The Winged Hussars - Forum
Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Archiwum (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=40)
+--- Dział: Archiwum Wątków (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Dział: Korytarze (Offtopic) (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=139)
+----- Dział: O wszystkim i o niczym (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=140)
+----- Wątek: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de (/showthread.php?tid=1260)



Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Manig - 21.06.2016

W kwietniu kupiłem na amazon.de Saiteka X52 Pro, teraz po dwóch miesiącach użytkowania zaczęła szwankować przepustnica zestawu. Na niemieckim amazonie aby zwrócić towar po upływie 30 dni trzeba kontaktować się z customer service.

w wiadomości email muszę odpowiedzieć na następujące pytania:
Please provide the following information:

1. A detailed description of the defect.
2. Have you already contacted the manufacturer and if so, what was the outcome?


ad 1. Opis problemów z Saitekiem X52 Pro:
Mechanizm przepustnicy nie działa prawidłowo, podczas ruchu do przodu blokuje się na 50% zasięgu. Dalsze przesuwanie przepustnicy powoduje głośne stuknięcie.
Czujnik przepustnicy czasami przestaje reagować poruszanie dźwigni, dwa razy cały zestaw HOTAS przestał działać.


ad 2. Nie.


Dodatkowe pytanie brzmi czy ktokolwiek próbował załatwić coś z supportem Madcatza? Jak u nich wygląda obsługa gwarancji?


RE: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Pueblo - 21.06.2016

Ja bym wrzucil tak, niech ktos bardziej ogarniety z gramatyka poprawi w razie czego Wink

1. I have bought the X52 Pro in April and after nearly two months it started malfunctioning. Throttle mechanism does not work properly, at times it does not work at all. Even when it works, when adjusting forward throttle, it gets stuck at approx 50%. Quite often and quite randomly throttle potentiometers stop functioning, resulting in only joystick working, but not the throttle. On two separate occasions, all of a sudden whole HOTAS stopped working (no response from HOTAS, no lights, etc). I have tried to troubleshoot the issues by testing the X52Pro on another PC, unfortunately with the same result.

2. I have not got in touch with the manufacturer yet, as I thought I would contact the seller first.


Mam nadzieje, ze o to chodzilo Smile


RE: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Baton - 21.06.2016

Najlepsza opcja z Amazonem bo nowy joystick od nich, albo zwrot kasy.

Piszesz tak "I've already contacted manufacturer, and after running some checks they confirmed that the jostick is faulty and has to be replaced. As I purchased the joystick from you I would rather have it done by you. Thank you"

Plus taki, że możesz poprosić o kasę zamiast joya, dobrze to robić raz na jakiś czas, bo wtedy kupujesz nowy i gwarancja biegnie od nowa. Amazona mało obchodzi co jest zepsute, więc nie musisz pisać elaboratów.

Wiem o czym piszę, w mojej sygnaturce to wszystko joye wymienione na gwarancji amazona Smile


RE: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Pueblo - 21.06.2016

no i prosze, mozna o wiele latwiej Smile


RE: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Baton - 21.06.2016

Jedno co można rozważyć, ale nie mam doświadczeń. Z tego co czytałem madcatz Ci wyśle nowy joystick i nie będzie chciał starego, więc byś miał stick w zapasie, a gwarancja Amazona i tak by była nadal, więc jakis bonus za Twoje cierpienia Smile.

Niespecjalnie sądzę, żeby Amazon sprawdzał jakiekolwiek numery seryjne, ja na ostatnich dwóch joyach przykleiłem na nich rzepy więc były nieczytelne i tak Smile


RE: Potrzebuję pomocy w napisaniu wiadomości do amazon.de - Manig - 21.06.2016

Dobra, dzięki za pomoc. Wysłałem ticket do Mad Catza.