Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
11.12.2016, 09:42 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2016, 09:50 UTC przez Yata_PL.)
(11.12.2016, 09:06 UTC)Baton napisał(a): (11.12.2016, 07:28 UTC)Yata_PL napisał(a): Czy do the Climb nie potrzeba Leap Montion ?
Dobry przykład jak VR pozwala doświadczać czegoś co się nigdy nie uda w realu 
Troche zoftopuje , idac dalej w rozważaniach myślę ze Vr wyciągnie nie jednego pacjenta z depresji , zniweluje kanapowe nieróbstwo (room scale) , podbuduje ego i wbrew pozorom nie pogarsza wzroku jak monitory lub TV , skupienie soczewki jest takie jakbyśmy spoglądali na odlegly plan.
Trzeba tylko nawilżać oczy jak zawlimy nocke , przydatne sa tez szkla z solidnym antyreflexem.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 109
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Adix
18.12.2016, 03:10 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.12.2016, 03:16 UTC przez Adix.)
Doczekałem się klucza closed alpha dla Soul Keepera 
Właśnie ściągam a że jest już 4AM to stestuję pewnie jutro i dam znać co i jak
Liczba postów: 109
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Adix
(18.12.2016, 03:10 UTC)Adix napisał(a): Doczekałem się klucza closed alpha dla Soul Keepera 
Właśnie ściągam a że jest już 4AM to stestuję pewnie jutro i dam znać co i jak 
OK, więc tak...
Grafika naprawdę dobra. Refleksy na wypolerowanych powierzchniach robią robotę 
Mechanika jeszcze trochę do poprawy. Chodzenie jest raczej za wolne ale jak mówię - to jest alpha więc na pewno będą zmiany.
System czarów ciekawy. Kontrolery dobrze i poprawnie reagują na "rysowanie" symboli zaklęć.
Jeśli chodzi o wydajność to na mojej konfiguracji wszystko działało płynnie w wymaxowanymi ustawieniami w grze oraz na SSx2.0 (choć gra i bez podkręcania SS wygląda bardzo ładnie - w sumie to różnica nie jest aż tak duża, żeby podwyższać SS no chyba, że masz duży zapas mocy to proszę bardzo...)
Ogólnie zapowiada się ciekawie :  smoki latają, zioną ogniem - typowe fantasy RPG. Dostępne w alphie lokacje są mroczne więc ciężko powiedzieć jak będzie wyglądał słoneczny dzień jeśli w ogóle takowy będzie ale wszystko jest wykonane na silniku Unreal4 więc możliwości są a producent pokazuje to dostatecznie dobitnie w lokacjach, które udostępnił w alphie.
Zdecydowanie jedna z najładniejszych gier na VR do tej pory. Każdemu kto ma możliwość testowania polecam choć closed alpha została już zamknięta
Ja sam dostałem klucz już poza programem od kolesia z HELM (producent) tylko dlatego, że do niego napisałem a on okazał się spoko gościem.
Generalnie jest na co czekać. Zobaczymy co pokaże beta i w końcu Release. ;D
Przecena w sklepie Oculusa, większość pół ceny, więc w miarę, może się skusze na Valkirię wobec tego (ona tylko 22h jeszcze na promocji), a potem może Arizona Sunshine pójdzie taniej.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
22.12.2016, 22:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2016, 22:31 UTC przez Yata_PL.)
(18.12.2016, 15:54 UTC)Adix napisał(a): (18.12.2016, 03:10 UTC)Adix napisał(a): Doczekałem się klucza closed alpha dla Soul Keepera 
Właśnie ściągam a że jest już 4AM to stestuję pewnie jutro i dam znać co i jak 
OK, więc tak...
Grafika naprawdę dobra. Refleksy na wypolerowanych powierzchniach robią robotę 
Mechanika jeszcze trochę do poprawy. Chodzenie jest raczej za wolne ale jak mówię - to jest alpha więc na pewno będą zmiany.
System czarów ciekawy. Kontrolery dobrze i poprawnie reagują na "rysowanie" symboli zaklęć.
Jeśli chodzi o wydajność to na mojej konfiguracji wszystko działało płynnie w wymaxowanymi ustawieniami w grze oraz na SSx2.0 (choć gra i bez podkręcania SS wygląda bardzo ładnie - w sumie to różnica nie jest aż tak duża, żeby podwyższać SS no chyba, że masz duży zapas mocy to proszę bardzo...)
Ogólnie zapowiada się ciekawie : smoki latają, zioną ogniem - typowe fantasy RPG. Dostępne w alphie lokacje są mroczne więc ciężko powiedzieć jak będzie wyglądał słoneczny dzień jeśli w ogóle takowy będzie ale wszystko jest wykonane na silniku Unreal4 więc możliwości są a producent pokazuje to dostatecznie dobitnie w lokacjach, które udostępnił w alphie.
Zdecydowanie jedna z najładniejszych gier na VR do tej pory. Każdemu kto ma możliwość testowania polecam choć closed alpha została już zamknięta
Ja sam dostałem klucz już poza programem od kolesia z HELM (producent) tylko dlatego, że do niego napisałem a on okazał się spoko gościem. 
Generalnie jest na co czekać. Zobaczymy co pokaże beta i w końcu Release. ;D
Dzieki ze sie podzieliles wrazeniami z alphy. Jak masz takie chody to może jeszcze jeden kluczyk by Twój nowy kolega wygenerował ?
(20.12.2016, 19:32 UTC)Baton napisał(a): Przecena w sklepie Oculusa, większość pół ceny, więc w miarę, może się skusze na Valkirię wobec tego (ona tylko 22h jeszcze na promocji), a potem może Arizona Sunshine pójdzie taniej.
a ja ciągle czekam aż opiszesz swoje wrażenia z Rifta względem DK2 itp... Zakładasz okazyjnie czy tak ja niektórzy z nas olewasz monitor w ED ?
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
(22.12.2016, 22:27 UTC)Yata_PL napisał(a): a ja ciągle czekam aż opiszesz swoje wrażenia z Rifta względem DK2 itp... Zakładasz okazyjnie czy tak ja niektórzy z nas olewasz monitor w ED ?
Jeszcze mi się opinia nie skrystalizowała, napiszę swoje trzy grosze na temat VR jak mi się huśtawka nastrojów uspokoi
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(23.12.2016, 07:25 UTC)Baton napisał(a): (22.12.2016, 22:27 UTC)Yata_PL napisał(a): a ja ciągle czekam aż opiszesz swoje wrażenia z Rifta względem DK2 itp... Zakładasz okazyjnie czy tak ja niektórzy z nas olewasz monitor w ED ?
Jeszcze mi się opinia nie skrystalizowała, napiszę swoje trzy grosze na temat VR jak mi się huśtawka nastrojów uspokoi 
a to ja juz wiem po co Ty do Tajlandi latales... drogie te operacje zmiany plci ? :-)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
@Yata
Subnautica w promocji na Steam, kupię sobie, jako płetwonurek mogę powiedzieć, że akurat wszystko w VR pod wodą wygląda naprawdę blisko temu co się widzi normalnie (opierając się na 20 minutach w The Blue).
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
23.12.2016, 17:39 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.12.2016, 17:42 UTC przez Yata_PL.)
(23.12.2016, 12:29 UTC)Baton napisał(a): @Yata
Subnautica w promocji na Steam, kupię sobie, jako płetwonurek mogę powiedzieć, że akurat wszystko w VR pod wodą wygląda naprawdę blisko temu co się widzi normalnie (opierając się na 20 minutach w The Blue).
"theBlu" jest dopieszczone graficznie , przejrzałem na YT Subnautice - nie spodziewałbym sie az takiego realizmu ale i tak wygląda dobrze , daj znac na ile godzin/minut wystarcza
Ja kupiłem wczoraj kolejnego Serious Sama ( First Encounter VR) tym razem bez "fali" typowy FPS. Po godzinie puls mi podskoczyl na 145 ( ze strachu) i dalem sobie spokój
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
Korzystajac z aktualnej wyprzedazy na Steam troche sie obkupilem: Vanishing Realms, HoloBall, Boogeyman, SportsBar VR, Space Pirate Trainer, Far Beyond: A Space Odyssey, Elena, Blue Effect i SVRVIVE: The Deus Helix. I cos mi sie wydaje, ze to jeszcze nie koniec... Gral ktos moze w Redouta?
|