16.06.2017, 13:56 UTC
@Galimatjas, pamiętaj tylko, że ED jest ciąle w dosyć wczesnym stadium rozwoju, a model developmentu to top-down, czyli najpierw zapełnić grę podstawowymi mechanikami, które później są rozwijane. To się ciągle dzieje, przykładów jest całkiem sporo: system misji, system Outfittingu + storage na moduły, UI stacji, UI statków, wnętrza stacji, system USS, persistent NPC w misjach, Community Goals, audio logi zamiast samego tekstu, zachowanie piratów NPC, modele postaci NPC, avatary graczy, kosmetyka statków - ship kity, kolory laserów, wkrótce kolory "wydechów", nazwy statków, nameplates, skórki i decale na łazika, poprawki netcode...
To wszystko kiedyś było placeholderami, ale zostało usprawnione i rozszerzone od powstania gry.
Pozostałe aspekty przejdą ten sam proces, ale wiadomo - priorytety.
Dla nas, jako graczy te priorytety mogą być inne, niż z punktu widzenia developerów i stąd często bierze się narzekanie, że gra nie oferuje tego co MY chcemy - tyle że w społeczności Elite nie ma MY, bo każdy z nas chce czego innego.
Kiedy FDEV wprowadza coś co Ty chcesz - cieszysz się, ale ktoś, komu akurat zależy na czymś innym jest wkurzony, bo on ma gdzieś to, co Ty uważasz za ciekawą rozgrywkę
To wszystko kiedyś było placeholderami, ale zostało usprawnione i rozszerzone od powstania gry.
Pozostałe aspekty przejdą ten sam proces, ale wiadomo - priorytety.
Dla nas, jako graczy te priorytety mogą być inne, niż z punktu widzenia developerów i stąd często bierze się narzekanie, że gra nie oferuje tego co MY chcemy - tyle że w społeczności Elite nie ma MY, bo każdy z nas chce czego innego.
Kiedy FDEV wprowadza coś co Ty chcesz - cieszysz się, ale ktoś, komu akurat zależy na czymś innym jest wkurzony, bo on ma gdzieś to, co Ty uważasz za ciekawą rozgrywkę
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)