HP Reverb
#31
W kwestii szybkiego i uśrednionego porównania kart graficznych:
https://www.gpucheck.com/pl-pln/gpu-benc...ison-chart

Pozdr,
Adix
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz
#32
Dziwne te wyniki, kartę kupowałem jakoś grudzień/styczeń 2018/2019, wtedy w benchmarkach 1080ti było nieco przed 2080.
W VR istotna jest też ilość VRAMu, którego 1080ti ma więcej.
Ogólnie one są wydajnościowo bardzo podobne, natomiast finansowy best-deal to używany 1080ti, najlepiej na fakturę jeżeli masz możliwość rozliczenia - takie coś zamkniesz w ok 2500 brutto.


Tak czy owak, dwie karty będą OK, 2070 też nie będzie zła - ale nie brałbym jej - jest słabsza od dwóch wyżej wymienionych.


Nie wiem czym się różni ta wersja 'SUPER' od zwykłem 2xxx.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#33
Może kupie sobie Reverba jak będzie już dostępny w X-Komie i porównam je bezpośrednio z Indexem, Vive i PSVR (choć w zasadzie nie widzę sensu porównywania go z czymś innym niż Index aktualnie)...
Kilka pytanek:
1. Jak wygląda sprawa śledzenia? Nie jest z tego co wiem kompatybilny z "Latariami"?
2. Jak z kompatybilnością WMR z SteamVR?
3. Czy kontrolery od Vive lub Indexa będą działały? (szczerze mówiąc od kiedy spróbowałem kontrolerów Indexa to nie mam ochoty używać jakichkolwiek innych)

Pozdr,
Adix

PS.
Karty "SUPER" są pomostem pomiędzy serią Ti a referentami. nVidia chciała zredukować niesmak cenowy serii Ti wypuszczając karty SUPER delikatnie mocniejsze od referentów ale ze słabszymi sekcjami zasilania i mocy od Ti.
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz
#34
1. Działa i tyle. Nie mam z nim problemów, to już mój trzeci WMR. Nie jest kompatybilny z latarniami.
Nic nie musisz podłączać ani rozstawiać, wyjmujesz z pudełka i grasz.
2. Wszystko chodzi. Instalujesz na steam WMR plugin od Microsoftu.
3. Technicznie da się to spiąć, natomiast nie są wspierane przez Microsoft ani przez nikogo. To działa razem na zasadzie że ktoś sobie tak ustawił, i nie wiem czy ktokolwiek korzysta z takiego zestawu. https://youtu.be/UbDHuEkvqZc
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#35
to jeszcze tylko "zielone" pytanie ...

czy po zainstalowaniu typowych tam sterowników/oprogramowania tychże gogli...
samo chodzi pod Elite, czy też coś muszę jeszcze doinstalować od Frontiera ??
(bo ponoć x-kom mi je właśnie wczoraj wysłał Cool )
[Obrazek: 134513.png]


[Obrazek: 134513.jpg]
Odpowiedz
#36
Samo chodzi.

Dobre ustawienia:
Elite: wszystko ultra, supersampling 1.0, HMD 1.0
WMR portal - wszystko na "bardzo wysoka, beta" i 90Hz
SteamVR: SuperSampling na 130%, ustawiasz w Steam kanał Beta.
WMR plugin: włącz reprojekcje na 'auto' (w configu sie zmienia zmienną), w Steam również usatwiasz kanał Beta.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#37
Czy w tych goglach HP jest tyle samo wolnego miejsca jak w Oculus Rift (nie S)? Gram w okularach i to jest dla mnie istotna informacja.

Pozdrawiam,

Cmdr Azz
Odpowiedz
#38
No więc przyjechało.

Zanim jednak po raz pierwszy podłączyłem Reverba do gniazdek , zadawało mi się że te urządzenia jednak są przyjaźniejsze ludziom "średnio-zaawansowanym" w inteligencje sprzętową. Miałem wrażenie, że gdzieś tam będę miał wybór między standardowym trybem a światem 3D. Klik w to - to to, a klikając tamto - mam tamto. No cóż , po podłączeniu okazało się, że gdzieś tam zostałem jednak w sprzętowo-programowym średniowieczu. Dobrze że na discord'zie było dwóch Czarodziejów, którzy paroma rzeczami zechcieli się podzielić i przynajmniej gogle ruszyły.

No bo do diabła, w życiu bym nie wpadł na to, że mając Elitke pod normalnym launcherem, nie mając jej spod steam'a, będę musiał instalować programy i wtyczki steam'a w steam'ie , aby uruchomić Elitę nie spod steam'a. Nie wspominam o tym,  że nie odróżniałem pojęć WMR i VR.
 (a ETS'a dalej nie uruchomiłem Cry )

W każdym razie (po kilku godzinach zgrzytania zębami) zaskoczyło. Wrażenia naprawdę fajne. Ogrom mojej Cobry MK-III mnie zaskoczył, jak widzę jest sporo większa od Falcona Millenium.
Dzięki temu że można się rozglądać, cały pilotaż stał się prostszy. Widziany efekt głębi pozwala na inny sposób latania przy samych stacjach i podczas lądowań.
Widzimy odległość, czego w żaden sposób nie oddaje monitor. Można sobie pozwolić na nieco większe prędkości i akrobacje.
Co do jazdy SRV. Na szczęście nie zarzygałem jeszcze łazika, aczkolwiek błędnik lubi dać znać o sobie przy szybszych zwrotach i pagórkach.
I to samo co z wielkością Cobry, teraz dopiero widać wielkość Scaraba i szczególnie całą przestrzeń wokół niego podczas jazdy pośród gejzerów.
Reasumując - cała gra stała się bardziej "realna" (to się chyba immersja nazywa).

Natomiast nie wyobrażam sobie teraz tego wszystkiego bez Voice Attack'a. To narzędzie uważam za niezbędne w goglach.

Jako że to moje pierwsze gogle, więc niestety nie mam żadnych porównań i nie jestem w stanie się odnieść do innych modeli.
Na razie używam ich spod karty 1060, więc na sprzęcie grubo poniżej rekomendacji, więc nie będę marudził na różne migocące kreski i coriolisy skąpane w brokacie. Ale pomimo tego, że ustawienia nie są na maksymalnym pułapie, gra się zupełnie przyzwoicie. Problemem są tylko przycinki, ale da się na razie wytrzymać.

Problemem który uważam za kłopotliwy, jest konieczność odłączania gogli jeśli chcemy z jakiegoś powodu przejść na chwilę z 3D do 2D.
Ponadto jak się gogle "zawieszą", to muszę robić reboota , ale zwalam to na karb za słabej karty graficznej - zobaczymy co będzie po założeniu 2070S, pewnie problem zniknie.

W każdym razie - każdemu kto ich nie ma - a budżet pozwala mu je mieć - to polecam - to inny wymiar grania.
[Obrazek: 134513.png]


[Obrazek: 134513.jpg]
Odpowiedz
#39






[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#40
Już w sumie chciałem kupować Reverba ale w ostatniej chwili dowiedziałem się, że we wrześniu ma wejść 2ga generacja. 
Pierwsze wrażenia MRTV są bardzo obiecujące więc czekam i jak tylko wejdzie w polska dystrybucje to nabędę Smile
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  HP Reverb G2 vs. Oculus Quest 2 Fenyl de Lechia 8 5,310 07.12.2022, 16:33 UTC
Ostatni post: Khavai



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości