05.01.2017, 11:43 UTC
Jeśli nie kupisz kontrolerów, to Oculus jest tańszy - o ile wciąż można go zamówić bez kontrolerów. Z kontrolerami wychodzi drożej niż Vive.
Nie wiadomo, co będzie kiedy wprowadzą space legs - Vive ma room scale, co pozwala swobodnie chodzić w VR. W Vive już teraz możesz pochodzić po całym kokpicie (w zależności od wielkości wolnej przestrzeni w Twoim pokoju) - dzięki room scale kamera swobodnie przemieszcza się po środowisku VR. Dodatkowo do Vive jest już dostępny adapter do wireless
W Oculusie możesz jedynie wstać i się porozglądać. Oculus też chyba ma coś takiego jak room scale, ale dopiero po zakupieniu 3 sensorów (nie wiem dokładnie o co chodzi, nie interesowałem się szczegółami).
Oculus ma mniejszy screendoor effect, czyli "patrzenie przez pończochę", ale oprócz tego jakość jest IMHO porównywalna.
Nie wiadomo, co będzie kiedy wprowadzą space legs - Vive ma room scale, co pozwala swobodnie chodzić w VR. W Vive już teraz możesz pochodzić po całym kokpicie (w zależności od wielkości wolnej przestrzeni w Twoim pokoju) - dzięki room scale kamera swobodnie przemieszcza się po środowisku VR. Dodatkowo do Vive jest już dostępny adapter do wireless

W Oculusie możesz jedynie wstać i się porozglądać. Oculus też chyba ma coś takiego jak room scale, ale dopiero po zakupieniu 3 sensorów (nie wiem dokładnie o co chodzi, nie interesowałem się szczegółami).
Oculus ma mniejszy screendoor effect, czyli "patrzenie przez pończochę", ale oprócz tego jakość jest IMHO porównywalna.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)