21.02.2018, 12:50 UTC
No znowu się nie zgodzę. W Elite "fabułę" każdy tworzy sobie sam, przez swoje działania w grze. Oprócz tego mamy wszystkie główne wątki fabularne, które wymieniłem. Więc zdecydowanie nie zgadzam się z twierdzeniem, że jest "bieda", jeśli chodzi o fabułę.
Czego w Elite nie ma natomiast, to historii czy też serii misji fabularnych SPERSONALIZOWANYCH pod każdego gracza indywidualnie. No to jest taka gra po prostu, takie są jej założenia. W tym, co się toczy w tle można - ale nie trzeba brać udziału. Mi się to osobiście podoba, bo tak jak pisałem we wstępie, co mi po tym, że wykonam serię questów, które doprowadzą do uwolnienia księżniczki z wieży, skoro ona i tak się tam zrespi za godzinę i milion innych graczy również ją uratuje?
Inną sprawą jest sposób przedstawienia tej fabuły toczącej się w tle i jej prezentacji graczowi podczas gry - tutaj jest bieda, z tym się w pełni zgadzam. Dostarczanie fabuły graczowi w postaci 15 linijek tekstu w CG to słabe rozwiązanie i taki sposób prezentacji historii jest niezbyt wciągający. Natomiast to, czy fabuła w grze jest dobra czy zła to kwestia subiektywna, jednemu dana historia się podoba, a drugiemu nie. Ale obiektywne stwierdzenie, że fabuły w ED nie ma, albo że jest jej mało, nie jest absolutnie zgodne z prawdą.
Dodatkowo - należy rozróżnić lore i fabułę, bo to dwie różne rzeczy, a wydaje mi się, że Ty mieszasz te 2 pojęcia
Czego w Elite nie ma natomiast, to historii czy też serii misji fabularnych SPERSONALIZOWANYCH pod każdego gracza indywidualnie. No to jest taka gra po prostu, takie są jej założenia. W tym, co się toczy w tle można - ale nie trzeba brać udziału. Mi się to osobiście podoba, bo tak jak pisałem we wstępie, co mi po tym, że wykonam serię questów, które doprowadzą do uwolnienia księżniczki z wieży, skoro ona i tak się tam zrespi za godzinę i milion innych graczy również ją uratuje?
Inną sprawą jest sposób przedstawienia tej fabuły toczącej się w tle i jej prezentacji graczowi podczas gry - tutaj jest bieda, z tym się w pełni zgadzam. Dostarczanie fabuły graczowi w postaci 15 linijek tekstu w CG to słabe rozwiązanie i taki sposób prezentacji historii jest niezbyt wciągający. Natomiast to, czy fabuła w grze jest dobra czy zła to kwestia subiektywna, jednemu dana historia się podoba, a drugiemu nie. Ale obiektywne stwierdzenie, że fabuły w ED nie ma, albo że jest jej mało, nie jest absolutnie zgodne z prawdą.
Dodatkowo - należy rozróżnić lore i fabułę, bo to dwie różne rzeczy, a wydaje mi się, że Ty mieszasz te 2 pojęcia
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)