Interstellar Initiative - Bridging The Gap
#31
Wczoraj wylądowałem w ruinach Guardian i doznałem szoku. Sentinele wyskoczyły w jakiejś sporej ilości (chyba z 7) i zaczęli mnie tłuc jak małolata. Rakiety latały jak nakierowywane trafiając mojego srv na pełnym gazie. Coś pozmieniali?
Odpowiedz
#32
Przydaje się mieć założone na statku Point Defence i zaparkować jak najbliżej ruin. PD potrafi strącić większość rakiet wystrzeliwanych przez sentinele.
Odpowiedz
#33
Commodities najlepiej zbierać z RUIN, a nie ze Structures. Walają się wszędzie i nie ma tam sentineli.

Po ogarnięciu tematu stwierdzam, że to jest jakaś farsa... W USS-ach są tylko materiały, a nie commodities (a to one są potrzebne do CG). Można próbować piracić konwoje, ale o ile zarzuty o to, że jest się Wanted to po prostu nieznajomość gry (wystarczy założyć Wake Scanner, poczekać aż transport skoczy do systemu obok i polecieć za nim), to fakt, że w każdym jednym konwoju jest 1 (słownie JEDNA) tona potrzebnego cargo, to jakaś kpina. Niezależnie czy to Adder, czy Type 9 - zawsze mają tylko 1 tonę...

To samo z łupieniem instalacji. Nie dość, że jest tylko 1 instalacja w systemie, to jeżeli już w cargo bay znajdziemy towar, to również jest go ZAWSZE tylko 1 tona.

Najbardziej efektywną metodą jest więc pozyskiwanie towarów z ruin (bo nie ma tam sentineli), ale tutaj natrafiamy na niemiłosierny grind, bo do SRV wchodzą oczywiście tylko 2 tony na raz, więc trzeba kursować między statkiem cały czas. Wczoraj pierwszy raz w mojej pięcioletniej role-playowej karierze w Elite czułem się zmuszony do relogowania, bo inaczej można ześwirować.

Jak więc najlepiej zbierać towary?

1. Znaleźć Guardian Ruins.
2. Wylądować statkiem w takim miejscu, gdzie w bliskiej odległości są 2 walające się towary lub pylony z Ancient Relic.
3. Zbieramy po 2, dowozimy do statku i robimy reloga.

Wczoraj w ten sposób nazbierałem w krótkim czasie ponad 70 ton. Przy nazbieranych 72 tonach wylądowałem w Top 25%.



Naprawdę próbowałem być pozytywnie nastawiony do Interstellar Initiatives. Ale nie da się. Totalnie spartolili robotę. Jak zazwyczaj znajdę coś na obronę FDEV albo chociaż jakiś pozytywny aspekt, to tym razem to jest moim zdaniem kompletna porażka, kpina i farsa.
  • Tzw. "fabuła" opiera się na 5-zdaniowym artykule w Galnecie. O ile sam koncept jest ciekawy (zainteresowanie technologią Guardiansów w celu produkcji nowych broni), to samo wykonanie to żenada.
  • Nie ma żadnego podkładu w lore pod te nowe korporacje. Skąd one się wzięły? Kto nimi zarządza? Co robiły w Zende do tej pory? Dlaczego tak nagle zainteresowały się technologią Guardiansów? Jakie są ich motywy działania? Jakie mają logo? Itd itd itd. 
  • Żadnej wzmianki w Codex > Knowledge Base > Corporations - a przecież po to dokładnie został stworzony Codex
  • Pierwsza faza II = zero interakcji w grze. Głosowanie na forum (!)
  • Taksówki, które skaczą między systemami odległymi o 700 LY raz na TYDZIEŃ
  • Druga faza to zwykłe CG, czyli nic nowego
  • W ramach tego CG mamy teoretycznie 2 nowe metody pozyskiwania Guardiańskich rzeczy, ale... jedna jest kompletnie nieprzydatna (USS, bo nie ma tam commodities potrzebnych do CG, tylko same materiały), a druga jest kompletnie nieefektywna (zawsze 1 tona towaru z piracenia statków i instalacji).
  • Jedyna pozostała sensowna metoda, to zbieranie łazikiem z planet - ale i ona w zasadzie zmusza gracza do relogowania, jeśli nie ma to być stratą czasu
Sorry, Frotnier. Totalna, kompletna porażka Sad
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#34
Ja tylko cały czas nie mogę zrozumieć, dlaczego DEV'si z jednej strony odrzucają pomysły community na CG, ...bo za dużo, bo kolejka, bo każdy chce, blablabla... ,
a z drugiej, ewidentnie widać że sami nie mają sensownych pomysłów albo też chęci, na zrobienie czegoś co miałoby jakikolwiek potencjał. 
Trąci to wręcz działaniem z premedytacją, na rzecz wykończenia tych resztek zaangażowanej społeczności, które jeszcze w grze zostały.
[Obrazek: E5QT3y3.png]

Odpowiedz
#35
Aż się prosi żeby na taką okoliczność Frontier raczył by wypuścić wersję łazika z większym cargo. Albo przyczepkę chociaż... PAQ też mi to podejście lekkim sabotażem trąca Wink
Odpowiedz
#36
a o tym to ja już dawno pisałem z innej okazji - kiedy obiecali dużą i wielką aktualizację..za dwa lata... - czekają tylko aż ilość graczy drastycznie spadnie i będa mieli wymówkę do zamknięcia gry z powodu braku jej rentownosci. Bardzo się zdziwię jeśłi taka aktualizacja naprawdę wyjdzie.

A jeśli wyjdzie to coś mi się wydaje że to bedzie coś co już od dawna jest w grze .. Sad Np udostępnią cały content dotyczący Raxxali, hehe.
Jak ? normalnie - pomyślmy :

KAŻDY event, każda zagadka , były rozpracowywane praktycznie w ciągu kilku dni przez społeczność. Ludzie nawet wpadli na pomysł żeby sygnał z sondy przepuścić przez spectogram ( dobrze napisałem ? ) - po prostu gra tu tylu ludzi posiadających na tyle zróźnicowaną wiedzę że się nie da inaczej. A tu nagle mamy wielką tajemnicę Raxxali której nikt nie rozpracował od początku gry?
Skoro jak zapewniają twórcy cały content jest już w grze i wystarczy go odszukać - to co im przeszkodzi "tylko" odblokowac kilka systemów i puścić jakieś info na forum aby gracze polecieli tylko w tamtym kierunku..i już - oto wasz nowy content macie i cieszczie się...

Thargoidów tez nikt nie odkrył dopóki nie odblokowali dostepu do całego sektora...Wiem to było troszkę bardziej skomplikowane ale tylko troszkę - nie oszukujmy się umieszczenie jakiegoś przedmiotu czy napisanie historii na Galnecie dopasowanej do sytuacji czy nawet obiektu w grze który dwie godziny wcześniej tam umieścili to nie jest coś skomplikowanego dla producenta..
Odpowiedz
#37
(18.05.2019, 18:32 UTC)MAGNUM354 napisał(a): a o tym to ja już dawno pisałem z innej okazji - kiedy obiecali dużą i wielką aktualizację..za dwa lata... - czekają tylko aż ilość graczy drastycznie spadnie i  będa mieli wymówkę do zamknięcia gry z powodu braku jej rentownosci. Bardzo się zdziwię jeśłi taka aktualizacja naprawdę wyjdzie.

Nie no, aż tak źle to nie jest Smile

Moim zdaniem brakuje im dobrego reżysera. Kogoś z pasją i pomysłem, jak tą grę podać graczom na talerzy. Po odejściu Michaela Brookesa (dla którego Elite była MEGA pasją - i to było widać i słychać) słabo zaczęło się dziać w aspekcie fabularnym. Za Brookesa mieliśmy akcje takie jak Plaga Cerberus, Wojna o Lugh czy cały wątek z zamachem na Cesarza i Emperor's Dawn. Później Brookes poszedł robić Planet Coaster i było coraz słabiej, aż zatrudnili Drew Wagara i znowu przez chwilę było pięknie - cały wątek z tajemnicą Formidine Rift i Ekspedycją "Dynasty" to było jego dzieło. Jeden z najbardziej ciekawych okresów w grze. 

Później coś tam się między nimi podziało i Wagar odszedł - no i dostaliśmy słabiutki wątek Thargoidów i Guardiansów. Tzn. słabiutko podany, bo sam koncept jest całkiem spoko IMO: dwa zwalczające się gatunki Thargoidów, na drodze ucieczki jednych stoją ludzie. Dawno wymarła rasa bardzo zaawansowanych technologicznie Guardiansów z ogromną bazą danych, w dodatku połączoną w wielką sieć Obelisków i ludzie, którzy pozyskują tą technologię w celu produkowania hybrydowych broni do walki z Thargoidami. 

To jest naprawdę ciekawie pomyślane. Tyle że sposób prezentacji tej fabuły leży i kwiczy. Do tego mamy mozolny rozwój gry, co przekłada się na ślimacze tempo rozwoju samej historii w grze. Jako (zepsute) wisienki na zjełczałym torcie dostajemy zabugowane patche i takie kwiatki jak właśnie Interstellar Initiative i... mamy to, co mamy Sad

Od momentu przejścia Brookesa do Planet Coaster i później odejścia Wagara, Frontier jest po prostu bardzo słabym Mistrzem Gry. 

W to, że ta "nowa era" w końcu nastąpi i że pracuje nad nią sztab ludzi nie wątpię. Na usta ciśnie się jednak kilka pytań: kiedy to nastąpi, jak bardzo będzie zabugowane, w jakiej formie zostanie podane graczom i czy ktokolwiek do tego czasu zostanie, żeby w to grać.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#38
Czy w tych USS wypadają Guardian Technology Component? - albo Pattern Ypsilon Obelisk Data? - bo tego mi brakuje do odblokowania technologii.
EDIT: Ja zostanę.
Odpowiedz
#39
LOL- na takiej pustej i wygaszonej Maskelynie na pokładzie widokowym bedzie się spotykało trzech łysych dziadków - Mathias, Pajk i Magnum i będą sobie przypominac historie o czasach świetności Husarii i wogule ludzkości która w tajemniczy sposób powoli wymarła i opuściła przestrzeń kosmiczną Smile
Odpowiedz
#40
Nie wiem czy jest sens spekulowac co bedzie w "Wielkiej Aktualizacji" bo przez rok zastanawialismy sie co to bedzie Codex i raczej mijalismy sie z tym co jest. Patrzac troche z boku to fajny pomysl wyszedl mocno kulawo, ale to nie do konca problem samego II tylko tej korpo nowomowy i marketingowych sztuczek ktore Frontier wykorzystuje na swoich streamach. Tego sie naprawde sluchac czasami nie daje. Ekscytujace, pelne napiecia i krotkich ujec, ochow i achow na chacie i w tle filmiki sa jak reklamy proszku do prania albo czopkow na hemoroidy. Zero konkretow, duzo niedopowiedzen skrojonych tak zeby ukierunkowana spolecznosc sobie wszystko sama dopowiedziala. Gdyby wiedzieli ze to bedzie taki przelom jak nam sie za kazdym razem wydaje to by to sprzedawali. Naprawde stream Hetmana z krotkiej wyprawy zeby zobaczyc i porownac te systemy byl wielokroc bardziej tematyczny i po prostu prawdziwy od tych wszystkich zapowiedzi. Nawet bez robienia jakiejkolwiek otoczki fabularnej i silenia sie na niewiadomo co. Po prostu fajnie bylo obejrzec i posluchac opinii innego pilota o tych systemach. Az dziw ze FDEV tak nie robi, w sumie wyjdzie szybciej i taniej niz robienie kilkudziesiecio sekundowego trailera z niczym.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  The Enclave (Interstellar Initiative) Mathias Shallowgrave 22 6,560 08.08.2019, 13:06 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości