11.07.2018, 13:57 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.07.2018, 13:58 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
BGS (Background Simulation, czyli symulacja "życia" w galaktyce - od polityki po ekonomię) to skomplikowana bestia. Poziom wpływów frakcji w systemie to tylko jeden czynnik, a zależy od bardzo wielu rzeczy. W tym konkretnym przykładzie najlepiej sprawdzi się 1 
2. Nie wchodzi w grę. Robiąc misje dla innych - podbijasz ich wpływy (ergo: zmniejszasz wpływy TWH)
3. Tak, ale tylko na stacji kontrolowanej przez TWH, inaczej - podbijasz ich wpływy (ergo: zmniejszasz wpływy TWH).
4. Robić misje dla TWH, z tym że jak się przesadzi, to można nas popchnąć powyżej 75% wpływów, co poskutkuje niechcianą ekspansją z tego systemu, co z kolei może np. zniweczyć tydzień pracy innych osób nad ekspansją, która miała wyjść dzień później z innego systemu
Oprócz wpływów, są jeszcze "stany", w jakich może znaleźć się frakcja - i one też zależą od działań graczy. Może to być wojna domowa, zamieszki, ekspansja do innego systemu, boom gospodarczy i wiele innych. Jedne stany "kasują" inne, niektóre da się odkręcić, inne trzeba przeczekać etc.
Wszystkie działania graczy (i tylko graczy) mają wpływ na BGS (potocznie zwany u nas "Bigosem"
) i wszystkie jego aspekty, a ogarnięcie i kontrola tego wszystkiego to niemały wysiłek, szczególnie jak kontroluje się 40 systemów i jest się obecnym w 10 kolejnych

2. Nie wchodzi w grę. Robiąc misje dla innych - podbijasz ich wpływy (ergo: zmniejszasz wpływy TWH)
3. Tak, ale tylko na stacji kontrolowanej przez TWH, inaczej - podbijasz ich wpływy (ergo: zmniejszasz wpływy TWH).
4. Robić misje dla TWH, z tym że jak się przesadzi, to można nas popchnąć powyżej 75% wpływów, co poskutkuje niechcianą ekspansją z tego systemu, co z kolei może np. zniweczyć tydzień pracy innych osób nad ekspansją, która miała wyjść dzień później z innego systemu

Oprócz wpływów, są jeszcze "stany", w jakich może znaleźć się frakcja - i one też zależą od działań graczy. Może to być wojna domowa, zamieszki, ekspansja do innego systemu, boom gospodarczy i wiele innych. Jedne stany "kasują" inne, niektóre da się odkręcić, inne trzeba przeczekać etc.
Wszystkie działania graczy (i tylko graczy) mają wpływ na BGS (potocznie zwany u nas "Bigosem"
) i wszystkie jego aspekty, a ogarnięcie i kontrola tego wszystkiego to niemały wysiłek, szczególnie jak kontroluje się 40 systemów i jest się obecnym w 10 kolejnych
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)