13.07.2017, 19:39 UTC
(13.07.2017, 19:32 UTC)Spili napisał(a): Kilka pytań...
- Podlatuję w nieznanym systemie do boi sygnalizacyjnej i.... I co mam z nią zrobić?Otiweram okienko do kontaktów a tam pisze ze Scan Required. No ale jak mam ja zeskanować? Czym?
- w Internal mam założone 4 kabiny ekonomiczne.I czasami się zdarza że do jednej 32 osobowej mogę napchać pasażerów z 3 różnych zleceń. A czasami mam 3 osoby w 32 osobowej kabinie i nikogo nie mogę im tam dorzucić. o co chodzi?
- odblokowałem drugiego inżyniera. Jako mus muszę mu dostarczyć Bounty Vouchery za 100 tys cr. Mam jakieś do skeszowania z jakichś Signal Source potyczek ale on tego nie widzi i nadal mam 0/100 000. Jak zdobyć te vouchery?
- wypuszczam limpety żeby miściągnęły złom z rozbitych statków i pościągają co mają i zostają na zewnątrz. Nie da się ich zabrać do ponownego wykorzystania? czy też to jednorazowy użytek?
Dzięki z góry
1. Boję musisz zaznaczyć jako cel (tak jak statki) i Twój skaner zacznie ją skanować. To zajmuje kilkanaście sekund. Bo skanie boi turystycznej otrzymasz wiadomość tekstową z opisem danej lokacji czy wydarzenia z historii Elite, a po zeskanowaniu boi w Nav Beacon otrzymasz pełne informacje o wszystkich planetach i bazach w danych systemie. Ciekawostka: każda boja w Nav Beacon nadaje nazwę systemu w alfabecie Morse'a. Trzeba podlecieć bardzo blisko i się wsłuchać

2. To zależy chyba od typu misji. (Transportowe vs turystyczne).
3. Te vouchery na pewno są z bounty? Czytałeś dokładnie tekst na stronie z info o tym Inżynierze?
4. Limpety są jednorazowego użytku. Kiedy wypuścisz limpet nie mając zaznaczonego celu, będzie zbierał wszystko, co może w swoim zasięgu. Jeśli będziesz miał coś, zaznaczone jako cel, to zbierze tylko to, po czym dokona samozniszczenia.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)