(09.11.2016, 16:42 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Aktualnie czekam na odpowiedź z Amazona, rok jeszcze nie minął. Jak ich znam, to oddadzą kasę, albo nowego joya
A jak Amazon to nie ma problemu, nie wiem czemu czekasz, mnie w 10 minut wysyłali nowy joy. Piszesz, że już się kontaktowałeś z producentem i potwierdził, że trzeba wymienić, ale skoro kupiłeś od Amazona to chcesz, żeby oni się tym zajęli. U mnie działa za każdym razem.
(09.11.2016, 16:51 UTC)Qasz napisał(a): Przypominam, ze jestesmy jeszcze w EU i gwarancja 2 letnia unijna obowiazuje.
Jakiś link do opisu tego, bo ja do tej pory widziałem że gwarancja jest absolutnie dobrowolna zależna od sprzedawcy, może jej w ogóle nie dać, natomiast klient jest chroniony przed wadami wrodzonymi przez ileś lat.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
