17.11.2016, 09:50 UTC
(17.11.2016, 07:37 UTC)Robinus napisał(a): Baton! Nieźle!Snajper, tak powinno być, jak Cię trafi to padasz. Dla mnie teraz jest idealnie, jakimś zwykłym karabinem trafiam dwa razy gdziekolwiek i gość pada, więc się skończyło że wygrywa ten co lata w kółko i podskakuje lepiej, jednocześnie zakładając headshoty.
Pewnie "Friendly Fire" też zalicza do killa!
Snajperzy dalej mają przewagę (jeden strzał w dowolną część ciała zabija) - w dodatku nie widać gdzie kampią,
a ja znów magazynek w gościa wywaliłem i nie padł (oczywiście większość nabojów poleciała w powietrzeale jednak normalne strzały - jak widziałem w ustawieniach serwera - mają domyślnie podniesione jedynie obrażenia do 200%).
Moim zdaniem trochę przesadzili też z brakiem tagów nad graczami - w poprzednich częściach jednak widać było "swojego". Teraz dopiero po chwili celowania pojawia się znacznik. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia.
Teamkill, no trzeba uważać, ja latam teraz jako medyk głównie i podnoszę tych co niechcąco zabiłem

Brak tagów, też mi się podoba, trzeba rozróżniać po mundurach, najbardziej nie lubię kombinacji Turkowie vs Anglicy, dla mnie dość podobni, ale dodaje klimatu.
Tak jak pisałem, głównie czołgi się stały dla mnie bezużyteczne, ale pracuję nad tym i może się nauczę

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)