21.06.2016, 14:14 UTC
W kwietniu kupiłem na amazon.de Saiteka X52 Pro, teraz po dwóch miesiącach użytkowania zaczęła szwankować przepustnica zestawu. Na niemieckim amazonie aby zwrócić towar po upływie 30 dni trzeba kontaktować się z customer service.
w wiadomości email muszę odpowiedzieć na następujące pytania:
Please provide the following information:
1. A detailed description of the defect.
2. Have you already contacted the manufacturer and if so, what was the outcome?
ad 1. Opis problemów z Saitekiem X52 Pro:
Mechanizm przepustnicy nie działa prawidłowo, podczas ruchu do przodu blokuje się na 50% zasięgu. Dalsze przesuwanie przepustnicy powoduje głośne stuknięcie.
Czujnik przepustnicy czasami przestaje reagować poruszanie dźwigni, dwa razy cały zestaw HOTAS przestał działać.
ad 2. Nie.
Dodatkowe pytanie brzmi czy ktokolwiek próbował załatwić coś z supportem Madcatza? Jak u nich wygląda obsługa gwarancji?
w wiadomości email muszę odpowiedzieć na następujące pytania:
Please provide the following information:
1. A detailed description of the defect.
2. Have you already contacted the manufacturer and if so, what was the outcome?
ad 1. Opis problemów z Saitekiem X52 Pro:
Mechanizm przepustnicy nie działa prawidłowo, podczas ruchu do przodu blokuje się na 50% zasięgu. Dalsze przesuwanie przepustnicy powoduje głośne stuknięcie.
Czujnik przepustnicy czasami przestaje reagować poruszanie dźwigni, dwa razy cały zestaw HOTAS przestał działać.
ad 2. Nie.
Dodatkowe pytanie brzmi czy ktokolwiek próbował załatwić coś z supportem Madcatza? Jak u nich wygląda obsługa gwarancji?
Nie troszczycie się zbytnio o jutro. Macie do tego prawo. Ale nie uskarżajcie się, gdy jutro was zaskoczy.
John Brunner
John Brunner

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)