Hej,
Tego buildu używam do tej pory [Tak od 45 do 61 poziomu] i jest u mnie sprawdzony na większość wypraw aż do Ducha Zamku. Możesz oczywiście sprawdzić, czy drobne modyfikacje nie będą lepsze, dodam też komentarze odnośnie niektórych statystyk/skilli, a także preferowanych przeze mnie synergetyków
Bardziej moja słowna interpretacja oraz screeny.
Słowem wstępu:
Magiem Ognia masz zadawać najwięcej obrażeń. Magicznych. Bo od fizycznych będzie Barbarzyńca.
Ważne jest też, żebyś nie strzelał spellami na lewo i prawo. Masz być skuteczny. Po co drużynie Mag, który nie trafia 4 na 5 Kul Ognia?
Najinteligentniejsi Magowie Ognia korzystają dumnie ze swojej Wiedzy, by zaprezentować swoją Moc w drużynie.
Twoje ciało i w niej płynąca magia - Statystyki:
Co poziom dostajesz możliwość wydania 4 punktów w Statystyki. Nie zmarnuj tego i przemyśl każdy wydatek rozsądnie. Chyba że masz dużo platyny. Każdorazowy reset statystyk kosztuje 50 platyny
I co ważne, z czasem duża część statystyk będzie pochodzić z przedmiotów
Życie - Pamiętaj, że jesteś Magiem, nie Wojownikiem. Niestety będziesz mocno podatny na śmierć, ze względu na niski poziom zdrowia w porównaniu do pozostałych osób w drużynie. Taki urok czarodziejów. Pamiętaj, by ładować w swoje HP od czasu do czasu, chyba że jesteś postacią typu Glass Cannon [Niski poziom życia, postać pada na 1 strzała, ale zadaje ogromne obrażenia]. Średnio 1 punkt co poziom
Mana - Od poziomu Many zależy jak długo będziesz rzucać zaklęcia
Im więcej, tym dłużej. Zwróć jednak uwagę, że walki nie trwają na początku dłużej niż 5-10 rund, dlatego nie przesadzaj. Zazwyczaj wychodzi średnio 1-2 pkty co poziom 
Kondycja - Kondycja magowi? To on nie ma wystarczająco wytrzymałości by podnieść kostur i rzucić zaklęcie? Tutaj zgodzę się, że Kondycja nie jest szczególnie potrzebna Magowi Ognia, choć są zaklęcia, które kosztują odrobinę [Za chwilę przejdziemy do tych zaklęć :) ]. Wydaj tylko i wyłącznie, jeśli zaczynasz rzucać za dużo magii wymagającej fizycznego kontaktu.
Siła i zręczność - Nie wydawaj nic. Nawet na 1 poziomie przy prologu to co masz w zupełności wystarczy. Szkoda punktów
Moc - Najważniejsza statystyka każdego Maga Ognia. Od niej zależy, czy Twoja Magiczna Iskra stanie się równie silna co początkowa Kula Ognia, czy do 5-osobowych grupek będziesz potrzebować 1 Deszczu Ognia czy też 3. Damage, Obrażenia, Siła czaru są zależne od Mocy. Najwięcej wydanych punktów powinno być właśnie tutaj! W stosunku do wiedzy wydawane punkty powinny być tak rozłożone, żeby wychodziło mniej więcej w skali 4:1 albo 3:2 w obu przypadkach na korzyść Mocy.
Wiedza - Druga najważniejsza statystyka Maga Ognia. Możesz być czarodziejem rzucającym najpotężniejsze zaklęcia, zadającym największe obrażenia, ale co z tego, jeśli na 5 Kul Ognia trafisz jedną? Nie wzmocnisz się Inkantacją, bo nie dokształcałeś się? Pamiętaj, że pokora i ciężki trening wykorzystany w boju odniosą największe korzyści! Tak jak wyżej, statystyki idą w stosunku 4:1 albo 3:2, ale nie więcej niż tyle ile potrzeba do założenia broni. Zazwyczaj bronie wymagają 35/40/55/75 wiedzy.
W skrócie:
Życie - 1/2 per poziom
Mana - 1/2 per poziom
Kondycja - NIGDY, chyba że naprawdę, naprawdę potrzebujesz to ten 1 punkt na całą grę wydasz... może
Siła - NIGDY
Zręczność - NIGDY
Moc - Zawsze! 3-4 punkty per 2 poziomy
Wiedza - Zawsze! 1-2 punkty per 2 poziomy
Dzięki temu co 2 poziomy zawsze masz te 8 punktów wydanych w 4 skille, a to czego bardziej na dany moment potrzebujesz, to musisz ocenić sam.
WiP, bo Poradnik mi się rozjechał i usunęło mi wszystko na temat Umiejętności i synergetyków
Tego buildu używam do tej pory [Tak od 45 do 61 poziomu] i jest u mnie sprawdzony na większość wypraw aż do Ducha Zamku. Możesz oczywiście sprawdzić, czy drobne modyfikacje nie będą lepsze, dodam też komentarze odnośnie niektórych statystyk/skilli, a także preferowanych przeze mnie synergetyków
Bardziej moja słowna interpretacja oraz screeny.Słowem wstępu:
Magiem Ognia masz zadawać najwięcej obrażeń. Magicznych. Bo od fizycznych będzie Barbarzyńca.
Ważne jest też, żebyś nie strzelał spellami na lewo i prawo. Masz być skuteczny. Po co drużynie Mag, który nie trafia 4 na 5 Kul Ognia?
Najinteligentniejsi Magowie Ognia korzystają dumnie ze swojej Wiedzy, by zaprezentować swoją Moc w drużynie.
Twoje ciało i w niej płynąca magia - Statystyki:
Co poziom dostajesz możliwość wydania 4 punktów w Statystyki. Nie zmarnuj tego i przemyśl każdy wydatek rozsądnie. Chyba że masz dużo platyny. Każdorazowy reset statystyk kosztuje 50 platyny
I co ważne, z czasem duża część statystyk będzie pochodzić z przedmiotów
Życie - Pamiętaj, że jesteś Magiem, nie Wojownikiem. Niestety będziesz mocno podatny na śmierć, ze względu na niski poziom zdrowia w porównaniu do pozostałych osób w drużynie. Taki urok czarodziejów. Pamiętaj, by ładować w swoje HP od czasu do czasu, chyba że jesteś postacią typu Glass Cannon [Niski poziom życia, postać pada na 1 strzała, ale zadaje ogromne obrażenia]. Średnio 1 punkt co poziom

Mana - Od poziomu Many zależy jak długo będziesz rzucać zaklęcia
Im więcej, tym dłużej. Zwróć jednak uwagę, że walki nie trwają na początku dłużej niż 5-10 rund, dlatego nie przesadzaj. Zazwyczaj wychodzi średnio 1-2 pkty co poziom 
Kondycja - Kondycja magowi? To on nie ma wystarczająco wytrzymałości by podnieść kostur i rzucić zaklęcie? Tutaj zgodzę się, że Kondycja nie jest szczególnie potrzebna Magowi Ognia, choć są zaklęcia, które kosztują odrobinę [Za chwilę przejdziemy do tych zaklęć :) ]. Wydaj tylko i wyłącznie, jeśli zaczynasz rzucać za dużo magii wymagającej fizycznego kontaktu.
Siła i zręczność - Nie wydawaj nic. Nawet na 1 poziomie przy prologu to co masz w zupełności wystarczy. Szkoda punktów

Moc - Najważniejsza statystyka każdego Maga Ognia. Od niej zależy, czy Twoja Magiczna Iskra stanie się równie silna co początkowa Kula Ognia, czy do 5-osobowych grupek będziesz potrzebować 1 Deszczu Ognia czy też 3. Damage, Obrażenia, Siła czaru są zależne od Mocy. Najwięcej wydanych punktów powinno być właśnie tutaj! W stosunku do wiedzy wydawane punkty powinny być tak rozłożone, żeby wychodziło mniej więcej w skali 4:1 albo 3:2 w obu przypadkach na korzyść Mocy.
Wiedza - Druga najważniejsza statystyka Maga Ognia. Możesz być czarodziejem rzucającym najpotężniejsze zaklęcia, zadającym największe obrażenia, ale co z tego, jeśli na 5 Kul Ognia trafisz jedną? Nie wzmocnisz się Inkantacją, bo nie dokształcałeś się? Pamiętaj, że pokora i ciężki trening wykorzystany w boju odniosą największe korzyści! Tak jak wyżej, statystyki idą w stosunku 4:1 albo 3:2, ale nie więcej niż tyle ile potrzeba do założenia broni. Zazwyczaj bronie wymagają 35/40/55/75 wiedzy.
W skrócie:
Życie - 1/2 per poziom
Mana - 1/2 per poziom
Kondycja - NIGDY, chyba że naprawdę, naprawdę potrzebujesz to ten 1 punkt na całą grę wydasz... może
Siła - NIGDY
Zręczność - NIGDY
Moc - Zawsze! 3-4 punkty per 2 poziomy
Wiedza - Zawsze! 1-2 punkty per 2 poziomy
Dzięki temu co 2 poziomy zawsze masz te 8 punktów wydanych w 4 skille, a to czego bardziej na dany moment potrzebujesz, to musisz ocenić sam.
WiP, bo Poradnik mi się rozjechał i usunęło mi wszystko na temat Umiejętności i synergetyków

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)