11.10.2016, 11:03 UTC
Właśnie tu jest pies pogrzebany przy obecnej technologii VR, rozdzielczość jest słaba i pixeloza zawsze będzie, nieważne jakie mocne będzie GPU. Dlatego jest dużo lepiej w grach które są typowo pod VR bo tam to jest wzięte pod uwagę i czcionki są w odpowiednich rozmiarach i to nie boli, natomiast w Elite jest lipa bo czcionki cieniutkie i można liczyć pixele. Miałem okazje sprawdzić oba dostępne obecnie gogle i DLA MNIE i na Oculusie i na Vive z tekstem w Elicie jest bardzo kiepsko i żaden supersampling tego nie zmieni. Da się grać oczywiście i da się przeczytać ale jakościowo to jest mizerota.
Moim zdaniem powinni dostosować UI do VR co się nie stanie więc mamy to co mamy.
Na dzień obecny spece przewidują 4k na oko za około 5 lat, wtedy powinno być dużo lepiej.
Moim zdaniem powinni dostosować UI do VR co się nie stanie więc mamy to co mamy.
Na dzień obecny spece przewidują 4k na oko za około 5 lat, wtedy powinno być dużo lepiej.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)