Liczba postów: 451
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
28
Platforma:
CMDR: Shamoth
Tylko po co ją marnować na gry jeśli można gdzieś wyjść z ukochaną, tym bardziej że krótka jak wspomniałeś...
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...
![[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]](https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040)
Liczba postów: 261
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
21
Platforma:
CMDR: siwuch
Po 60-tce się dziecinnieje - tak mówią !!!
C.O-O. siwuch
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
12
Platforma:
CMDR: Clint Farloon
To i ja się tu dopiszę. Jakoś półtora miesiąca temu kupiłem od X-kom x52 pro. Zaraz po zakupie zarejestrowałem go na stronie Logitecha. Ostatnio zauważyłem, że suwak zaczął się dziwnie zachowywać. Czasem nie działa w ogóle, czasem działa tylko w górnym położeniu przepustnicy, a czasem przy ruchu przepustnicy sam się przełącza. Sprzęt jest na gwarancji, co więc powinienem zrobić? Odesłać do sprzedawcy? Zgłosić do supportu Logitecha? Czy też spróbować naprawić samemu przez wypuszczenie do środka jakiegoś smarujemy czy coś?
Najsilniejsze prawa masz u sprzedawcy, bo tylko on Ci na przykład odda kasę, więc zacząłbym od nich. Do Logitecha możesz napisać swoją drogą, nakręć film jak się suwak zachowije dziwnie, z monitorem ustawionym na utility z control panel w tle, to będzie widać, że nie działa.
Twój problem nie brzmi jak coś co można naprawić psikając smarem niestety.
Liczba postów: 451
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
28
Platforma:
CMDR: Shamoth
Procedura jest taka:
zgłaszasz na gwarancję, bodajże FixIt to robi i jest szansa że spierdzielą
sprzęt wraca i powiedzmy że nie zrobili tego tak jak powinni lub coś innego zepsuli lub porysowali, także przed wysłaniem zrób dokumentację zdjęciową
piszesz do wsparcia logitech, wysyłasz im fotki, numer seryjny i takie tam
max po 2 tyg masz nowy zestaw w domu z nową gwarancją logitecha na 3 lata i stary na dawcę
Przynajmniej tak to kiedyś wyglądało jeśli chodzi o produkty logitecha za co tak bardzo ich lubię w odróżnieniu od Razer'a czy SteelSeries...
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...
![[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]](https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040)
Miałem podobny problem, ale z hatem. Wystarczy docisnąć wszystkie przewody wykałaczką we wtyczkach wewnątrz przepustnicy.
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
12
Platforma:
CMDR: Clint Farloon
14.11.2017, 17:53 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2017, 18:31 UTC przez Clint Farloon.)
Być może to rozwiązało by problem, bo wygląda to tak jakby jakieś kabelki się poluzowały i łączyły tylko w jednym położeniu przepustnicy, ale jak to jest na gwarancji to chyba nie bardzo mogę to rozkręcić.
Żadnej plomby gwarancyjnej po drodze raczej nie znajdziesz. Jednak do niczego nie namawiam, tylko przedstawiłem inną opcję. U mnie zadziałało.