 UTC)Krutek napisał(a): Tak czytam i czytam i lecę po:
Zastanawiam się, tak z czystej ciekawości - jaki jest sens podpierania się tym co jest w RL, techniką, zasadami etc. skoro to jest GRA w której mamy się zrelaksować, zresetować, gra która zawsze będzie miała sprzeczności z RL, bo to jest gra, a nie odwzorowany symulator RL.
Skąd jest w Was tyle goryczy, narzekania i frustracji, że o "widok" czy "celowanie" mało sobie do gardeł nie skoczycie?
Cieszcie się tym co macie w grze, a jak nie macie tego co się Wam w niej podoba lub tego co oczekujecie od niej, to czy granie jest obowiązkiem jak praca czy niezobowiązaną przyjemnością?
Ten cytat, chyba najlepiej spuentuje większość tego wątku: "Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził."