08.11.2016, 09:57 UTC
Dla mnie Vive ma jedną, ale BARDZO znaczącą przewagę - room scale, czyli możliwość chodzenia po pomieszczeniu, co przekłada się na chodzenie w VR. W Oculusie się tylko stoi/siedzi. No i kontrolery, ktore dają Ci 2 ręce w VR. To jest niezaprzeczalna przewaga, która bije na głowę nieco lepszą jakość obrazu w Rifcie.
1) Jakość obrazu w Rifcie JEST lepsza, niezaprzeczalnie, ale tylko trochę.
2) Tak, wiem, że Rift ma już kontrolery, które będą dostępne na gwiazdkę, ale ich koszt jest porażający i sprawia, że OR w sumie kosztuje więcej niż Vive - a jednak nie ma możliwości chodzenia, tylko statyczne granie.
Testowałem obydwa rozwiązania i moim zdaniem Vive to lepsze rozwiązanie, jeśli myśli się o VR dla VR.
Jeśli ktoś chce VR jedynie dla Elite, to Oculus ma nieco lepszą jakość wyświetlania, więc jest lepszym rozwiązaniem w takim wypadku.
1) Jakość obrazu w Rifcie JEST lepsza, niezaprzeczalnie, ale tylko trochę.
2) Tak, wiem, że Rift ma już kontrolery, które będą dostępne na gwiazdkę, ale ich koszt jest porażający i sprawia, że OR w sumie kosztuje więcej niż Vive - a jednak nie ma możliwości chodzenia, tylko statyczne granie.
Testowałem obydwa rozwiązania i moim zdaniem Vive to lepsze rozwiązanie, jeśli myśli się o VR dla VR.
Jeśli ktoś chce VR jedynie dla Elite, to Oculus ma nieco lepszą jakość wyświetlania, więc jest lepszym rozwiązaniem w takim wypadku.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)