1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
myśle, że sobie powinniście zrobić wątek o contencie i się tam w nim pstrykać Smile Ja bym tu sobie pogadał o ikonce multicrew którą widać w tym Delfinie Smile
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:08 UTC)Kyokushin napisał(a):
(15.02.2017, 13:04 UTC)Qasz napisał(a): Nie prawda,

https://forums.frontier.co.uk/showthread...-principle
No tak jak mowie prawda (przeczytaj cala dyskusje tego linku co wyslales, ostatni post link ze odkryto kolejna wersje ruin):
https://forums.frontier.co.uk/showthread...ost5140951
Odpowiedz
Dobrze, porozmwiajmy więc o delfinie.

Stawiam na:
Pad: S
możliwość luxury cabin: Tak
Zasięg po craftingu 18ly
przędkość na dd5 467.
hardpointy: 4x small
tarcza po zrobieniu: 250MJ.
Ilość internali:6

Qasz - właśnie o to chodzi - te ruiny w ED nawet jak są trochę inne, wygladają jak domy z pierwszego zdjęcia Matthiasa.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin

Bo mieszkasz w Polsce gdzie nie ma regulacji w budowie, popatrze przez swoje okno w Anglii i mam wszystkie budynki takie same, przez 10 ulic - 20 ulic ....

np.
[Obrazek: hero-solar-houses.png]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:24 UTC)Qasz napisał(a):
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin

Bo mieszkasz w Polsce gdzie nie ma regulacji w budowie, popatrze przez swoje okno w Anglii i mam wszystkie budynki takie same, przez 10 ulic - 20 ulic ....

przecież Matthias wkleił zdjęcia i to nie prawda co piszesz. Widać wyraźnie różne domy, praktycznie każdy inny.

Natomiast zabudowa szeregowa jest również powszechnie stosowana w świecie i cała ulica identycznych domów, to też nic nadzwyczajnego.
Występują takie rzeczy. Nie są jednak tak częste jak zabudowa mieszana. Powiem raczej że są nieczęste.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Tfw popierasz zarowno punkt widzenia Kyoka jak i Hetmana... Skrzydla, ladowanie na planetach i inzynierowie rzeczywiscie wplynely na rozgrywke, ale reszte okreslilbym juz dyskusyjna i/lub niedorobiona. Misje pasazerskie - fajnie, ze dodali, szkoda tylko, ze potencjal Belugi i Orki pozostaje wciaz niewykorzystany, a ludzie woza pasazerow w zwyklych statkach o lepszym skoku. Chain missions - fajne, tylko ze zrobione tak sobie. Gdyby byly bardziej fabularyzowane moze niezdawalyby sie byc takie jakies... sam nie wiem, plytkie i sztuczne? Ruiny/Formidine Rift/Obcy - fajny pomysl z ruinami, gorszy z misja o ich skanowaniu, ktora wiele osob sobie szybko odpuscilo i tylko sledzilo jego wyniki w internetach. Za duzo w tym bylo grindu, za malo emocji. Formidine Rift - to mi sie podoba, fajnie prowadzona historia. Obcy - z jednej strony brawa ze ich wprowadzenie, z drugiej naleze do grona pechowcow, ktorzy ani razu nie zostali przeskanowani przez Obcych i nie wiadomo kiedy sie z nimi spotkam, bo po fali ekscytacji zwiazanej z ich pojawieniem sie teraz emocje opadly i niewiele sie zmienilo... Nie narzekam jednak, dalej gra mi sie z przyjemnoscia w ED, po prostu nawet jako fan serii nie udaje, ze nie widze jej mankamentow.

Czekam na 2.3 i zapowiedziane w nim nowosci. Martwie sie tylko troche o Delfina, bo jesli nic nie zmienia w misjach pasazerskich (jak np. wymog posiadania dedykowanego liniowca, zeby moc brac misje inne niz tylko economy class), to trafi w to samo miejsce, w ktorym obecnie znajduja sie pozostale statki pasazerskie.
Odpowiedz
Mi się ogólnie patch podoba, fajny kreator postaci tylko szkoda że nie ma boob slidera. Ładne animacje, przypomina mi się nieco najnowsza civka. Przy samym kreatorze spędzę ze 4h jako fanatyk personalizacji. Imo jest to na poziomie jakiegoś black desert a Elite to przecież gra o lataniu w kosmosie statkiem kosmicznym. Nowa kamera jest super, zwłaszcza latanie z zewnątrz. Megashipy wyglądają fajnie i mam nadzieję, że skoro to statki to będą naprawdę latały np. po bańce i można będzie ten sam statek znaleźć po jakimś czasie w innym miejscu niż był. Dolphin jest słodziaszny Smile

Z kolei dla osób, które w Elite widzą same negatywy - polecam przestać grać, to proste. Mi jak się coś nie podoba to np. w to nie gram tylko np. w coś innego gram se.

Odpowiedz
Moje przemyślenia po streamie:
1. Kreator postaci wygląda zajebiście, shader skóry jest niesamowity.
2. Nowa kamera jest również super, w końcu będzie można podejrzeć wnętrze kokpitu bez VR, ale...
3. Te rzeczy to tylko kosmetyka, nie wpływająca w żaden sposób na grę.
4. Obawiam się zalewu upiększających pierdółek w sklepie Frontiera, typu okulary, kombinezony itp.
5. Nawet u dewsów nie działa anty aliasing.
Odpowiedz
Kyokushin trochę przesadza z tym że nie dodają contentu, bo dodają. Problem jest jakość oraz powierzchowność. Pierdykneli Wingi - cool, ale tak naprawdę po co skoro nie ma żadnych zespołowych misji? Zrobili PowerPlay żeby wprowadzić namiastkę polityki, ale po co jak gracze nie walczą o swoje a jedyne profity to jakieś tam moduły (Prismatic?).
Dodali SLF, ale czym jest SLF jak nie kolejny rodzajem broni? Działa trochę inaczej ale czy popycha gameplay do przodu?


Cały ten gameplay z rozszyfrowywaniem ruin jest śmieszny, załadują cargo i sprawdzaj losowe kombinacje... Takie rozwiązania to są dobre w fanowskich moddach gdzie twórcy mają duże ograniczenia, bez dostępu do kodu źródłowego. Wrażenie mam po prostu takie że dla Frontiera ważniejszy jest plan dotyczący tego jak zadowolić inwestorów, a nie ten jak Elite uczynić ciekawą grą.

Spójrzmy prawdziwe w oczy, czy dodanie myśliwców, kreatora postaci oraz craftingu który tak naprawdę w 90% to tylko nowy interfejs to content wart roku pracy? Sprzedawania tego jako DLC w cenie pełnej gry? Planety są całkiem spoko, multicrew też powinno być poza kilkoma irracjonalnymi pomysłami i uproszczeniami, ale cała reszta tych headline features to po prostu zapychacze.
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:19 UTC)Anukus napisał(a):
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin

Pamiętajmy, że obcy są bardziej rozwinięci i inteligentni i może ich nie kręci być lub mieć coś innego, niż sąsiad za oknem. Może to, co widzimy jest już perfekcyjne i nie potrzebuje żadnej modyfikacji, czy udziwnień wizualnych. Myślę, że będąc bardziej rozwiniętymi możliwe, że budowaliby w najbardziej oszczędny sposób jaki się da

Sporo narzekania w tym temacie - szkoda. Ja z chęcią się wypowiem, ale dopiero jak sam na własnej skórze przetestuje 2.3.

A może po prostu wdrożyli i stosowali swoje ISO jako standard zamiast lecieć niepraktycznymi wymyślnymi pierdołami
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,215 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,515 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,461 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,104 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,388 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości