23.09.2021, 19:04 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.09.2021, 15:34 UTC przez Krahen_PL.
Powód edycji: Problem rozwiązany
)
Niestety, nic to nie pomogło :/.
W dalszym ciągu po uruchomieniu Odyssey widzę tylko okno z menu, standard, czyli:
Start
Social
Options
Help And Info
Exit
Wszysto działa oprócz "Start" - klikam, obraz na chwilę mrugnie i nic, nie przechodzi do kolejnego okna.
Horizons działa "bez" problemu - dałem w cudzysłowie bo czasem serwer rozłancza, ale generalnie gra odpala.
Odyssey kupiłem na portalu Eneba - czy to możliwe abym dostał klucz, który jest już wykorzystany i dla tego nie mogę uruchomić gry? Czy może w takim przypadku dostał bym jakąś informację od Frontier o niezgodnym kluczu, albo w ogólne nie dał bym rady jej zainstalować?
Na koncie Frontiera nie widzę, że mam Odyssey - widzę podstawkę, Horizons Season Pass, Arena i Oculus.
Kurcze, na STEAM-ie, gdy wyświetlam klucze produktu mam tylko dwa: od podstawki i od Horizons a od Odyssey nie ma. Też tak macie? Normalnie widzę że mam wszystkie dlc (z prawej strony ekranu) i nformację, że wczoraj dodałem DLC Odyssej. Kurcze zgupiałem.
Problem chyba rozwiązałem, dzisiaj Odyssey odpalił.
Wczoraj napisałem do Frontier-a, ale dzisiaj wszedłam na swoje konto w Frontier, odlinkowałem połączenie ze Steam, następnie znów zalinkowałem i Odyssey ruszył.
W dalszym ciągu po uruchomieniu Odyssey widzę tylko okno z menu, standard, czyli:
Start
Social
Options
Help And Info
Exit
Wszysto działa oprócz "Start" - klikam, obraz na chwilę mrugnie i nic, nie przechodzi do kolejnego okna.
Horizons działa "bez" problemu - dałem w cudzysłowie bo czasem serwer rozłancza, ale generalnie gra odpala.
Odyssey kupiłem na portalu Eneba - czy to możliwe abym dostał klucz, który jest już wykorzystany i dla tego nie mogę uruchomić gry? Czy może w takim przypadku dostał bym jakąś informację od Frontier o niezgodnym kluczu, albo w ogólne nie dał bym rady jej zainstalować?
Na koncie Frontiera nie widzę, że mam Odyssey - widzę podstawkę, Horizons Season Pass, Arena i Oculus.
Kurcze, na STEAM-ie, gdy wyświetlam klucze produktu mam tylko dwa: od podstawki i od Horizons a od Odyssey nie ma. Też tak macie? Normalnie widzę że mam wszystkie dlc (z prawej strony ekranu) i nformację, że wczoraj dodałem DLC Odyssej. Kurcze zgupiałem.
Problem chyba rozwiązałem, dzisiaj Odyssey odpalił.
Wczoraj napisałem do Frontier-a, ale dzisiaj wszedłam na swoje konto w Frontier, odlinkowałem połączenie ze Steam, następnie znów zalinkowałem i Odyssey ruszył.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
![[Obrazek: 81328.jpg]](https://inara.cz/data/sig/81/81328.jpg)
.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: 30866.png]](http://inara.cz/data/sigs/30/30866.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)