05.05.2017, 08:23 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017, 08:27 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
Nie zgodzę się, Alexy. W jednym z postów Sandro napisał, że oni nie chcą całkowicie zakazywać grania w dany sposób, ale chcą być pewni, że akcja = reakcja. Czyli za pewne zachowania, które mimo wszystko nie łamią reguł gry, ponosi się konsekwencje - tym większe, im częściej robisz "złe" rzeczy. I z tym się zgodzę. Za granie w grę pownni karać rzeczami w grze.
Za łamanie zasad (cheat, exploit) powinni karać rzeczami poza grą, takimi jak shadowban na przykład.
Co do combat logging - tutaj karma nie powinna działać IMHO. Sandro przyznał, że nie mają sposobu na odróżnienie czy ktoś wyciągnął kabel z gniazdka, ubił proces czy też po prostu provider odciął prąd/internet.
Jednak CL jest jasno uznawane za EXPLOIT przez FDEV i tak powinni to traktować. Tak samo griefing (nie mylić z gankingiem - czyli np. niszczeniem innych statków bez powodu) - czyli np. ramowanie pod stacją, ciągłe zabijanie tego samego gracza, multi crew trolling itp. - także powinny być karane poza grą.
Moim zdaniem system karmy jest ciekawy, bo stopniowo karze za niemoralne/złe zachowanie w grze - najpierw odbiera możliwość dokowania poza anarchią, później zabiera ubezpieczenie i na koniec w ogóle pozbawia możliwości wykupu statku.
Trolling, cheating i griefing nie powinny być jednak objęte tym systemem, bo to zupełnie inna kategoria.
::EDIT::
No tak, źle napisałem - sorry.
Co do exit to menu - timer pojawia się tylko w sytuacji zagrożenia przecież. Jak nie jesteś atakowany, to jest instant.
Za łamanie zasad (cheat, exploit) powinni karać rzeczami poza grą, takimi jak shadowban na przykład.
Co do combat logging - tutaj karma nie powinna działać IMHO. Sandro przyznał, że nie mają sposobu na odróżnienie czy ktoś wyciągnął kabel z gniazdka, ubił proces czy też po prostu provider odciął prąd/internet.
Jednak CL jest jasno uznawane za EXPLOIT przez FDEV i tak powinni to traktować. Tak samo griefing (nie mylić z gankingiem - czyli np. niszczeniem innych statków bez powodu) - czyli np. ramowanie pod stacją, ciągłe zabijanie tego samego gracza, multi crew trolling itp. - także powinny być karane poza grą.
Moim zdaniem system karmy jest ciekawy, bo stopniowo karze za niemoralne/złe zachowanie w grze - najpierw odbiera możliwość dokowania poza anarchią, później zabiera ubezpieczenie i na koniec w ogóle pozbawia możliwości wykupu statku.
Trolling, cheating i griefing nie powinny być jednak objęte tym systemem, bo to zupełnie inna kategoria.
::EDIT::
(05.05.2017, 08:22 UTC)Baton napisał(a): Wydaje mi się, że on tam pisze, że tak mógłby wstępnie wyglądać gdyby zrobili a nie, że nad nim pracują, więc na razie to jest tylko dyskusja i no ETA no guarantees
Zwiększenie czasów wylogowania do 15, 30 sekund by mi przeszkadzało, nie widzę czemu by mnie mieli utrudniać życie jak chcę wyjść z gry bo jakieś ciołki używają tego zamiast combatlogowania.
Czytaliście, że najnowszy sposób na combatloga to użycie join multicrew, czyli jak Cię atakują to można wskoczyć komuś innemu do statku i zniknąć i wszystko jest legitne, pomysłowość graczy nie ma końca.
Teraz powinni wymyśleć jakiś system, który w rezultacie utrudni życie graczom używającym normalnie multicrew, z powodu tych którzy wykombinowali jak za jego pomocą oszukiwać :/ Niestety dlatego często jestem zdania, że się nie powinni skupiać na walce z takimi rzeczami bo co by nie zrobili to się znajdzie jakiś spec, który to obejdzie.
No tak, źle napisałem - sorry.
Co do exit to menu - timer pojawia się tylko w sytuacji zagrożenia przecież. Jak nie jesteś atakowany, to jest instant.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
