Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2019
Reputacja:
7
Platforma:
CMDR: gegi_poli
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
Ja uwazam, ze takie wstawki realistycznych zachowan sa swietne, ale tak, po 100 razie to juz jest cos wiecej niz irytacja (moze jestem zbyt impulsywny...) i dlatego zawsze dawalbym graczom opcje skip. Ogromnie mi tego brakuje np. w RDR przy skorowaniu zwierzyny...
Ja sie zbytnio tym wszystkim nie hajpuje, ale nie nastawiam sie na czarny scenariusz, poczekam co tam ciekawego z tego wyniknie.
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
Co do przymusowego marnowania czasu w Star Citizena, wydaje mi się, że obecne wstawanie z łóżka za każdym razem podyktowane jest statusem wersji alfa. Zapewne w przyszłości postać gracza po zalogowaniu będzie dokładnie tam gdzie gracz się wylogował.
Liczba postów: 396
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
44
Platforma:
CMDR: Qciak
(04.06.2020, 11:50 UTC)gegi_poli napisał(a): Ja uwazam, ze takie wstawki realistycznych zachowan sa swietne, ale tak, po 100 razie to juz jest cos wiecej niz irytacja (moze jestem zbyt impulsywny...) i dlatego zawsze dawalbym graczom opcje skip. Ogromnie mi tego brakuje np. w RDR przy skorowaniu zwierzyny...
Ja sie zbytnio tym wszystkim nie hajpuje, ale nie nastawiam sie na czarny scenariusz, poczekam co tam ciekawego z tego wyniknie.
I to jest właśnie najlepsza opcja. Wybór. Jeżeli mógłbym przy role-playu bawić się w te wszystkie bzdety, ale jednocześnie miał możliwość pominięcia tego wszystkiego, wtedy kiedy trzaskam misje np. pod BiGoS, to była by opcja max. Ale jeżeli musiał bym wybrać, to na dzień dziejszy, przy mocno ograniczonym czasie na granie, wolał bym "teleportacje".
Liczba postów: 2,603
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
186
Platforma:
CMDR: MAGNUM354
.png) .png) .png)
to spróbujcie zrobić SKIP przez okno w wspomnianym autobusie  zawsze szybciej na przystanku 
- ja wiem ze to gra ale niedawno były dyskusje o tym ze jak Frontier zrobi space legs, to lepiej zeby było chodzenie a nie magiczne teleportacje pomiędzy np. dokami a barem /albo przedstawicielem gildi ( zeby wziaść zlecenie na misje ) kazdy wolał chodzić, a teraz co innego piszecie.
Mnie osobiście bardzo nie podoba się to co zrobili w X4 - mozesz w miarę swobodnie poruszać się po doku - ale do gabinetu menadzera, do baru itp dostaniesz się tylko poprzez wejscie do magicznej windy (a raczej kapsuły -- bo porusza się takze w poziomie ) i jesrtes odstawiony pod drzwi.. eeee nieee to nie dla mnie.
Dopiero zacznie się narzekanie jak wyladujesz na planecie w ED np u inzymiera, i bedziesz miał do wyboru :
drzwi do inzymiera ( a tram płaskie menu jak w fleet carierze ) - drzwi do komputera bazy ( a tam płaskie menu zeby wziać jakąś misję ) - drzwi do strefy walki ( a tam ograniczony wycinek terenu 2x2 km* i wszyscy do siebie strzelają.. i nie ma gdzie się ukryć...  wtedy zatręsknicie za chodzeniem wszędzie gdzie się da nawzór tego ze Star Citizena..
Natomiast jeśli chodzi zbalansowanie tego ( jak napisał Hetman ) - to chyba mógłby się sprawdzić tu patent z Mass Effecta, pamiętacie? jesteście na stacji i bierzecie misje na cokolwiek - wsiadało si edo taksówki i pojawiało w miejscu wykonania misji ale teren wykonania misji był po prostu duży i było gdzie połazić.
Mass Effect - tak , X4 - nie  tak to widze.
A najlepiej jakby było choć podobnie jak w SC - nawet z przymusową wycieczką z hotelu do star portu 
W ogule mam wrażenie ze twórcy SC spodziewają się też innych aktywności graczy , np. ktoś ma tylko pół godziny wolnego czasu? Wstaje z łóżka, idzie "na miasto" po drodze sprawdza wiadomości, przez panoramiczne okno popatrzy na ruch w porcie , potem kupi sobie kurtkę w sklepie i wyjdzie z gry. Bo czemu nie ?
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
22
Platforma:
CMDR: kb0110 (PS4), Kris von Braun (PC STEAM)
.png)
04.06.2020, 12:32 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.06.2020, 12:37 UTC przez Kris von Braun.)
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2019
Reputacja:
7
Platforma:
CMDR: gegi_poli
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
No tak, ciagle porownywanie gry do RL jest najtrafniejsze... Sprobuj zrobic misje assasination we wspomnianym RL. Skip nie jest dla Ciebie - masz opcje nie naciskac.
Liczba postów: 2,603
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
186
Platforma:
CMDR: MAGNUM354
.png) .png) .png)
Ok , i nie bede naciskał - żeby tylko była opcja dojścia wszędzie na piechotę , oby .
w X4 nie masz innej mozliwości zeby sie dostać do biura stacji czy do zarządcy.
Liczba postów: 396
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
44
Platforma:
CMDR: Qciak
04.06.2020, 12:46 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.06.2020, 12:48 UTC przez QCIAK.)
(04.06.2020, 12:31 UTC)MAGNUM354 napisał(a): to spróbujcie zrobić SKIP przez okno w wspomnianym autobusie zawsze szybciej na przystanku 
- ja wiem ze to gra ale niedawno były dyskusje o tym ze jak Frontier zrobi space legs, to lepiej zeby było chodzenie a nie magiczne teleportacje pomiędzy np. dokami a barem /albo przedstawicielem gildi ( zeby wziaść zlecenie na misje ) kazdy wolał chodzić, a teraz co innego piszecie.
Nie, jedni wolą chodzić, inni robić skip. Różne gusta i preferencje. Jak zrobią, tak będzie, ale ja też bym się nie spodziewał jakiegoś ostrego zwiedzania stacji. Raczej hangarów i magicznych drzwi do usług (jeżeli w ogóle będzie można łazić po stacjach).
04.06.2020, 13:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.06.2020, 13:51 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(04.06.2020, 12:31 UTC)MAGNUM354 napisał(a): niedawno były dyskusje o tym ze jak Frontier zrobi space legs, to lepiej zeby było chodzenie a nie magiczne teleportacje pomiędzy np. dokami a barem /albo przedstawicielem gildi ( zeby wziaść zlecenie na misje ) kazdy wolał chodzić, a teraz co innego piszecie.
Z całym szacunkiem Magnum, ale taka generalizacja i hiperbola sprawia, że kompletnie nie ma sensu z Tobą prowadzić dyskusji na ten temat.
Bo kto to są ci "Wy", którzy "co innego piszą"? Ponieważ odpisałem Ci wcześniej, jak rozumiem mnie też wrzuciłeś to tego worka, więc proszę podlinkuj mi posta, gdzie pisałem, że
1) "lepiej zeby było chodzenie a nie magiczne teleportacje" oraz tego gdzie rzekomo
2) "teraz co innego pisze"
Sorry, ale to nie jest dyskusja.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2020
Reputacja:
1
Platforma:
CMDR: Orzechos
Niby wszystko fajne, ale obawiam się ze powierzchnia planet, będzie generycznie generowana, na podstawie jakiegoś sida. Wiec może być tak ze planety będą do siebie bardzo podobne.
Wiele będzie zależeć od tego, jakie 'elementy' rozgrywki będą dostępne na planetach. Osady, kopalnie, walka?
Obawiam się, że po odwiedzeniu kilku planet wyjdzie na to rozgrywka, jest strasznie powtarzana, a same planety prawie niczym od siebie się nie różnią....
|