Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HTc Vive - recka z ED
#71
(25.09.2016, 21:10 UTC)Yata_PL napisał(a): zapodaje fotke menu z Vive ( SS. 2.2 + 0.65 in game)
http://www.tinypic.pl/l2ew31bn51by

Menu mam bardzo czytelne. Możesz wrzucić kokpit? Tu jest znacznie gorzej. U mnie SS moge ustawić na 1.6. Karta to GTX 980 Ti, proc I5 6600, 8 ram ddr4
Odpowiedz
#72
(02.10.2016, 08:07 UTC)visjerr napisał(a):
(25.09.2016, 21:10 UTC)Yata_PL napisał(a): zapodaje fotke menu z Vive ( SS. 2.2 + 0.65 in game)
http://www.tinypic.pl/l2ew31bn51by

Menu mam bardzo czytelne. Możesz wrzucić kokpit? Tu jest znacznie gorzej. U mnie SS moge ustawić na 1.6. Karta to GTX 980 Ti, proc I5 6600, 8 ram ddr4
fotke moge zapodac dopiero wieczorem, tekst mam bardzo wyrazny jak na VR.

troche mało masz tego SS .  1.6 x 0.65 =  1.04  czyli tak jakby wcale ;-)
jakie masz pozostałe ustawienia ? używasz ED profilera ?

Moja sugestia wyłącz cienie , AA i rożne post efekty. Nie używaj profili typu VR low lub High tylko zrób sobie własny , np zejdz z ustawieniami na medium i zwiększ SS w Steamie, zrob tweaka
o którym pisalem tutaj  http://thewingedhussars.com/showthread.php?tid=1891
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#73
(02.10.2016, 08:07 UTC)visjerr napisał(a):
(25.09.2016, 21:10 UTC)Yata_PL napisał(a): zapodaje fotke menu z Vive ( SS. 2.2 + 0.65 in game)
http://www.tinypic.pl/l2ew31bn51by

Menu mam bardzo czytelne. Możesz wrzucić kokpit? Tu jest znacznie gorzej. U mnie SS moge ustawić na 1.6. Karta to GTX 980 Ti, proc I5 6600, 8 ram ddr4

Zanim Yata wrzuci swoje screeny, poniżej masz to co widać u mnie:
x0.65 (high/ultra) + Steam SS 2.0

[Obrazek: 1.png]
[Obrazek: 2.png]
[Obrazek: 3.png]
[Obrazek: 4.png]
[Obrazek: 5.png]
[Obrazek: 6.png]
[Obrazek: 7.png]
[Obrazek: 8.png]
[Obrazek: 9.png]

Dla mnie do gry powyższe jest wystarczające (oczywiście prawie stałe 90fpsów uzyskuje po zastosowaniu tricków Smile )
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz
#74
fajne fotki szkoda ze nie można wrzuci na forum w większej rozdzielczości - jak wrzucę swoje to nie sadze by byla róznica na forum przy SS 2.2 . Ja jednak to widze w goglach sa róznice w poszczegolnych przejsciach pomiedzy 1.6  po 0.2 az do 2.2 ~ 2.3 . Wiekszy SS nie próbowałem..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#75
Już u mnie już jest dużo lepiej. Zastanawiam się czy robiac screeny komp zapisuje obraz z gogli czy z monitora. Bo nawat gdy robilem screeny z mało czytelnym wyświetlaniem na goglach były czytelne.
Odpowiedz
#76
(03.10.2016, 06:28 UTC)visjerr napisał(a): Już u mnie już jest dużo lepiej. Zastanawiam się czy robiac screeny komp zapisuje obraz z gogli czy z monitora. Bo nawat gdy robilem screeny z mało czytelnym wyświetlaniem na goglach były czytelne.

Z monitora ale uwzględnia zmiany SS i innych ustawień.
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz
#77
Vive/Oculus nadają się do tego aby zastąpić monitor w Elite i grach które są wspierane czy jeszcze brakuje rozdzielczości i czekać na kolejna generacje?
Odpowiedz
#78
to troche lekko oftopowe i filozoficzne pytanie z Twoje stronySmile
rozdzielcosc w przypadku tej generacji sprzetow jest mocno uzalezniona od karty graficznej i procesora. Brak mocnych VRowych grafik to jest problem, brak sli to kolejny..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#79
(06.10.2016, 07:32 UTC)Xeonary napisał(a): Vive/Oculus nadają się do tego aby zastąpić monitor w Elite i grach które są wspierane czy jeszcze brakuje rozdzielczości i czekać na kolejna generacje?

Jakość wyświetlania obrazu w okularach i monitorze jest znacząca. Ale wydaje mi się, że to nie jest najważniejsze w grze w okularach. Poczucie, że siedzisz za sterami, łatwa kontrola statku itd. - bezcenna. Elite jest dość wymagającą grą jeśli chodzi o wyświetlanie. Myślę, że powinienaś przetestować okulary. To odpowie na wiele Twoich pytań.
Odpowiedz
#80
(06.10.2016, 07:32 UTC)Xeonary napisał(a): Vive/Oculus nadają się do tego aby zastąpić monitor w Elite i grach które są wspierane czy jeszcze brakuje rozdzielczości i czekać na kolejna generacje?

Moim zdaniem rozdzielczość jest tu drugorzędnym problemem. W praktyce dostajesz obraz FullHD na 1 oko więc tragedii nie ma natomiast jeśli się przyjrzysz to widoczny jest "screen door effect" czyli widzisz piksele wyświetlacza. Dla mnie i z tego co słyszę dla wielu użytkowników gogli nie jest to problemem bo wszytko pokrywa bardzo mocno odczuwalna imersja. Nie wpatrujesz się w punkciki na wyświetlaczu tylko żyjesz tym co na nim widzisz. Odczuwasz, jesteś tam! 
Porównywanie monitora do gogli jest trochę mijające się z celem bo są to zupełnie inne wrażenia.
Oczywiście można dyskutować na temat technicznych specyfikacji produktu ale moim zdaniem porównywanie np. monitora FullHD do gogli jest bezcelowe. 
Na chwilę obecną gra na goglach ma sens jedynie jeśli posiadasz mocną konfigurację sprzętową (i5/i7 - skylake, GTX1080/1070/980Ti). Przy tych konfiguracjach będziesz w stanie wyświetlić obraz w moim subiektywnym przekonaniu wystarczająco klarowny, szczegółowy i płynny aby cieszyć się grą. Oczywiście piszę tu o ED (ED jest póki co nienajlepiej zoptymalizowane pod kątem VR choć devsi pracują cały czas nad tym) - inne gry mają zupełnie inne zapotrzebowanie na moc i np. przy demach takich jak The Lab czy The Blu wszystko będzie działać płynnie już przy tych słabszych (z zalecanych dla VR) konfiguracjach.
Jest tak jak pisze visjerr - "Myślę, że powinieneś przetestować okulary. To odpowie na wiele Twoich pytań." Wink
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dwa monitory w jednym - czyli jak mieć podgląd do zwiniętej ED radekcz 1 3,701 08.02.2020, 18:22 UTC
Ostatni post: USSER-PL
  [PORADNIK] video poradnik w ED Piotr1502PL 1 4,540 18.04.2019, 14:48 UTC
Ostatni post: Zir4n
Lightbulb Jak uzyskac ~30% FPS w Vive bez zakupu Titan X :) Yata_PL 57 67,953 30.03.2017, 10:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości